Powerjet tryska PWK
Kód: KH-PJ-00 KH-PJ-26 KH-PJ-28 KH-PJ-30 KH-PJ-32 KH-PJ-34 KH-PJ-36 KH-PJ-38 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Pro jemné ladění dodatečného sání benzinu ve vysokých otáčkách. Pokud nechcete využít powerjet funkce, tak tu pro Vás máme i zaslepenou trysku.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství karburátoru |
---|---|
EAN: | 4250362421418 |

Tryska DellOrto M5 x 0,75 - různé velikosti 30-195 - Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní...

Náhradní sada těsnění, je vhodná pro karburátor Bing SRE 85. Sada obsahuje: těsnění plovákové komory, víčka karburátoru a připojení.

Náhradní opravná sada karburátoru 16N1-1 BVF, který se používal na strojích Simson KR51/1 Schwalbe a SR4-2 Star. Sada obsahuje: hlavní trysku M5 62, volnoběžnou trysku M5 40,...

Náhradní těsnění víčka karburátoru, je vhodné pro karburátory 12-15mm Bing SRE. Rozměry: 31x20x0,25mm. OEM číslo: 165-522.

Hlavní tryska karburátoru Bing s průchodem 100. Tryska má závit M4.

Náhradní sada hlavních trysek M5 85-115 (7 kusů), je vhodná pro karburátory BVF, které se používaly na mopedech Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2 (M531, M541,...

Náhradní hlavní trysky 101 Octane, jsou vhodné pro karburátory DellOrto. Trysky mají závit M6x0,75 a jsou k dostání ve velikostech 40 - 160. Velikost hlavní trysky je jedna z...

Náhradní jehlový ventil, je vhodný pro karburátory Bing SRE, SRC, SRF, SRA 1/11/35, 18 a 85. Rozměry: 12 x 4 mm. OEM čísla: 147-032-14, 362.1.15.026.1.

Opravná sada šoupátka karburátoru 19N1, je vhodná na stroje Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2. V sadě je jehla o rozměru 0,8mm x 42,1mm.

Náhradní volnoběžná tryska, je vhodná pro karburátory BVF. Volnoběžná tryska má velikost 31.

Příruba sání Schmitt, PHBG 24mm, 19/21mm, Simson S50, S51, S53, S70, SR50, SR80, KR50/1, KR50/2, Schwalbe, Sperber, Star, Habicht

Náhradní jehla karburátoru BVF, je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2. Velikost jehly: 0,8. OEM čísla: 14198 / 393470.

Příruba sání Schmitt, PHBL 28mm, 24mm, Simson S50, S51, S53, S70, SR50, SR80, KR50/1, KR50/2, Schwalbe, Sperber, Star, Habicht

Náhradní seřizovací šroub volnoběhu, je vhodný pro mopedy s karburátory Bing SRE, SRA, Bing 85, SLH a SRC. Závit: M5, délka: 19 mm. OEM číslo: Bing 40-525.

Trychtýř sání Polini s průměrem připojení 44mm, vnějším průměrem 64mm a délkou 30mm. Trychtýř sání (Venturi) optimalizuje proudění vzduchu do karburátoru a urychluje nasávání...

Náhradní volnoběžná tryska karburátoru 16N1-1 (dlouhý typ), je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/1, KR51/2, SR4-1, SR4-2, SR4-3 a SR4-4. Závit:...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

PowerJet trysky pro jemné ladění dodatečného sání benzinu ve vysokých otáčkách. Velikosti trysek máme v nabídce od 26 do 38. Trysky jsou vhodné pro karburátory PWK. Pokud nechcete využít powerjet funkce, tak tu pro Vás máme i zaslepenou trysku.

Hlavní tryska pro karburátory PWK 21-28 / Stage6 R/T Flat-Slide - různé velikosti - Hlavní tryska pro karburátory PWK 21-28 a Stage6 R/T Flat-Slide. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.

Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky. Jedná se o trysku M5x0,80 která většinou pasuje do čínských 50cc a 125cc 4T skútrů.

Náhradní hlavní trysky 101 Octane, jsou vhodné pro karburátory DellOrto. Trysky mají závit M6x0,75 a jsou k dostání ve velikostech 40 - 160. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.