Matka zadního kola M14x1.5, Minarelli, Aprilia
Kód: MIN-38400
Sada šroubů podvozkových dílů, vhodná pro Simson S50, S51, S53, S70, S83. Sada obsahuje šrouby a matice pro montáž stupaček, páky nožní brzdy, držáku motoru a středového stojanu.

Prodloužení zadní osy o celkové délce 67 mm. Prodloužení je vložené do unášeče rozety. Vnitřní závit slouží jako uchycení pro zadní osu. Kompatibilní se stroji Simson KR51/1...

Pozinková matka s límcem M8 pojistná.

Kompletní sada šroubů na celý stroj Simson S50, S51 a S70. V této sadě najdete úplně všechny potřebné šrouby.

20dílná sada malých gumových dílů v černé barvě pro Vespa PX, PE 125-200.

Náhradní opěrná podložka přední vidlice je vhodná na stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80. OEM číslo: 207211.

Náhradní guma držáku nádrže na boční stranu rámu je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Sada šroubů ložisek kyvné vidlice a zadního ložiska kyvné vidlice vhodná pro Simson KR50, KR51/1 a KR51/2

Futro vidlice, Beta RR 50 2012-2020

Sada matic zadního kola vhodná pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2.

Náhradní šroub bočního krytu, je vhodný pro stroje Simson S50, S51 a S70. Šroub má délku 50 mm a závit M6. OEM čísla: 090186, 090301, 202231, 26652.

Náhradní sada šroubů a gum k nádrži, je vhodná pro stroje Simson S50, S51 a S70.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní gumový silentblok / pouzdro kyvné vidlice, je vhodné pro mopedy Puch Maxi a X30. Vnitřní průměr: 24mm, vnější průměr: 34mm, délka: 89mm.
![Vodítko řetězu Puch Maxi S / N 1-rychlostní [E50] po směru hodinových ručiček (typ 2)](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.scooter-tuning.cz/user/shop/detail/324558_voditko-retezu-puch-maxi-s-n-1-rychlostni--e50--po-smeru-hodinovych-rucicek--typ-2-.jpg?67190601
)
Náhradní plastové vodítko řetězu, je vhodné pro mopedy Puch Maxi S / N 1-rychlostní [E50] s otáčením po směru hodinových ručiček. OEM číslo: 349.1.20.535.1.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Vysoce výkonný motorový olej na bázi syntetické technologie. Zabraňuje tvorbě usazenin a ve své třídě viskozity disponuje extrémní odolností vůči odstřižení mazacího filmu. Zaručuje maximální výkon a ochranu motoru za všech provozních podmínek. Zajišťuje optimální mazání, vynikající čistotu v motoru, výtečné hodnoty tření a minimální opotřebení. Ideální olej pro moderní motory skútrů s i bez víceventilové techniky. Normy: ACEA A5; ACEA B5.

100% syntetický, čtyřtaktní olej, vyvinutý na esterové bázi. Splňuje požadavky výrobců, hlavně BMW, KTM a MV Agusta, kteří doporučují SAE 5W40. Excelentní střihová stabilita, chránící motor a převodovku. Hladké řazení. Vyhovuje specifikacím JASO MA2, pro optimální výkon mokré spojky. Vhodný i pro katalyzátory.

100% syntetický olej vyrobený na základě Ester-Technology určený pro silné a moderní skútry a maxi skútry vybavené 4-taktní motory od 50 ccm do 650 ccm. SAE 5W-40 viskozitní třída odpovídá posledním požadavkům výrobců na snížení opotřebení. Kvalita: 100% syntetický Viskozita: 5W40 API Normy: API SN/SM/SL/SJ JASO Normy: JASO MA - M033MOT106 Balení: 1L

100% syntetický závodní olej na bázi Double Ester-technologie. Stabilní stupeň viskozity kompenzuje ředění paliva, snižuje spotřebu oleje a umožní hladké řazení. Doporučený téměř všemi italskými výrobci motocyklů. Extrémně vysoké HTHS poskytuje nejlepší ochranu i za těžkých podmínek. JASO MA kompatibilní a plně kompatibilní s mokrou spojkou.