Palivová nádrž Schmitt Simson Habicht, Sperber, SR4
Kód: STT43021Detailní popis produktu
Výborná a těžko sehnatelná palivová nádrž Schmitt, je vhodná pro mopedy Simson Habicht, Sperber a SR4 (s adaptérem STT44578 na S50 a S51). Tato nádrž je ve skvělé kvalitě, je nelakovaná a má všechny spoje pájené. Nádrž má velké víčko jako u nádrží MZ, v dolní části je vyrovnávací hadička pro stejnou hladinu benzínu na obou stranách.Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství na skútr |
---|---|
EAN: | 4057233983019 |
Modely: | S51 / S51 Enduro [M531, M541, M542], S50 75-79 [M53/2] |
Značky: | Simson |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

2x Šroub: M8x75mm 2x Šroub: M8x25mm 2x Šroub: M6x30mm 2x Šroub: M6x20mm 12x Podložka: 6,4x18mm 6x Matice: M6 samojistná

Dětská sedačka pro malé kopiloty. Vhodné pro dovybavení Simson S50, S51, S70. Nožní část je namontována pod nádrží na hlavním rámu.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Stylové hliníkové víčko nádrže, v červené barvě, je vhodné pro stroje Aprilia RX 50, SX 50, Derbi Senda R, Senda SM a Gilera SMT 50, RCR 50. Vnější průměr: 57 mm, vnitřní...

Stylový rámeček světla MOTO NOSTRA, v matně černé barvě, je vhodný pro skútry Vespa GTS 125 a Vespa GTS 300 HPE od konce roku 2022 (ZAPMD3202, ZAPMD3203,...

Díky tomuto adaptéru od STR8, můžete velmi snadno přimontovat downhillová řidítka na Váš skútr. Adaptéry se vyrábí v několika velikostech a barevných provedeních.

Velice kvalitní zadní tlumič MALOSSI RS1 je vhodný pro stroje YAMAHA Aerox, MBK Nitro a má délku 315mm. Tato řada tlumičů se zrodila díky touze firmy Malossi nabídnout...

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Zadní tlumič Malossi RS24, Yamaha T-Max - Patentovaný olejopneumatický zadní tlumič Malossi RS24 pro Yamaha T-Max 500. Tento vynikající, kompaktní a velmi lehký zadní tlumič...

Magnetická taška SIP Classic dodá Vaší Vespě více úložného prostoru. Taška nabízí prostor pro drobné předměty a je pomocí magnetů uchycena na plechovém štítu. Jedná se o...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

CDI jednotka MALOSSI Injtronic pro skútry Piaggio, Vespa iGet 50ie 2017- (50ccm). Jednoduše CDI vyměňíte za originální jednotku. Pro správnou funkci je nutná kalibrace, ta lze provést doma podle návodu od Malossi. Tato CDI jednotka je dodávána se sací hadicí pro zvýšení průtoku vzduchu. Jednotka zvyšuje maximální otáčky na 10 000 ot / min a také optimalizuje směs paliva a vzduchu. Vhodné pro vozy se vstřikováním iGet s válcem o objemu 79 ccm, jako je Malossi, Polini nebo Naraku.

CDI Malossi Digitronic s imobilizérem, Piaggio(Leader) 125-200 4T LC - Digitronic od Malossi je vlastně laditelné CDI pro skútry s motorem Piaggio Leader 125-200ccm s imobilizérem. Digitronic se ladí 16-polohovým přepínačem. Digitronic ovládá i sytič na základě signálu z čidla teploty motoru. APRILIA ATLANTIC - Arrecife 125 4-stroke LC ATLANTIC 200 4-stroke LC (PIAGGIO M234M) SCARABEO 125 4-stroke LC (PIAGGIO) SPORTCITY 125 4-stroke LC (PIAGGIO M281M) SPORTCITY 200 4-stroke LC euro 3 (PIAGGIO M288M) DERBI GP1 125 4-stroke LC euro 2-3 RAMBLA 125 4-stroke LC euro 3 (PIAGGIO M287M) GILERA DNA 125 4-stroke LC DNA 180 4-stroke LC NEXUS 125 4-stroke LC euro 3 RUNNER ST 125 4-stroke LC euro 3 RUNNER ST 200 4-stroke LC euro 3 RUNNER VX 125 4-stroke LC 2006-> RUNNER VX 125 4-stroke LC RUNNER VXR 180 4-stroke LC RUNNER VXR 200 4-stroke LC RUNNER VXR 200 4-stroke LC 2006-> MALAGUTI PHANTOM MAX 200 4-stroke LC (PIAGGIO) MADISON 180 4-stroke LC (PIAGGIO) MADISON 200 4-stroke LC (PIAGGIO) MADISON 3 125 4-stroke LC (PIAGGIO) PIAGGIO BEVERLY 125 4-stroke LC BEVERLY 200 4-stroke LC CARNABY 125 4-stroke LC euro 3 (LEADER M28FM) CARNABY 200 4-stroke LC euro 3 (LEADER M601M) SUPER HEXAGON GTX 125 4-stroke LC SUPER HEXAGON GTX 180 4-stroke LC X7 125 4-stroke LC euro 3 (LEADER) X8 125 4-stroke LC euro 2-3 (LEADER) X8 200 4-stroke LC X9 125 4-stroke LC X9 AMALFI 180 4-stroke LC X9 200 4-stroke LC VESPA Granturismo L - GT - GTV 125 4-stroke LC (LEADER) Granturismo L - GT 200 4-stroke LC (M312M)

Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože velký magnetický rotor normálního zapalovacího systému již není zapotřebí a je nahrazen malým, velmi lehkým vnitřním rotorem. Motor se otáčí výrazně snadněji a má mnohem lepší odezvu na plyn. Další velkou výhodou je zajištění vybíjecího napětí nezávislého na otáčkách nad 30 000 V. Tím je zajištěna neustále silná zapalovací jiskra při jakýchkoli otáčkách až do 20 000 ot / min. Dynamické časování zapalování nastavuje automaticky předstih v závislosti na otáčkách motoru a zajišťuje optimální výkon. Se zapalováním Malossi MHR Team II můžete nejen přepínat mezi několika přednastavenými křivkami zapalování, ale dokonce můžete jednoduchým pootočením upravit vybranou křivku zapalování o + / - 2 °. S novým CDI lze načasování zapalování nastavit mnohem přesněji než u předchůdce a je také méně citlivé na rušení. Můžete si pohodlně vybrat z 8 přednastavených křivek zapalování: 2-takt: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování 4-takt: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování Univerzální 1 mapa s pevným bodem zapálení Kromě prvotřídních komponentů byla vylepšena celá základní struktura zapalování, takže rotor a stator nyní fungují ještě lépe na mechanické a elektronické úrovni. Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, je elektrické napájení ostatních komponentů (osvětlení atd.) vyloučeno. Špičkové zapalování pouze pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a chce dostat všechno ze svého motoru.