Malossi jednotka kontroly trakce a omezovače rychlosti, Yamaha TMax 530 a 560 2017-
Kód: M5518744Detailní popis produktu
Malossi Traction Free je jednotka navržená speciálně pro maxiskútry Yamaha TMax 530 a 560 ccm od roku 2017. Jednotka ovládá nastavení kontroly trakce a omezovače rychlosti.
Technické vlastnosti
4 volitelné funkce pomocí 4polohového otočného přepínače:
- Bypass => resetuje původní konfiguraci
- Tcs-off => deaktivuje kontrolu trakce
- Limit-off => deaktivuje omezovač rychlosti
- Tcs+Lim => deaktivuje kontrolu trakce a omezovač rychlosti
Doplňkové parametry
Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
---|---|
Modely: | T-Max 530 od 2017 |
Značky: | Yamaha |
Kategorie: | Elektrika a zapalování |
Univerzální: | Ne |
Výrobce: | Malossi |

CDI Naraku Racing, Yamaha 50cc 2T od r.v. 04 - Racingové CDI od Naraku pro Yamahu Aerox a MBK Nitro 50ccm od roku výroby 2004. CDI má optimalizovanou mapu a nemá omezení a díky...

Odškrcená CDI Racing jednotka s optimalizovanou křivkou zapalování je vhodná pro motory Minarelli horizontal od konce roku 2003. Vhodné pro stroje s modro-bílými barvami kabelu...

Náhradní CDI AC se senzorem na spojku, má omezovač na 45km/h a je vhodné pro motory China 2T (1E40QMB). Pokud skútr nastartujete nakopávačkou s odpojenou baterií, máte verzi AC...

Náhradní odblokované CDI, je vhodné pro motory Minarelli AM6 Euro 4 a Euro 5 od roku 2018. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch...

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Gilera, Piaggio s katalyzátorem. OEM číslo: 58095R.

CDI Naraku Racing, Kymco LFC4 - Odblokované CDI Naraku pro Kymco LFC4. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Náhrada...

ECU / řídicí jednotka Naraku bez omezení rychlosti vhodná pro řadičky Generic, Beeline Euro 4 od roku výroby 2019. Bez této jednotky jsou bohužel jakékoli úpravy jako je laděný...

Zapalovací jednotka CDI tak, jak je namontována ve vozidle z výroby, náhrada origináluu. Vhodné pro Kymco, SYM a některé 4-taktní skútry Peugeot 50ccm.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní CDI jednotka je vhodná pro skútry PGO 125, SYM Shark, MX, Jet 4, Fiddle a Symphony. OEM čísla: 3040-M70-000 / U30410-M92-000.

Náhradní CDI DC se senzorem na spojku, má omezovač na 45km/h a je vhodné pro motory China 2T (1E40QMB). Pokud skútr nenastartujete nakopávačkou s odpojenou baterií, máte verzi...

CDI jednotka vhodná pro čtyřkolky Honda TRX EX Sportrax 400 vyrobené v letech 1999 až 2004. Jednoduchá výměna za starou CDI jednotku bez úprav.

Kompletní jednotka zapalování podle specifikací OEM, sestávající z integrovaného CDI a zapalovací cívky pro použití se zapalovacími systémy Ducati nebo Kokusan u následujících...

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Gilera, Piaggio bez katalyzátoru. OEM čísla: Piaggio: 292194, Ducati: 323910.11.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Tento výfuk je speciálně navržen pro všechny sportovní válce 50ccm a 70ccm. Výfuk má špičkovou kvalitu, vysokou spolehlivost a hlavně výborný výkon. Výfuk s použitím válce Stage6 Streetrace 70 ccm a správným naladěním dosáhnul 10,74 hp a 8,51 Nm. Verze výfuku MK2 má výrazné zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček. Tento sportovní výfuk Stage6 Pro Replica je vyroben z tenkého ocelového plechu a je lakovaný pro dlouhou životnost. Výfuk je dodáván s montážní sadou pro skútry, které mají motory Minarelli horizontal a nebo pro čínské 2T motory (kopie Minarelli). Tento výfuk je s černou hliníkovou koncovkou a má homologaci. Pro získání plného výkonu je třeba vyndat restrikce, následně však výfuk nebude homologovaný.

Tento výfuk je speciálně navržen pro všechny sportovní válce 50ccm a 70ccm. Výfuk má špičkovou kvalitu, vysokou spolehlivost a hlavně výborný výkon. Verze výfuku MK2 má výrazné zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček. Tento sportovní výfuk Stage6 Pro Replica je vyroben z tenkého ocelového plechu a je lakovaný pro dlouhou životnost. Výfuk je dodáván s montážní sadou pro skútry, které mají motory Peugeot horizontal a Morini LC. Tento výfuk je s hliníkovou koncovkou a má homologaci. Pro získání plného výkonu je třeba vyndat restrikce, následně však výfuk nebude homologovaný.

Tento výfuk je speciálně navržen pro všechny sportovní válce 50ccm a 70ccm. Výfuk má špičkovou kvalitu, vysokou spolehlivost a hlavně výborný výkon. Verze výfuku MK2 má výrazné zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček. Tento sportovní výfuk Stage6 Pro Replica je vyroben z tenkého ocelového plechu a je lakovaný pro dlouhou životnost. Výfuk je dodáván s montážní sadou pro skútry, které mají motory Peugeot horizontal a Morini LC. Tento výfuk je s červenou hliníkovou koncovkou a má homologaci. Pro získání plného výkonu je třeba vyndat restrikce, následně však výfuk nebude homologovaný.

Tento výfuk je speciálně navržen pro všechny sportovní válce 50ccm a 70ccm. Výfuk má špičkovou kvalitu, vysokou spolehlivost a hlavně výborný výkon. Verze výfuku MK2 má výrazné zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček. Tento sportovní výfuk Stage6 Pro Replica je vyroben z tenkého ocelového plechu a je lakovaný pro dlouhou životnost. Výfuk je dodáván s montážní sadou pro skútry, které mají motory Peugeot horizontal a Morini LC. Tento výfuk je s oranžovou hliníkovou koncovkou a má homologaci. Pro získání plného výkonu je třeba vyndat restrikce, následně však výfuk nebude homologovaný.