Ložisko oboustranně kryté 17x35x10mm - 6003.2RS
Kód: LAG.6003.2RS.KYDetailní popis produktu
Kvalitní ložisko je oboustranně kryté a má rozměry: 17x35x10mm. Označení ložiska: 6003.2RS.Doplňkové parametry
Kategorie: | Součástky a díly do motoru |
---|---|
EAN: | 4250362474018 |
Univerzální: | Ano |
Univerzální díl: | Ano |

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Ložisko SNH 6302 C3, vhodné pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Šroub k nastavování ventilů, GY6 50, GY6 125

Podložky 14,5x27x0,4 mm vhodné pro motory Minarelli AM6.

Sada ložisek motoru a převodovky, vhodná pro Simson S50, KR50, KR51/1, SR4, Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht. V sadě jsou ložiska 2x6303, 1x6203, 1x6000, 1x6201, 1x6302.

Hadicové spony pro upevnění hadicových spojení. Tento typ spon se často používá při výrobě vozidel. Spony odpovídají kvalitě originálního výrobce. Průměr: 12-20 mm. Sada...

Olejová podložka pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Sada šroubů krytu motoru a hlavy, vhodná pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2, M531, M541, M741.

Sada šroubů karteru Smallframe M7, Vespa Primavera, ET3, PK 50, PK 50 XL, APE 50

Podložka u tachometru

Gumová záslepka krytu zapalování (bez otvoru), je vhodná pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Sada uchycení kostry, vhodná pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2, M531, M541, M741.

Náhradní uložení / silentblok motoru o rozměru 8x20x19mm, je vhodný pro motory Minarelli, China 4T GY6 a Peugeot.

Sada pojistných kroužků a podložek vč. Woodruff klíče, vhodná pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2, M531, M541, M741.

Gumová záslepka krytu zapalování (s otvorem), je vhodná pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Sada ložisek motoru a převodovky pro Simson S50, KR50, KR51/1, SR4-1, SR4-2, SR4-3, SR4-4, Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht . V sadě jsou ložiska 2x6303, 1x6203, 1x6000,...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Vysoce výkonna cívka od Naraku, který díky většímu vinutí má prakticky dvojnásobné sekundární napětí. Z oriignálních 16000V tato Naraku cívka umí neuvěřitelných 31000V a to bez jakékoli úpravy originálního "spodku" zapalování. Výhody vyššího napětí jsou zřejmé a to především lepší startování za studena a výrazně lepší jiskra ve velmi vysokých otáčkách. Právě toto se hodí především pro poladěné motory, ale bez problémů využije každý uživatel i sériového skútra či jakéhokoli jiného stroje. Cívka je velice univerzální věc a dělá se ve dvou provedeních a to s jedním kontaktem na plus a kostrou přes upevnění cívky k rámu a se dvoumi kontakty kde má plus konstra vlastní vývod. Doporučujeme před objednáním skontrolovat jaká verze se nachází na Vašem stroji.