Nastavitelná restrikce výfuku Naraku Beta RR 50 Euro 4
Kód: NK103.27Detailní popis produktu
Nastavitelná restrikce výfuku Naraku, je vhodná pro stroje Beta RR 50 Euro 4 od roku 2018.Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství a náhradní díly pro výfuky |
---|---|
EAN: | 4057237633767 |
Modely: | RR 50 Enduro 18-20 (AM6) E4, RR 50 Enduro Racing 18-20 (AM6) E4, RR 50 Enduro Sport 18-20 (AM6) E4, RR 50 Motard 18-20 (AM6) E4, RR 50 Motard Sport 18-20 (AM6) E4, RR 50 Motard Track 18-20 (AM6) E4 |
Značky: | Beta |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Zadní tlumič Giannelli v konstrukci z uhlíkových vláken vhodný pro Yamaha DT 50

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Katalyzátor od Turbo Kit pro různé výfuk Turbo Kit 4T i výfuky jiných výrobců s identickými rozměry.

Montážní sada pro výfuk Tecnigas E-NOX / EVO vhodná pro Derbi Senda 2000-, Aprilia RX, SX, Gilera RCR, SMT.

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení vhodný pro Beta Enduro 50

Zadní tlumič Giannelli v karbonovém provedení pro Rieju MRX 50

Svod výfuku odškrcený, s katalyzátorem od Arrow z nerezové oceli, je vhodný pro Vespa GTS 300 4-taktní LC Euro5 od roku 2021.

Zadní tlumič Giannelli v karbonovém provedení vhodný pro Vent Derapage 50.

Zadní tlumič Giannelli v hliníkové konstrukci vhodný pro Derbi DRD Edition 50 SM

Zadní tlumič Giannelli v karbonovém provedení vhodný pro Beta RR 50

Náhradní držák / silentblok výfuku, se závitem M6, je vhodný pro ruzné řadičky Beta, Sherco, GasGas a Husqvarna. OEM čísla: 28.91943.000.

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení vhodný pro modely 50cc Valenti Racing RME

Svod odškrcený, bez katalyzátoru od Arrow z nerezové oceli vhodné pro Yamaha MT 125

Zadní tlumič Giannelli "Sonic" z hliníku
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Vodní pumpa Polini 12V je vhodná pro přestavby na vodní chlazení a závodní stroje. V závodním stroji jsou mechanické vodní pumpy často nahrazována elektrickými, protože neberou výkon z motoru. Mechanické vodní pumpy ve vysokootáčkových motorech se navíc velmi rychle porouchají a výsledkem je poškození motoru.