Opravná sada hřídele zadního kola, GILERA, PIAGGIO 50ccm
Kód: R100240090Detailní popis produktu
Opravná sada hřídele zadního kola, vhodná pro GILERA, PIAGGIO 50ccm. Délka 126mm, průměr ložiska 12mm.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Převodovky |
---|---|
EAN: | 4051272098512 |

Kompletní šestistupňová manuální převodovka vhodná pro Zündapp KS50

Primární převod Malossi, z=13/35 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také...

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...

Sekundární převod Malossi, z=15/41, Piaggio 125 2T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý,...

Pouzdro spojkového koše, vhodné pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Kryt řadicí páky z kovu - chromovaný - chrání řadicí páku před prachem a nečistotami, tento kryt také zabraňuje poškození nebo odpojení kabelů.

Hřídelové převodovky v zesíleném provedení z produkce EU

Náhradní sada zesílených gum unašeče rozety, je vhodná pro mopedy Puch ZA50. Tyto tvrdší gumy vydrží vyšší zatížení. Rozměry: vnější průměr: 19mm, výška: 8mm. OEM číslo:...

Kulička řazení o průměru 7 mm, vhodná pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2, M531, M541, M741.

Primární převod Malossi, z=14/39, d=17,7 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...

Sekundární převod Malossi, z=14/43, Piaggio 180 2T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý,...

Sekundární převod Malossi, z=15/41, Piaggio 125/150 2T - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý,...

Kvalitní táhla řazení od RMS jako náhrada vhodná pro různé Vespa PX80-200E

Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit. Tento...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.