Ozdoba předního blatníku SIP, matný černý elox, Vespa GTS / GTS Super 125 / 300 ccm (2023-)
Kód: MV009439MBDetailní popis produktu
Krásná ozdoba předního blatníku, pozvedne vzhled Vaší Vespy na novou úroveň. Ozdoba je v matném černém eloxu a je vyrobena z hliníku. Jedná se o super doplněk, který dokáže odlišit Váš stroj. Vhodné pro skútry Vespa GTS / GTS Super 125 / 300 ccm od roku 2023. OEM číslo: 1B009642.

Pokud hledáte to nejlepší pro Vaší Vespu, tak co se týká podvozku, je tohle určitě ono. Možnost nastavení tuhostí tlumičů ve 4 krocích. Ideální v kombinací s předním RS24...

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Výborný sportovní zadní tlumič MALOSSI RS24 je vhodný na skútry Gilera / Piaggio Runner, Storm, TPH, Typhoon, Extreme, Liberty, Free, NRG, ZIP, ZIP SP a další....

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Sada dílů kapotáže v lesklé černé barvě pro Yamaha T-Max 530 2015-2017.Sada obsahuje čtrnáct dílů. Obsah balení odpovídá pruduktovému obrázku.

Tento držák řetězového kola je vyroben z černého eloxovaného hliníku 7075 T6.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

9dílná sada dílů kapotáže v lesklé černé barvě pro Yamaha T-Max 500 modelový rok 2008-2011.Obsah balení odpovídá produktovému obrázku.

Sada plastů EDGE 9ks bílá metalíza, MBK Mach G, Yamaha Jog R, Jog R

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Sada plast 10ks modrá lesklá, NIU-N1, NQi-Sport

Sada dílů kapotáže z černého kovového plastu, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Hlavní tryska: 76 Volnoběžná tryska: 42 Jehla: 14/22">Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Hlavní tryska: 76 Volnoběžná tryska: 42 Jehla: 14/22">Karburátor na pevnou přírubu motoru Vespy. Hlavní tryska: 76 Volnoběžná tryska: 42 Jehla: 14/22">Průměr příruby: 23mm (vnitřní), 30mm (vnější) Hlavní tryska: 84 Volnoběžná tryska: 38 Jehla: 14/22

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Karburátor na pevnou přírubu s průměrem zapojení 24mm. Průměr příruby: 24mm Příruba na filtr: 46mm Hlavní tryska: 72 Volnoběžná tryska: 42 Jehla: 14/22

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Verze Evolution především pro závodní použití s maximálním důrazem na optimalizaci proudění směsi do motoru. Průměr do příruby: 28,5mm Příruba na filtr: 60mm Hlavní tryska: 114 Volnoběžná tryska: 40 Jehla: 14/22