Kondenzátor k naletování PVL, Puch, Zündapp, Kreidler, Sachs, KTM mopedy
Kód: 44123Detailní popis produktu
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.Doplňkové parametry
Náhradní stator zapalování 84mm, je včetně konektoru a je vhodný pro motory Morini nové generace.
Originální stator zapalování, je vhodný na motory Piaggio 50 ccm 2T od roku 1999 až do roku 2017 s hranatým konektorem. Stator má 6 cívek. OEM číslo: 584525 - 639865 - 830296.
Náhradní stator zapalování má 18 cívek a je včetně snímače. Stator zapalování je vhodný pro skútry Piaggio Beverly 350 a X10 350. OEM čísla: 58244R, 58281R.
OEM: 58108R
Náhradní stator zapalování 60W, je vhodný pro motory Derbi D50B0 s elektrickým startérem. V sadě je stator s konektorem a snímač.
Kompletní stator zapalování vhodný pro Vespa PK 50 S, bez indikátorů. OEM číslo pro srovnání: 199491 / 199481.
Náhradní kladívka, jsou vhodné pro stroje Simson S50, S51, KR51/1, KR51/2, Schwalbe, Sperber a Habicht. Určeno pro 6V i 12V zapalování. OEM číslo: 1139.
Náhradní přerušovač (kladívka) zapalování je vhodný pro mopedy Piaggio / Vespa Ciao, Citta, Bravo.
Náhradní přerušovač (kladívka) zapalování s kabelem je vhodný pro mopedy Puch Maxi, X30, Sachs, Zundapp a KTM Hobby s motorem Maxi a zapalováním Bosch / Ducati. OEM číslo:...
Gumová záslepka zapalování bez otvoru, vhodná pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.
Náhradní stator zapalování je včetně konektoru a je vhodný pro stroje Pegasus Sky, Corona Sport, R50X, TGB 101, 203, 303 Bullet, Laser a Tapo.
Náhradní stator zapalování s 18 cívkami a průměrem 88,5mm, je vhodný pro motory GY6 125 a 150 ccm. Před objednáním změřte průměr statoru.
Stator zapalování, vhodný pro motory 50ccm Peugeot, SYM a skútry s čínským 4T motorem GY6 s normou Euro4.
Stator zapalování (12 cívek), vhodný pro Minarelli s Ducati zapalováním od roku výroby 2003.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.