Opravná sada karburátoru s těsněním 16N1-8 BVF Simson S50
Kód: IP49144Detailní popis produktu
Náhradní opravná sada karburátoru 16N1-8 BVF, který se používal na strojích Simson S50. Sada obsahuje: hlavní trysku M5 70, volnoběžnou trysku M5 35, sytičovou trysku M5 50, jehlový ventil, emulzní trubici (2x0,8) a těsnění.Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství karburátoru |
---|---|
EAN: | 4057233985983 |
Modely: | KR50 Schwalbe [KRO RH50], KR51 - KR51/1 Schwalbe [M53, M53/1], KR51/2 Schwalbe [M531, M541], S51 / S51 Enduro [M531, M541, M542], S53 / S53 Enduro [M543], S70 / S70 Enduro [M741], S83 / S83 Enduro, SD50 Albatros [M543], SR 50 [M531, M533, M541, M542, M543], SR 80 [M741, M742, M743], S50 75-79 [M53/2] |
Značky: | Simson |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Náhradní těsnění víčka karburátoru, je vhodné pro karburátory 12-15mm Bing SRE. Rozměry: 31x20x0,25mm. OEM číslo: 165-522.

Náhradní opravná sada karburátoru 16N1-5 BVF, který se používal na mopedech Simson KR51 - KR51/1 Schwalbe (M53, M53/1). Sada obsahuje: hlavní trysku M5 67, volnoběžnou trysku M5...

Náhradní jehla karburátoru BVF, je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2. Velikost jehly: 0,8. OEM čísla: 14198 / 393470.

Náhradní volnoběžná tryska, je vhodná pro karburátory BVF. Volnoběžná tryska má velikost 29.

Hlavní tryska karburátoru Bing s průchodem 94. Tryska má závit M4.

Průhledná krytka plovákové komory Malossi pro karburátory Dellorto PHBG 15-21.

Příruba sání Schmitt, PHBG 24mm, 24/21mm, Simson S50, S51, S53, S70, SR50, SR80, KR50/1, KR50/2, Schwalbe, Sperber, Star, Habicht

Náhradní volnoběžná tryska, je vhodná pro karburátory BVF. Volnoběžná tryska má velikost 34.

6dílná sada pro ladění karburátoru, která odpovídá pro Simson mopedy s karburátory 19N1-11, 19N1-12 BVF. Sada se dodává dle produktového obrázku.

Náhradní opravná sada karburátorů 16N3-1, 16N3-2 a 16N3-4 BVF, který se používal na mopedech Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2 (M531, M541, M741). Sada obsahuje:...

Hlavní tryska pro originální karburátor [M4] - 052

Náhradní opravná sada karburátoru 16N1-8 BVF, který se používal na strojích Simson S50. Sada obsahuje: hlavní trysku M5 70, volnoběžnou trysku M5 35, sytičovou trysku M5 50,...

Náhradní opravná sada karburátoru 16N1-11 BVF, který se používal na strojích Simson S51, S53, S70, S83, SR50 a SR80. Sada obsahuje: hlavní trysku M5 72, volnoběžnou trysku M5...

Náhradní emulzní trubice se 4 dírky, je vhodná pro karburátory 16N1, které se použivaly na mopedech Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2 (M531, M541, M741). OEM číslo:...

Náhradní pojistná pružinka sytiče / šoupátka karburátoru Bing 14-17mm SRE, SSN, SRC a SRF. OEM číslo: 362.1.15.064.1.

Šroub inbus M6x16 DIN 7984 - 8.8 pozink
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Výborný laděný výfuk Yasuni Carrera 10 s koncovkou ve vzhledu žlutého karbonu, je vhodný pro motory Minarelli horizontal. Co se týče výkonu, Carrera 10 je mezi Yasuni R a Carrera 16. Tento výfuk poslední generace byl speciálně vyvinut pro sportovní válce o objemu 70 ccm s 2-kroužkovými písty. Výfuk je homologovaný, ale přesto dosahuje vysokých výkonů. Jeho optimální rozsah je mezi 8800 ot./min. a 10 200 ot./min. U tohoto výfuku lze bez velkých úprav dosáhnout 13-14 koní. Výfuk Yasuni Carrera je lakovaný.

Výborný laděný výfuk Yasuni Carrera 10 s červenou koncovkou, je vhodný pro motory Minarelli horizontal. Co se týče výkonu, Carrera 10 je mezi Yasuni R a Carrera 16. Tento výfuk poslední generace byl speciálně vyvinut pro sportovní válce o objemu 70 ccm s 2-kroužkovými písty. Výfuk je homologovaný, ale přesto dosahuje vysokých výkonů. Jeho optimální rozsah je mezi 8800 ot./min. a 10 200 ot./min. U tohoto výfuku lze bez velkých úprav dosáhnout 13-14 koní. Výfuk Yasuni Carrera je lakovaný.

Výborný laděný výfuk Yasuni Carrera 10 s černou koncovkou, je vhodný pro motory Minarelli horizontal. Co se týče výkonu, Carrera 10 je mezi Yasuni R a Carrera 16. Tento výfuk poslední generace byl speciálně vyvinut pro sportovní válce o objemu 70 ccm s 2-kroužkovými písty. Výfuk je homologovaný, ale přesto dosahuje vysokých výkonů. Jeho optimální rozsah je mezi 8800 ot./min. a 10 200 ot./min. U tohoto výfuku lze bez velkých úprav dosáhnout 13-14 koní. Výfuk Yasuni Carrera je lakovaný.

Nová Carrera 40 není jen další výfuk, ale nejvýkonnější výfuk na trhu, speciálně vyvinutý pro skútry s objemem válců 95 až 100 cm3. Individuálně ručně vyráběné z nejlepších materiálů na trhu.Tento výfuk má speciální komponenty, jako je například výkonný tlumič výfuku, který je kratší a vyrobený z uhlíkových vláken. Všechny díly potřebné k montáži jsou součástí balení.