Lambda emulátor Malossi TC Unit O2, Honda ADV, Forza, PCX, SH 125-350ccm 4T LC Euro5
Kód: M5518931BDetailní popis produktu
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy, které originální CDI musí dostávat a díky tomu můžete doladit směs ještě k lepšímu výkonu. S použitím O2 controlleru neukazuje originální CDI žádné chyby. OEM číslo: 5518931b.
Vhodné pro skútry:
-
ADV 350 ie 4T LC euro 5 2021-> (NF13E)
-
FORZA 350 ie 4T LC euro 5 2021-> (NF09E)
-
PCX 125 ie 4T LC euro 5 2021-> (JK05E)
-
SH i ABS 125 ie 4T LC euro 5 2020->2023 (JF90E)
-
SH mode 125 ie 4T LC euro 5 2021-> (JK01E)
-
SH i ABS 150 ie 4T LC euro 5 2020->2023
-
SH I 350 ie 4T LC euro 5 2023-> (NF11E)
Doplňkové parametry
Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Výrobce: | Malossi |

Náhradní řídicí jednotka CDI je vhodná pro stroje SYM Jet 50 Euro X od roku 2006 až do roku 2013.

Top Performances Tuning CDI s adaptivní zapalovací křivkou je dodávána se zapalovací cívkou

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Aprilia Mojito, Piaggio Hexagon, Liberty, Sfera RST 125. OEM čísla: 294150 / 1R000005.

Náhradní CDI jednotka s cívkou 12V je vhodná pro stroje APE 50, Vespa Cosa FL, Primavera ET3, P, PK, PX 50, 125, 200. OEM číslo: 244128.

Náhradní CDI s kontrolou olejové pumpy má omezovač na 45km/h a je vhodné pro skútry Peugeot Speedfight 3, Speedfight 4, Django, Kisbee a Vivacity s 50ccm 2-taktním motorem a...

Ladění CDI z Top Performances ve 2. generaci. Generace jako digitální verze vhodná pro motory Minarelli AM6 s 12cívkovým zapalováním Moric (5WX-00 CDI) a emisní normou...

Odškrcená CDI jednotka Racing DC type s optimalizovanou křivkou zapalování je vhodná pro motory GY6 125-150ccm. Tato jednotka je nutná pro každý tuning. Pokud skútr...

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Suzuki Katana, Estilette, Zillion. OEM číslo: 33410-35E00.

Ovládání olejového čerpadla s integrovaným CDI pro všechny skútry Peugeot Euro 2 s karburátory Dellorto a olejovými čerpadly Kokusan. Zástrčka s 8 piny. T74907500 T80285500...

Gumová objímka pro CDI, rozměry 37x22mm - Náhradní objímka na CDI. Rozměry: 37x22mm

CDI Malossi TC UNIT K15, Piaggio od r.v. 01, s omezovačem otáček - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky...

Náhradní CDI DC se senzorem na spojku, má omezovač na 45km/h a je vhodné pro motory China 2T (1E40QMB). Pokud skútr nenastartujete nakopávačkou s odpojenou baterií, máte verzi...

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Náhradní stator zapalování má 18 cívek a je včetně snímače. Stator zapalování je vhodný pro skútry Aprilia, Piaggio, Vespa a Gilera 125, 250, 300 ccm. OEM čísla: 58112R, 58070R, 638848, AP8580250, 638849, 4820150, VS1918, 58202R, 82806R, 48202200, 58223R, AP8176335.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena originálního dílu mile překvapit. Pokud nemáme tento díl na skladě, objednání trvá většinou cca 5 až 10 dní.