Kontrastní pružina Polini s podložkou Evo-Slider +34%, Yamaha T-Max 500, 530
Kód: 243.099Související produkty

Špičkový variátor Polini Maxi Hi-Speed Evolution je vhodný na skútry Yamaha T-Max 530 ie (12-16). Jedná se o jeden z nejlepších variátorů na trhu, který přinese rozhodně větší...

Špičkový variátor Polini Maxi Hi-Speed Evolution je vhodný na skútry Yamaha T-Max 530 ie (12-16). Jedná se o jeden z nejlepších variátorů na trhu, který přinese rozhodně větší...
Detailní popis produktu
Kvalitní kontrastní pružina s podložkou Evo-Slider Polini se zvýšením tlaku o 34% je ideální pro tuning. Tato kontrastní pružina je vhodná pro Yamahu T-Max 500, 530. Zatížení pružiny Polini: 65/94mm/kg, Tloušťka drátu: 6,2mm, Celková délka: 128mm, Vnitřní průměr: 58mm, Počet otáček: 5,5.Doplňkové parametry
Kategorie: | Kontrastní pružiny |
---|---|
EAN: | 8054705079290 |
Modely: | T-Max 500i 04-06 E2 [SJ031/ SJ034/ 5VU], T-Max 500i 07 [SJ051/ SJ052/ 15B], T-Max 500i 08-11 E3 [SJ061/ SJ064/ 4B5], T-Max 530i 12-14 E3 [SJ091/ SJ092/ 59C], T-Max 530i 15-17 E3 [SJ098/ SJ099/ 2PW], T-Max 500 01-03 E1 [SJ01/ 5GJ] |
Značky: | Yamaha |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Náhradní kontrastní pružina pro motory Honda / Kymco s obsahem 200-350. Pružina je vhodná jako náhrada za originál, tak i jako náhradní díl k Multivaru 2000.

Ložisko pružiny Naraku twist control, Minarelli105/Keeway/CPI - Ložisko twist control Vám zaručí ještě lepší přenos síly mezi pružinou a spojkou. Díky tomuto ložisku rovněž...

Vysoce kvalitní kluzná podložka pod kontrastní pružinu Polini Evo-Slider, vhodná pro Yamaha T-Max 500, 530.

Žlutá kontrastní pružina z balení od variátoru. Jedná se o novou nepoužitou pružinu, která byla pouze rozbalená. Pružina může mít nějaké drobné skřábance na laku. Vhodné pro...

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kvalitní kontrastní pružina s podložkou Evo-Slider Polini má stejný tlak, jako originální pružina. Tato kontrastní pružina je vhodná pro motory Piaggio. Zatížení pružiny Polini:...

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kvalitní kontrastní pružina Polini se zvýšením tlaku o 15% je vhodná pro lehké ladění. Tato kontrastní pružina je vhodná pro Hondu 250 -1998, Kymco Grand Dink, People, Xciting...

Kvalitní kontrastní pružina Polini se zvýšením tlaku o 55%, proto je tato pružina vhodná na tuning. Tato kontrastní pružina je vhodná pro motory Minarelli. Zatížení pružiny...

Ložisko pružiny Naraku twist control, Piaggio/Peugeot - Ložisko twist control Vám zaručí ještě lepší přenos síly mezi pružinou a spojkou. Díky tomuto ložisku rovněž nedochází ke...

Kvalitní kontrastní pružina Polini se zvýšením tlaku o 30%, proto je tato pružina vhodná na tuning. Tato kontrastní pružina je vhodná pro motory GY6 (Kymco, Honda, Peugeot...

Kontrastní pružina Malossi, bílá, BMW 600-650 - Náhradní kontrastní pružina pro BMW 600-650. Tvrdší kontrastní pružina zajistí že celý skútr bude mít ostřejší chování motoru....

Kvalitní kontrastní pružina s podložkou Evo-Slider Polini se zvýšením tlaku o 87% je ideální pro tuning. Tato kontrastní pružina je vhodná pro motory Minarelli. Zatížení pružiny...

Sada pružin Naraku, Minarelli, 3ks - Tato sada pružin Vám umožní najít ideální nastavení pro Váš variátor. Sada je za velice příznivou cenu, takže případné ladění Vás nepřijde...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena originálního dílu mile překvapit. Pokud nemáme tento díl na skladě, objednání trvá většinou cca 5 až 10 dní.

Redukční ložisko pístního čepu Stage6, 12/10 mm (10x17x13 mm) - HighQuality ložisko pístního čepu od Stage6, jeho konstrukce a materiál (stříbro) zaručují odolnost proti maximálnímu namáhání. Jedná se o redukční ložisko které je možno použít pro ojnici d=12mm, s pístním čepem 10mm. Výhodné pro toho, kdo chce při tuningu postupovat krok po kroku a ne investovat najednou. Zakoupí prozatím jen racingovou kliku s ojnicí na 12mm čep, a použijete dosavadní válec, který má pístní čep d=10mm.