Paprsek 3 x 190 zinek JAWA 550 - zadní kolo
Kód: 579121Mohlo by Vás zajímat
Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno právě velikostí difuzoru karburátoru. Pro základní úpravy jako je laděný výfuk a variátor, popřípadě sportovní válec doporučujeme karburátor 17,5 mm. Tento karburátor je přímo nutností, protože pokud budeme používat například 70ccm válec s originál karburátorem, tak se může dokonce stát, že se zadře, zvláště pak u vzduchem chlazených motorů. Pro výkonnější válce doporučujeme karburátory 19 a 21 mm a pro opravdové závodníky 24 a 28 mm. Tento karburátor je připravený pro lanko na manuální sytič, ale dá se však použít i na skútry s automatickým sytičem např. CPI, pokud chcete přejít na manuální sytič. V tomto případě stačí k tomuto karburátoru ještě dokoupit táhlo s lankem sytiče, např. Polini P.33597 . Karburátor obsahuje vstup pro olej. Příruba k motoru: 25mm Příruba k filtru: 32mm (bez adaptéru) 38mm (s adaptérem) Sytičová tryska: #60 Komínek: 262AU Hlavní tryska: M5 #092 Volnoběžná tryska: #050 Plovák: 9450.1 / 4,0g Šoupátko: 40 Jehla: W7 Sytič: manuální na lanko
Tuningový karburátor Dellorto 25mm PHBL 25BS, je určený pro skútry Vespa, ale lze použít na většinu skútrů 50 ccm (potřeba nějakých úprav). Karburátor PHBL je sázkou na jistotu pro jakýkoliv válec, vždy získává z motoru maximální výkon a hodí se i pro závodní ladění motoru. Tento karburátor se používá v mnoha tuningových sadách Polini a Malossi. Příruba k motoru: 30mm, příruba k filtru: 38mm, hlavní tryska: M6 # 102, volnoběžná tryska: M5 # 70, tryska sytiče: M5 # 60, plovák: 9010,2 / 6,5g, šoupátko: 40 mm, jehla karburátoru: D22, držák trysky: M6 AQ266.
Tuningový karburátor Dellorto PHBG 19mm DS s připojením oleje (bez připojení pro podtlak) pro samostatné mazání a páčkou sytiče přímo na karburátoru. Tento karburátor lze provozovat s běžným olejovým čerpadlem.Karburátory 19 mm obvykle postačují pro všechny úrovně válců s obsahem 70 ccm. Tato varianta stříbrné barvy má stále relativně neutrální vzhled. Snadno nastavitelný karburátor v obvyklé vysoké kvalitě Dellorto.Příruba na straně motoru: 25 mmPříruba vzduchového filtru: 32 mmSytičová tryska: M5 # 60Komínek: AU 272Hlavní tryska: M5 # 085Volnoběžná tryska: M5 # 050Plovák: 94501 / 4,0 gŠoupátko: 40 (kovová verze)Jehla karburátoru: W7
Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno právě velikostí difuzoru karburátoru. Pro úpravy jako je laděný výfuk, variátor a závodní válec, je tento karburátor přímo nutností, protože pokud budeme používat například 70 ccm válec s originál karburátorem, tak se může dokonce stát, že se zadře, zvláště pak u vzduchem chlazených motorů. Tento karburátor je připravený pro lanko na manuální sytič, ale dá se však použít i na skútry s automatickým sytičem např. CPI, pokud chcete přejít na manuální sytič. V tomto případě stačí k tomuto karburátoru ještě dokoupit táhlo s lankem sytiče, např. Polini P.33597. Karburátor je bez přímazu a podtlaku.