Kulaté těsnění výfuku 27x35x1,2mm výfuk 22mm Puch mopedy
Kód: IP44417Detailní popis produktu
Náhradní kulaté těsnění výfuku, o rozměru 27x35x1,2mm, je vhodné pro 2 dílný výfuk s průměrem 22mm. Těsnění výfuku je určeno na různé mopedy Puch.Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství a náhradní díly pro výfuky |
---|---|
EAN: | 4057237645524 |
Modely: | Maxi 2-kvalt Automat [ZA50] levotočivý, Maxi S / N 1-kvalt Automat [E50] pravotočivý, X30 2-kvalt Automat [ZA50] levotočivý, X30 2-kvalt řazení rukou [Z50] levotočivý |
Značky: | Puch |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Předlisovaná izolační vata odolná proti vysokým teplotám od výrobce RMS. Vhodné pro výfuky různých výrobců, které odpovídají rozměrům izolační vlny.Rozměry: 80x300 mmObsah...

Zadní tlumič Giannelli v karbonovém provedení vhodný pro motor Fantic

Zadní tlumič Giannelli v konstrukci z uhlíkových vláken pro Peugeot XP6 SM

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kvalitní dekorativní kryt vyrobený z kovu s černým povrchem. Krytka pasuje na modely Vespa GTS 125 a 150 iGet od roku 2016 a také Piaggio Medley 125. Tento žáruvzdorný kryt je...

Univerzální pružina výfuku z nerezové oceli v titanovém vzhledu.

Zadní tlumič Giannelli v hliníkové konstrukci vhodný pro Yamaha DT 50

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení vhodný pro Beta Enduro 50

Tlumič pro výfukové systémy RS-II z Tecnigas. Zadní tlumič je černě eloxovaný.

Vložka koncovky výfuku od značky Yasuni, vhodná pro mopedy Yamaha FS1.Lze použít jako náhradu za OEM č. 296-14753-02.

Zadní tlumič Giannelli v konstrukci z uhlíkových vláken vhodný pro Derbi DRD Edition 50

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení vhodný pro Vent Derapage 50

Univerzální ocelová objímka výfuku s vnitřním průměrem 38-39 mm. Objímka má šířku 13 mm a otvor na šrouby M6.

Zadní tlumič v novém designu pro výfukový systém Yasuni R4 Carrera MAX Pro YA821TB.Zadní tlumič má černý hliníkový povrch a je speciálně navržen pro řadu MAX R4.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Primární převod Malossi, z=16/32 Honda SH do r.v. 95 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Primární převod Malossi, Z=14/39, Piaggio - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Primární převod Malossi, z=15/38, d=17 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.