Ložisko SKF E2.6202-2Z/C3
Kód: 62022ZE2Detailní popis produktu
Rozměry - 15x35x11 mm
Zakryté plechem
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ložiska klikového hřídele |
---|---|
Univerzální: | Ano |
Výrobce: | SKF |

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Sada dvou ložisek NTN C3 a dvou gufer na kliku ve standardní kvalitně.

Kuličkové ložisko SKF 25x56x12 BB1-3096 SC05A97

Kvalitní sada ložisek a gufera klikového hřídele Schmitt. Kvalitní ložiska jsou základem pro dlouhou životnost. Ložiska jsou od značky SKF, která zaručuje kvalitu. Výhodou...

Kvalitní sada ložisek C3 na kliku Naraku HD, je včetně gufer. Ložiska jsou s kovovou klecí. Tato sada je vhodná na motory Peugeot 100ccm 2T.

Kvalitní sada ložisek a gufer klikového hřídele Naraku, je vhodná na motory Minarelli a China 2T (1E40QMB, IE40QMB). Jedná se o kvalitní ložiska NTN a gufera FKM.

Sada ložisek na kliku Naraku SKF C4 s železnou klecí. Ložiska jsou vhodné pro motory Minarelli AM.

Náhradní sada ložisek a gufer klikového hřídele, je vhodná pro mopedy Puch Maxi S / N s 1-rychlostí (E50 - otáčení po směru hodinových ručiček). Sada obsahuje: 1x gufero...

Ložisko klikového hřídele s mosaznou klecí vhodné pro Puch Maxi 2-rychlostní, 3-rychlostní, Puch Maxi 2-rychlostní automatický, DS50 3-rychlostní a MS50. Vnitřní průměr (mm):...

Kuličkové ložisko SKF 6204 TN9 Polyamid s vnitřní vůlí C4 z. Lze je například použít jako ložiska klikového hřídele. Vnitřní průměr: 20 mmVnější průměr: 47 mmŠířka: 14...

Vysoce kvalitní ložiska a gufera na kliku Polini. Ložiska jsou vhodné pro skútry Piaggio Ape 50 a Vespa PK 50, 125, XL 50, 125, Primavera 125 ET3 s 19mm čepem klikové hřídele.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje na Suzuki LT 230 E Quadrunner r.v. 87-93 (přední) / LT 230 Quadsport r.v. 85-88 (přední) / LT 250 R Quadsport r.v. 85-92 (přední) / LT 250 S Quadsport r.v. 89-90 (přední) / LT 250 Z r.v. 05-06 (přední) / LT 400 Z Quadsport r.v. 03-09 (přední) / LT 500 R Quadracar r.v. 87-90 (přední). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 170mm / Průměr umístění děr: 48mm / Tloušťka kotouče: 3,0mm / Počet děr: 3 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 10,5mm / Typ: Standard

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Kotouč je vhodný pro skútry Honda PCX 125 a 150 od roku 2022 a Hondu SH 125 od roku 2020. Průměr kotouče: 220mm / Průměr umístění děr: 105mm / Tloušťka kotouče: 3,5mm / Počet děr: 5 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 10,5mm.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje na Honda SH 300 I r.v. 06-11 (přední). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 256mm / Průměr umístění děr: 144mm / Tloušťka kotouče: 4,5mm / Počet děr: 6 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 10,5mm / Typ: Standard

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje na Aprilia Scarabeo 50 DT r.v. 93-97 (přední) / Scarabeo 70 r.v. 94-98 (přední) / Scarabeo 125 4T r.v. 98 (přední) / Leonardo ST 250 4T r.v. 99-04 (zadní) / Leonardo 300 r.v. 02-05 (zadní) / Atlantic Sprint 400 r.v. 05-08 (zadní) / Arrecifere 500 r.v. 01-04 (zadní) / Atlantic 500 r.v. 01-08 (zadní) / Atlantic Sprint 500 r.v. 01-08 (zadní) / Scarabeo 500 r.v. 03-05 (zadní) / Scarabeo Light 500 r.v. 03-05 (zadní), Atala Carosello 50 r.v. 99-01 (přední). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 220mm / Průměr umístění děr: 96mm / Tloušťka kotouče: 4,0mm / Počet děr: 5 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 6,5mm / Typ: Standard