Olejový filtr Polini, Yamaha T-MAX 500, 530
Kód: 203.3010Detailní popis produktu
Náhradní olejový filtr od Polini ve výborné kvalitě. Tento olejový filtr je vhodný pro stroj Yamaha T-MAX 500, 530.Doplňkové parametry
Kategorie: | Olejová pumpa a filtr |
---|---|
EAN: | 8054705054341 |
Modely: | T-Max 500i 04-06 E2 [SJ031/ SJ034/ 5VU], T-Max 500i 07 [SJ051/ SJ052/ 15B], T-Max 500i 08-11 E3 [SJ061/ SJ064/ 4B5], T-Max 530i 12-14 E3 [SJ091/ SJ092/ 59C], T-Max 530i 15-17 E3 [SJ098/ SJ099/ 2PW], T-Max 500 01-03 E1 [SJ01/ 5GJ] |
Značky: | Yamaha |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kryt olejové pumpy pro Minarelli AM6. Originální náhradní díl. Vhodné pouze pro stroje s motorem Minarelli AM6, které mají nainstalované olejové čerpadlo Mikuni nebo Pricol.

Olejový filtr, vhodný pro Honda TRX 400, 500, 650, 680, 700 Fourtrax. OEM číslo: 15412-413-005.

Černý kryt olejového čerpadla Voca vyrobený technologií CNC. Kryt olejového čerpadla se dodává s těsněním a dvěma pochromovanými šrouby z nerezové oceli.Vysoce kvalitní...

Olejový filtr Vicma, Hyosung / Suzuki - Náhradní olejový filtr od Vicmy v originální kvalitě za rozumnou cenu. Pasuje i na Hyosung 125-250. Kód výrobce 16510-05240 /...

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Originální řemen olejové pumpy, je vhodný pro skútry se 125 až 180 ccm Piaggio 2T motorem. OEM číslo: 431370.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní olejová pumpa je vhodná na motory Minarelli AM (náhrada za Pricol pumpu). OEM čísla: 2533 002 000233 / 759959 / 0005.640.0196.

Náhradní olejový filtr je vhodný pro stroje Kymco MXU, Xciting, UXV 500, Yamaha T-Max 500. OEM čísla: Kymco - 1541A-LBA2-E00, Yamaha - 5DM-13440-00.

Olejová zátka se závitem M16 pro stroje s převodovkou a motorem Minarelli AM3, AM4, AM5 nebo AM6. CNC obráběná zátka plnicího otvoru oleje je vyfrézovaná z masivního...

Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní náhon olejové pumpy je vhodný pro motory Minarelli, Keeway, CPI, China 2T. OEM čísla: Aprilia / Piaggio: AP8206746, Yamaha: 3VL-E3178-00, Adly: 15150-104-000.

Náhradní olejový filtr od Polini ve výborné kvalitě. Tento olejový filtr je vhodný pro stroje Hyosung, Suzuki. OEM čísla: 16510-05240, 16510-05240-050.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Plexi štíty od renomované španělské firmy Puig jsou super kvalitní do posledního detailu, Plexi ze stejných materiálů používají například při závodech takový jezdci jako je Marc Marquez nebo Jonathan Rea. Puig při výrobě používá mimochodem také virtuální větrný tunel, kde se testují na odpor vzduchu plexi a působení na jezdce.

Plexi štíty od renomované španělské firmy Puig jsou super kvalitní do posledního detailu, Plexi ze stejných materiálů používají například při závodech takový jezdci jako je Marc Marquez nebo Jonathan Rea. Puig při výrobě používá mimochodem také virtuální větrný tunel, kde se testují na odpor vzduchu plexi a působení na jezdce.

Plexi štíty od renomované španělské firmy Puig jsou super kvalitní do posledního detailu, Plexi ze stejných materiálů používají například při závodech takový jezdci jako je Marc Marquez nebo Jonathan Rea. Puig při výrobě používá mimochodem také virtuální větrný tunel, kde se testují na odpor vzduchu plexi a působení na jezdce.

Plexi štíty od renomované španělské firmy Puig jsou super kvalitní do posledního detailu, Plexi ze stejných materiálů používají například při závodech takový jezdci jako je Marc Marquez nebo Jonathan Rea. Puig při výrobě používá mimochodem také virtuální větrný tunel, kde se testují na odpor vzduchu plexi a působení na jezdce.