Nastavitelná restrikce výfuku Naraku Rieju MRT 50 Euro 4
Kód: NK103.28Detailní popis produktu
Nastavitelná restrikce výfuku Naraku, je vhodná pro stroje Rieju MRT 50 Euro 4 od roku 2018.Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství a náhradní díly pro výfuky |
---|---|
EAN: | 4057237633774 |
Modely: | MRT 50 Cross Freejump 18-20 E4 (AM6), MRT 50 Pro Cross 18-20 E4 (AM6), MRT 50 Pro SM 18-20 E4 (AM6), MRT 50 Replica Cross 18-20 E4 (AM6), MRT 50 Replica SM 18-20 E4 (AM6), MRT 50 SM Evropa IV 18-20 E4 (AM6), MRT 50 SM Freejump 18-20 E4 (AM6) |
Značky: | Rieju |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení vhodný pro Beta RR 50

Zadní tlumič Giannelli v karbonovém provedení vhodný pro Beta RR 50

Montážní sada výfuku pro Derbi Senda, Aprilia RX, SX, Gilera RCR, SMT od roku 2018

Zadní tlumič Giannelli v hliníkové konstrukci vhodný pro Yamaha DT 50

Zadní tlumič Giannelli v hliníkové konstrukci vhodný pro Aprilia RX a SX 50

Univerzální ocelová objímka výfuku s vnitřním průměrem 32 mm. Objímka má šířku 20 mm a otvor na šrouby M6.

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení pro Beta RR 50 Enduro

Univerzální ocelová objímka výfuku s vnitřním průměrem 34 mm. Objímka má šířku 20 mm a otvor na šrouby M6.

Náhradní nastavitelný držák výfuku, je vhodný pro stroje Simson S50, S51 a S70. S títmo nastavitelným držákem, již nebudete mít problém s uchycením, při montáži výfuku.

Zadní tlumič v novém designu pro výfukový systém Yasuni R4 Carrera MAX Pro YA821TB.Zadní tlumič má černý hliníkový povrch a je speciálně navržen pro řadu MAX R4.

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení vhodný pro Sherco HRD 50

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení vhodný pro vozidla Beta RR 50 Enduro a Motard

Zadní tlumič Giannelli v provedení z uhlíkových vláken s ABE

Zadní tlumič Giannelli v provedení z uhlíkových vláken vhodný pro Fantic Motor 50 Motard
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Vodní pumpa Polini 12V je vhodná pro přestavby na vodní chlazení a závodní stroje. V závodním stroji jsou mechanické vodní pumpy často nahrazována elektrickými, protože neberou výkon z motoru. Mechanické vodní pumpy ve vysokootáčkových motorech se navíc velmi rychle porouchají a výsledkem je poškození motoru.