Objímka výfuku 36-39mm
Kód: 40216Detailní popis produktu
Náhradní objímka výfuku na průměr 36-39mm. Objímka je široká 20mm.Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství a náhradní díly pro výfuky |
---|---|
EAN: | 4057237611963 |
Univerzální: | Ano |
Univerzální díl: | Ano |

Zadní tlumič Giannelli "Sonic" z hliníku

Redukce vnitřního závitu z M18x1,5 na M12x1,25.

Tlumicí vata od výrobce RMS pro tlumiče různých výrobců.Časem se izolační vata zanáší a snižuje se hlučnost. Izolační vata musí být vyměněna. Vlna se stříhá jako rohož, a proto...

Zadní tlumič Giannelli v karbonovém provedení vhodný pro vozidla Beta Enduro 50

Náhradní nerezové koleno výfuku, je vhodné pro stroje Rieju MRT 50 ccm Euro 5. Jedná se o otevřené koleno výfuku bez uškrcení výkonu.

Zadní tlumič Giannelli v karbonovém provedení vhodný pro vozidla Beta RR 50 Enduro

Zadní tlumič Giannelli v provedení z uhlíkových vláken s ABE

Zadní tlumič Giannelli v hliníkové konstrukci vhodný pro Yamaha DT 50 R

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení vhodný pro Sherco HRD 50

Kvalitní dekorativní kryt vyrobený z kovu s černým povrchem. Krytka pasuje na modely Vespa GT, GTS a GTV s motory od 125 do 300ccm. Tento žáruvzdorný kryt je ideálním doplňkem...

Montážní sada se všemi jednotlivými díly pro výfuk RS-II Racing z Tecnigas.Obsah balení odpovídá produktovému obrázku.

Náhradní držák / silentblok výfuku, se závitem M6, je vhodný pro ruzné řadičky Beta, Sherco, GasGas a Husqvarna. OEM čísla: 28.91943.000.

Zadní tlumič Giannelli v hliníkové konstrukci pro Aprilia RX-SX 50
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Motor GY6 50cc, typ 729mm, bubnová brzda, bez odvětrání - Kompletní 4T motor 139QMB o objemu 50ccm pro skútry, které mají 12" kola a typ karteru 729mm. Někdy je jednodušší vyměnit celý motor, než si nechat naúčtovat hodiny v servisu za výměnu kliky a rozpůlení původního motoru.

Motor GY6 50cc, typ 729mm, bubnová brzda, s odvětráním - Kompletní 4T motor 139QMB o objemu 50ccm pro skútry, které mají 12" kola a typ karteru 729mm. Někdy je jednodušší vyměnit celý motor, než si nechat naúčtovat hodiny v servisu za výměnu kliky a rozpůlení původního motoru.