Koncovka výfuku Giannelli Alu, Beta RR 50
Kód: GI-34689HFDetailní popis produktu
Obsah balebí podle obrázku výrobku včetně žáruvzdorné nálepky.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství a náhradní díly pro výfuky |
---|---|
EAN: | 8030656058355 |
Modely: | RK6 50 (KTM Motor), RR 50 Enduro -04 (AM6), RR 50 Enduro 05-11 (AM6), RR 50 Enduro Racing 05-11 (AM6), RR 50 Enduro STD 05-11 (AM6), RR 50 Motard 05-11 (AM6), RR 50 Motard STD 05-11 (AM6), RR 50 Motard Track 08-11 (AM6), RR 50 Supermotard ocelový rám -02 (AM6) |
Značky: | Beta |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Univerzální pružina výfuku z nerezové oceli v titanovém vzhledu.

Zadní tlumič Giannelli v karbonovém provedení vhodný pro HRD Sonic 50

Zadní tlumič Giannelli v hliníkové konstrukci vhodný pro Aprilia RX a SX 50

Zadní tlumič Giannelli v konstrukci z uhlíkových vláken vhodný pro KSR Moto TR 50 SM/X

Náhradní nerezové koleno výfuku, je vhodné pro skútry Gilera Runner, Piaggio Hexagon, TPH, SKR a Italjet Dragster 125-180 2T. Jedná se o otevřené koleno výfuku bez uškrcení...

Zadní tlumič Giannelli v konstrukci z uhlíkových vláken pro Aprilia RX

Zadní tlumič Giannelli v karbonovém provedení vhodný pro Fantic Motor Enduro 50

Zadní tlumič Giannelli v konstrukci z uhlíkových vláken vhodný pro Yamaha DT 50

Zadní tlumič Giannelli v hliníkové konstrukci vhodný pro Aprilia RS 50

Tlumicí vata od výrobce RMS pro tlumiče různých výrobců.Časem se izolační vata zanáší a snižuje se hlučnost. Izolační vata musí být vyměněna. Vlna se stříhá jako rohož, a proto...

Zadní tlumič Giannelli v provedení z uhlíkových vláken vhodný pro Fantic Motor 50 Motard

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení vhodný pro Beta RR 50 Enduro/Motard

Zadní tlumič Giannelli v karbonovém provedení vhodný pro motor Fantic

Univerzální ocelová objímka výfuku s vnitřním průměrem 34 mm. Objímka má šířku 20 mm a otvor na šrouby M6.

Zadní tlumič Giannelli v hliníkové konstrukci vhodný pro Derbi Senda 50
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Vodní pumpa Polini 12V je vhodná pro přestavby na vodní chlazení a závodní stroje. V závodním stroji jsou mechanické vodní pumpy často nahrazována elektrickými, protože neberou výkon z motoru. Mechanické vodní pumpy ve vysokootáčkových motorech se navíc velmi rychle porouchají a výsledkem je poškození motoru.