Lanko přední brzdy PTFE Piaggio Zip
Kód: 19686Detailní popis produktu
Náhradní lanko přední bubnové brzdy PTFE je vhodné pro skútry Piaggio Zip. Vysoké samomazné vlastnosti materiálu PTFE umožňují velmi dobré klouzání lanka bez nutnosti mazání (nikdy lanko nemažte, mohlo by se zničit). Celková délka lanka: 120 cm.Doplňkové parametry
Kategorie: | Brzdové lanka |
---|---|
EAN: | 8715705025907 |
Modely: | Zip 50 2T (1. série) (TT buben / buben) [SSL1T], Zip 50 2T (1. série) 25Km/h (TT buben / buben) [SSL1T], Zip 50 2T (2. série) 95- (TT buben / buben) [SSP2T], Zip 50 2T RST 96- (TT buben / buben) [ZAPC06000] |
Značky: | Piaggio |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |
Výprodej: | Ano |

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Náhradní lanko zadní brzdy PTFE je vhodné pro skútry Peugeot Speedfight a Vivacity. Vysoké samomazné vlastnosti materiálu PTFE umožňují velmi dobré klouzání lanka bez nutnosti...

Náhradní lanko zadní brzdy je vhodné pro skútry Peugeot Speedfight, Vivacity, TKR. Celková délka: 190 cm.

Vysoce kvalitní zadní brzdové lanko Schmitt Premium, je vhodné pro mopedy Puch Maxi Turbo. Toto lanko je ručně vyráběno v Rakousku. Vnitřní lanko je vyrobené z velice odolné...

Náhradní lanko zadní brzdy je vhodné pro skútry Peugeot New Vivacity od roku výroby 2008. Celková délka: 201 cm.

Náhradní lanko zadní brzdy PTFE je vhodné pro skútry MBK Ovetto a Yamaha Neos. Vysoké samomazné vlastnosti materiálu PTFE umožňují velmi dobré klouzání lanka bez nutnosti mazání...

Náhradní lanko zadní brzdy je vhodné pro skútry Honda Vision.

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Vysoce kvalitní přední brzdové lanko Schmitt Premium, je vhodné pro mopedy Puch MV50 a DS50 L. Toto lanko je ručně vyráběno v Rakousku. Vnitřní lanko je vyrobené z velice odolné...

Náhradní zakončení / uchycení lanka (starý typ), je vhodné pro brzdové a spojkové lanko, na strojích Simson S50, SR4-1, SR4-2, SR4-3, SR4-4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber,...

Zadní brzdové lanko má vnitřní teflonovou vložku. Speciální kluzné vlastnosti PTFE výrazně zlepšují hladkost a trvanlivost brzdového lanka.

Náhradní lanko přední brzdy je v černé barvě a je vhodné pro Simson S50, S51, S53, S70, S83 Enduro. Celková délka lanka: 1195 mm, délka bowdenu: 1045 mm.

Vysoce kvalitní přední brzdové lanko Schmitt Premium, je vhodné pro mopedy Puch Maxi 2-rychlostní Rider Macho. Toto lanko je ručně vyráběno v Rakousku. Vnitřní lanko je vyrobené...

Naraku lanko zadní brzdy, vhodné pro PGO Big Max, Tornado, Hot, G-Max, T-Rex, PMX.

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Vysoce kvalitní zadní brzdové lanko Schmitt Premium, je vhodné pro mopedy Puch Maxi Plus. Toto lanko je ručně vyráběno v Rakousku. Vnitřní lanko je vyrobené z velice odolné...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Výborný variátor Airsal Sport, je vhodný pro motory Honda a Keeway 125, 150ccm 4T. Variátor je vyrobený společností Top Racing a je dokonale sladěný se sportovním válcem Airsal. Variátor přesvědčí vynikající akcelerací a dokonce zvedne i maximálku. Součástí balení jsou 2 sady válečků 9,5g a 10g.

Inovativní variátor J.Costa, který je léty osvědčený, zaujme u skútrů nárůstem točivého momentu. Skutečný výkon motoru se nezmění. Tento tuningový variátor zajišťuje, že stávající výkon je optimálně přenášen na vozovku s malými ztrátami. Variátor je vhodný na Honda, Keeway, Tell 125. Závaží pro tento variátor J.Costa: průměr: 16mm, délka: 25mm, hmotnost: 8,5g, počet: 12 kusů.

Hi-Speed Polini Maxi je jedním z nejatraktivnějších variátorů v oblasti maxi skútrů. Polini se zaměřilo se na konstrukci válečkových drah, které lépe využívají rozsah výkonu motoru než původní variátor. To znamená, že převodový poměr variátoru se mění s rozsahem točivého momentu, který je výhodnější pro točivý moment. Výsledkem je vyšší zrychlení a trochu vyšší rychlost. Polini Vario však může vyniknout také z hlediska zpracování a spolehlivosti. Utěsněná kluzná ložiska s úhledně obrobeným ložiskovým pouzdrem významně snižuje součinitel tření a nečistot v posuvném pohybu. Výsledkem je dokonalé řazení a trvanlivost díky sníženému opotřebení. Součástí dodávky je kompletní variátor se 2 sadami variátorových válečků 20x17 s 13,2 g a 9 g, vario válečky, vodítka a 1 tuba mazacího tuku pro pouzdro variátoru.