Ozubené kolo vačky OEM
Kód: 39398Detailní popis produktu
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena originálního dílu mile překvapit. Pokud nemáme tento díl na skladě, objednání trvá většinou cca 5 až 10 dní.Doplňkové parametry
Kategorie: | Hlava válce |
---|---|
EAN: | 4057237600295 |
Modely: | Beverly 125 ie 4V RST 10-15 [ZAPM69100], GTS 125 ie 4V 16-18 ABS E4 [ZAPMA3100/ ZAPMA3200], GTS 125 ie Super 4V 16-18 ABS E4 [ZAPMA3100/ ZAPMA3200], Runner 125 ST 4T 4V LC 08-16 E3 [ZAPM46301], X Evo 125 4V 07-16 (UK) [ZAPM36601], X Evo 125 4V 07-16 [ZAPM36601], X10 125 ie 4V 12-15 [ZAPM76101/ 76100] |
Značky: | Gilera, Piaggio, Vespa moderní |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Náhradní hlava válce Polini, na válec 70ccm s průměrem 47,4mm, vhodná pro motory Piaggio vzduchem chlazené.

Náhradní hlava válce Naraku 70ccm, je vhodná pro motory Peugeot horizontal LC. Hlava je v dobré kvalitě.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Hlava válce s dlouhým ventilem vhodná pro čtyřtaktní motor GY6 50 ccm Euro4/Euro5. Hlava válců má dlouhé ventily (69,5 mm).

Adaptér pro teplotní čidlo, vhodný pro Derbi Senda, Aprilia RX 50, SX 50, Gilera RCR, SMT D50B0 Euro4 2018-. Závity adaptéru M14x1,5mm a M12x1,5mm pro čidlo: Piaggio 640485.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní hliníková hlava válce s prodlouženými chladicími žebry pro objem 50 ccm a vrtání 38 mm. Dlouhá chladicí žebra mnohem lépe odvádějí teplo. Hlava je vhodná pro stroje...

Náhradní hlava válce Naraku, vhodná pro skútry s vodním (vertikálním) válcem Peugeot o objemu 70ccm.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní hliníková hlava válce, pro válec 68,4ccm s krátkými chladicími žebry a vrtáním 45mm. Tato hlava je vhodná pro mopedy Puch Maxi a X30 Automatic.

Hlava válce (4ventilová) Naraku Racing se spalovací komorou 66mm. Hlava nabízí větší průchodnost, zesílené ventilové pružiny a větší ventily (22mm výfukové a 25 mm sací). Vhodné...

Schmitt Hlava válců RD-Style s obrysem spalovací komory pro 50ccm vhodná pro motor Simson

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní modulární hlava válce Naraku V.2 70 ccm. Tato hlava válce je vhodná pro motory Piaggio a Derbi D50B Euro 4.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Licencovaná replika anglického karburátoru Amal od španělského výrobce karburátorů Arreche s 21mm difuzorem. Karburátor je vhodný pro tuningové válce 70 ccm. Jedná se o kvalitní karburátor za dobrou cenu. Hlavní tryska: 95, volnoběžná tryska: 20, připojení k motoru: 23/24 mm, připojení k filtru: 31,5/56,5 mm, sytič na lanko.

Výborný karburátor Mikuni TM24 s plochým šoupátkem. Jedná se o tuningový karburátor s velmi úzkými a kompaktními rozměry. Karburátor má difuzor 24mm a je jedním z nejúčinnějších karburátorů u 2T motorů. Karburátor Mikuni zajišťuje optimální výkon a lze jej perfektně vyladit. S tímto karburátorem motor okamžitě reaguje na pootočení plynu, dokonce i při objemu přesahujícím 200 ccm. Připojení k filtru: 44mm, připojení k motoru: 31mm.

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Verze Evolution především pro závodní použití s maximálním důrazem na optimalizaci proudění směsi do motoru. Průměr do příruby: 28,5mm Příruba na filtr: 60mm Hlavní tryska: 106 Volnoběžná tryska: 38 Jehla: 14/22

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Průměr do příruby: 25,5mm Příruba na filtr: 46mm Hlavní tryska: 90 Volnoběžná tryska: 40 Jehla: 14/22