Náboj kola hliníkový s ložisky, Simson S50, S51, S53, S70, S83, KR51/1 Schwalbe, KR51/2 Schwalbe, SR4-1 Spatz, SR4-2 Star, SR4-3 Sperber, SR4-4 Habicht, Duo 4/1, Duo 4/2
Kód: 40855Detailní popis produktu
Náboj kola vyrobený z hliníku včetně ložiska kola vhodný pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, KR51/1 Schwalbe, KR51/2 Schwalbe, SR4-1 Spatz, SR4-2 Star, SR4-3 Sperber, SR4-4 Habicht , Duo 4/1, Duo 4/2.Doplňkové parametry
Kategorie: | Ventilky a příslušenství |
---|---|
EAN: | 4057237619167 |
Modely: | KR51 - KR51/1 Schwalbe [M53, M53/1], KR51/2 Schwalbe [M531, M541], S51 / S51 Enduro [M531, M541, M542], S53 / S53 Enduro [M543], S70 / S70 Enduro [M741], S83 / S83 Enduro, S50 75-79 [M53/2] |
Značky: | Simson |
Univerzální: | Ne |
Součástky: | Náboj kola |
Univerzální díl: | Ne |
Předpokládaný datum naskladnění: | 09.06.2025 |

Moderní a lehký haltr Pro Racing na zadní pneu 4.50 s ráfky 2.3. Haltr pneumatiky pomáhá zabránit sklouznutí pneumatiky na ráfku, to je vhodné zejména pro závodní stroje v terénu.

Černé kryty paprsků od značky VOCA Racing pro stroje s převodovkou, lehké motocykly a všechna ostatní vozidla s paprskovými koly.Ladění optiky bez větší námahy. Z motokrosového...

Německá společnost Heidenau má 60 let zkušeností s výrobou pneumatik a patří k předním výrobcům pneumatik pro motocykly. Heidenau dodává vynikající pneumatiky pro skútry, velké...

Nerezový ocelový ráfek 1,60 x 16 palců s hliníkovým nábojem a sadou paprsků. Ráfek je vhodný pro Simson KR51/1, KR51/2 Schwalbe, S50, S51, S53, S70, S83, SR4-1 Spatz, SR4-2...

Máte zrezlé paprsky, nebo chcete oživit vzhled Vašeho stroje? Řešení je tato sada krytů na paprsky kola. Délka: 250 mm, průměr: 3,6-3,9 mm.

Kónická matka přední osy M11, vhodná pro Vespa SI, Ciao, Grillo, Bravo, Boss, Piaggio Zip, Free, Easy Moving. OEM číslo: 114411.

Matka zadního kola M16, vysoká 13 mm. Vhodná pro Piaggio, Gilera, Vespa, Derbi, Aprilia. OEM čísla: 194424/563728.

Závlačka osy zadního kola o rozměru 3x40mm. Závlačka je vhodná pro Piaggio, Gilera, Vespa. OEM čísla: 012787 / 012789.

Náhradní gumový pásek na ráfek 21" má šířku 28mm. Pásek chrání duši před proříznutím od paprsků kola.

Samolepící pásek na ráfek je v červené barvě, která dodá lepší vzhled Vašemu stroji. Pásek má šířku 7mm a je dlouhý 6m. Role 6m stačí na oblepení 2 ráfků do velikosti až 18 palců.

Náhradní náboj zadního kola, vhodný pro Puch Maxi S, N, Puch Supermaxi (LG1, LG2) a Puch X30 NG-2AH s litým kolem. Dodává se pouze zadní náboj s ložisky.

Náhradní náboj zadního kola, vhodný pro skútry Yamaha Aerox a MBK Nitro 2T 1997-2004. OEM číslo: 5BR-F5311-00.

Náhradní kvalitní sada ložisek Naraku, pro přední kolo, je vhodná na skútry Piaggio Sfera NSL1T, NS81T. V sadě jsou 2 ložiska 2RS, které jsou utěsněněné proti prachu a vodě....

Náhradní kovová rozpěrka zadního kola, je vhodná pro mopedy Puch Maxi s litým kolem. Rozměry: délka: 20 mm, vnější průměr: 23 mm, vnitřní průměr: 12,3 mm.

S průměrem 13 palců a schválenými rozměry pneumatik až do šířky 140 mm nabízí ráfek vizuální a technické vylepšení pro všechny modely Vespa GTS. Navzdory větším rozměrům (oproti...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Neupravená hliníková hlava válce Schmitt, je ve špičkové kvalitě. Jedná se o polotovar, spalovací komora je třeba upravit dle přání. Tato hlava válce má větší a silnější chladicí žebra pro lepší chlazení. Hlava válce Schmitt, je určena na stroje Simson S51, S53, SR50 a Schwalbe KR51/2. Proces výroby je stejný jako za starých časů v NDR.

Náhradní hliníková hlava válce Schmitt 50 ccm (vrtání 38mm), je ve špičkové kvalitě. Tato hlava válce má větší a silnější chladicí žebra pro lepší chlazení. Hlava válce Schmitt, je určena na stroje Simson S51, S53, SR50 a Schwalbe KR51/2. Proces výroby je stejný jako za starých časů v NDR.

Tuningová hliníková hlava válce Schmitt 60 ccm (vrtání 41mm), je ve špičkové kvalitě. Tato hlava válce má větší a silnější chladicí žebra pro lepší chlazení. Hlava válce Schmitt, je určena na stroje Simson S51, S53, SR50 a Schwalbe KR51/2 (M531 / M541). Proces výroby je stejný jako za starých časů v NDR.