Olejový filtr, Aprilia, BMW, Bombardier, KTM, MZ (MuZ)
Kód: VC35677Detailní popis produktu
Olejový filtr, vhodný pro Aprilia Pegaso 600, 650, Moto 6.5 650, BMW G 650 a MuZ RT 125 4T.Doplňkové parametry
Kategorie: | Olejová pumpa a filtr |
---|---|
EAN: | 4057237569059 |
Modely: | Moskito 125R 4T |
Značky: | MZ / MuZ |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Olejová pumpa, vhodná pro Generic AM6 s Mikuni karburátorem (2016-).

Náhradní olejový filtr od Polini ve výborné kvalitě. Tento olejový filtr je vhodný pro stroje Kawasaki, Kymco. OEM čísla: 52010-Y001, 1541A-LEA7-E00.

Náhradní olejový filtr od Polini ve výborné kvalitě. Tento olejový filtr je vhodný pro stroje Aprilia, Cagiva, Italjet, Piaggio, Vespa. OEM čísla: 410229, 210483727.

Náhradní olejová pumpa, je vhodná pro motory Minarelli AM6 s Mikuni pumpou, například CPI SX, SM a Generic Trigger do roku 2015.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Olejová pumpa, vhodná pro Aprilia, Gilera, Piaggio 400, 500ccm. OEM čísla: 840981, AP8560032.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní olejová pumpa je vhodná na motory Minarelli 50ccm. Při výměně je vhodné namíchat palivo v poměru 1:50 pro lepší mazaní než se čerpadlo odvzdušní.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Originální řemen olejové pumpy, je vhodný pro skútry se 125 až 180 ccm Piaggio 2T motorem. OEM číslo: 431370.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Kotouč je vhodný pro skútry Honda PCX 125 a 150 od roku 2022 a Hondu SH 125 od roku 2020. Průměr kotouče: 220mm / Průměr umístění děr: 105mm / Tloušťka kotouče: 3,5mm / Počet děr: 5 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 10,5mm.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje na Honda SH 300 I r.v. 06-11 (přední). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 256mm / Průměr umístění děr: 144mm / Tloušťka kotouče: 4,5mm / Počet děr: 6 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 10,5mm / Typ: Standard

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje i na Honda Pantheon FES 125 4T r.v. 98-07 (zadní) / Pantheon FES 150 4T r.v. 03-07 (zadní) / Foresight FES 250 r.v. 97-07 (zadní) / Forza 250 r.v. 00-07 (zadní) / Jazz 250 r.v. 01-04 (zadní) / Forza 250 r.v. 01-04 (zadní), Peugeot SV 250 r.v. 01-07 (zadní). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 220mm / Průměr umístění děr: 105mm / Tloušťka kotouče: 5,0mm / Počet děr: 4 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 10,5mm / Typ: Standard

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Homologace: Ano / Průměr kotouče: 220mm / Průměr umístění děr: 105mm / Tloušťka kotouče: 5,0mm / Počet děr: 4 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 10,5mm / Typ: Wave