Objímka pro zrcátko 22mm / M8 pravý závit
Kód: VC18769Detailní popis produktu
Objímka pro zrcátko na řídítka o průměru 22mm, pravý závit M8.Doplňkové parametry
Kategorie: | Zrcátka Styling |
---|---|
EAN: | 8430525092891 |
Univerzální: | Ano |
Univerzální díl: | Ano |

Levé sklopné zrcátko se závitem M8 a objímkou na řídítka ATV, Supermoto.

Hliníkové zrcátko na konec řidítka Highsider Victory v černé barvě. Lze namontovat na řídítka 22 mm a 25,4 mm.

Zrcátko F1 v chromovém provedení je na levou i pravou stranu. Zrcátko má pavý krátký závit M8, který lze pomocí dodávaného adaptéru změnit na levý. Plocha zrcadla: 112x57 mm.

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Pravé zrcátko v černé barvě má závit M8. Zrcátko je vhodné pro Vespa Sprint 50, Sprint 125, Sprint 150 od roku výroby 2014. OEM číslo: CM262002.

Stylové levé zrcátko CNC, v modré barvě, je od značky STR8. Zrcátko má pravý závit M8.

Pokud máte na řidítkách pravotočivý závit M10 a na zrcátku levotočivý, toto je přesně ten adaptér, který potřebujete aby jste zrcátko mohli namontovat.

Hliníkové zrcátko na konec řidítka Highsider Montana II v černé barvě. Lze namontovat na řídítka 22 mm a 25,4 mm.

Pravé zrcátko Sport v bílé barvě má krásný trojúhelníkový tvar a závodní vzhled. Díky dodávanému adaptéru lze namontovat na závit M8 i M10.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Zrcátko F1 v karbonovém provedení je na pravou stranu. Zrcátko má pravý krátký závit M8, který lze pomocí dodávaného adaptéru změnit na levý. Plocha zrcadla: 112x57 mm.

Levé zrcátko Sport v bílé barvě má krásný oválný tvar a závodní vzhled. Díky dodávanému adaptéru lze namontovat na závit M8 i M10.

Objímka pro zrcátko na řídítka o průměru 22mm, pravý závit M10.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Extravagantní design Unikátní sportovní zvuk | Ideální pro jedinečnost Vespy | Nový REMUS RS! S REMUS RS byla vytvořena zcela nová designová řada REMUS. REMUS RS zaujme nejen svým extravagantním designem, ale také mimořádným zvukem, co se z koncovky line. Dalším zaměřením inženýrů společnosti REMUS bylo zvyšování výkonu a točivého momentu, které implementovalo také vlastní oddělení výzkumu a vývoje. Tato inovace poskytuje sportovní zvuk a podtrhuje jedinečnost Vespy. REMUS RS je k dispozici v černé nerezové oceli s frézovaným hliníkovým koncem koncovky a je ideální pro designově orientované jezdce, kteří nechtějí nechat ujít výkon a robustní zvuk! Dodává se bez katalyzátoru, proto je tento výfukový systém bez homologace.

Výfuk REMUS RS zaujme nejen svým extravagantním designem, ale také mimořádným zvukem. Dalším zaměřením inženýrů společnosti REMUS bylo zvyšení výkonu a točivého momentu. Výfuk poskytuje sportovní zvuk a podtrhuje jedinečnost Vaší Vespy. Tento výfuk je v černé barvě se stříbrnou koncovkou a je vyroben z nerezové oceli, výfuk se hodí pro designově orientované jezdce. Výfuk je i výrazně lehčí než originál. Dodává se s katalyzátorem a je včetně homologace.

Výfuk REMUS Sportexhaust zaujme nejen svým extravagantním designem, ale také mimořádným zvukem. Dalším zaměřením inženýrů společnosti REMUS bylo zvyšení výkonu a točivého momentu. Výfuk poskytuje sportovní zvuk a podtrhuje jedinečnost Vaší Vespy. Tento výfuk je v karbonovém provedení s černou koncovkou a je vyroben z nerezové oceli, výfuk se hodí pro designově orientované jezdce. Výfuk je i výrazně lehčí než originál. Dodává se s katalyzátorem a je včetně homologace.

Výfuk Remus Double Mesh zaujme nejen svým extravagantním designem, ale také mimořádným zvukem. Dalším zaměřením inženýrů společnosti REMUS bylo zvyšení výkonu a točivého momentu. Výfuk poskytuje sportovní zvuk a podtrhuje jedinečnost Vaší Vespy. Tento výfuk je ve stříbrné barvě a je vyroben z nerezové oceli. Výfuk je i výrazně lehčí než originál. Dodává se se svodem bez katalyzátoru a je tedy bez homologace.