Koncovka bowdenu 5mm 1ks
Kód: VC38924-1Detailní popis produktu
Plechová koncovka na bowden 4,7 mm.Doplňkové parametry
Kategorie: | Plynové lanko |
---|---|
Univerzální: | Ano |
Výrobce: | Vparts |

Náhradní plynové lanko je vhodné pro stroje MH Motorhispania RYZ Power Up, Peugeot XPS Power Up od roku 2007. Celková délka lanka plynu 860 mm.

Náhradní štelovací šroub plynového lanka ke karburátoru Bing / Dellorto se závitem M6. Délka: 20 mm, délka závitu: 12 mm. OEM číslo: Bing 50-045.

Plynové lanko, vhoné pro Peugeot New Vivacity 50 2T od roku 2008. Celková délka: 177cm.

Náhradní plynové lanko Naraku PTFE, je vhodné pro stroje Generic Trigger 15-, Explorer, KSR Moto, Motobi a Ride s automatickou olejovou pumpou. Vysoké samomazné vlastnosti...

Váleček lanka, vhodný pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/1, KR51/2, SR4.

Náhradní sada lanek je vhodná pro stroje Simson S51, S53, S70, S83 Enduro s originálními řidítky a karburátorem. Sada se skládá z plynového lanka, spojkového lanka, lanka sytiče...

Náhradní plynové lanko se soudkem bez bowdenu, je vhodné pro univerzální použití. Průměr: 1,2 mm, délka: 200 cm.

Náhradní sada lanek je vhodná pro stroje Simson Schwalbe KR51/2 (M531, M541). Sada se skládá z plynového lanka, spojkového lanka, lanka sytiče, předního brzdového lanka.

Náhradní plynové lanko Naraku PTFE s rozdvojkou na olejovou pumpou. Vysoké samomazné vlastnosti materiálu PTFE umožňují velmi dobré klouzání lanka bez...

Plynové lanko Naraku PTFE, TGB Delivery, Pegasus Express, Sky, Corona

Náhradní plynové lanko je vhodné pro stroje Generic Trigger od roku 2015, Explorer Sniper X, SM, KSR Moto TR X, SM, Motobi Misano a Ride MRS, MRX, Thorn 50 S, X s automatickou...

Gripy a plyny Domino pro jednostopé vozidla znamenají kvalitu a maximální životnost. Jejich know how pochází ze závodů především off road a enduro. Gripy jsou k dispozici pro...

Plynové lanko Naraku PTFE, SYM Mio
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Špičkové V-Force klapky od společnosti Moto Tassinari jsou již více než 15 let považovány za „klenot“ v oblasti 2T motorů. Jedinečná konstrukce zdvojnásobuje vstupní plochu ve srovnání s běžnou klapkou. Tyto klapky zároveň zkracují otevírací a zavírací časy lístků. Tento efekt je zvláště efektivní při vysokých otáčkách.