Kolínko OEM, Minarelli AM6
Kód: PI-AP8509334Detailní popis produktu
Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.Doplňkové parametry
Kategorie: | Kartery a kryty |
---|---|
EAN: | 4057237590961 |
Univerzální díl: | Ne |
Výprodej: | Ano |

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kliková skříň motoru 50 ccm nebo 60 ccm pro 4stupňovou převodovku. Vhodná pro Simson S51, S53, SR50, KR51/2 Schwalbe.

Náhradní vložka filtru deklu variátoru Polini Evolution 170.0305.

Náhradní kryt / dekl spojky, je vhodný pro stroje Simson S51, S53, S70, SR50 a SR80 s motory M541 / M741 (4-rychlostní).

Hliníkový kryt zapalování (matný), vhodný pro Simson KR51/1, SR4-2, SR4-4, Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Originální náhradní díly Piaggio nebo Vespa jsou většinou ty nejkvalitnější díly, jaké můžete na svůj stroj pořídit.

Blok motoru kompletní Polini s pružinou, vhodný pro Peugeot 103, 104, 105, GL10. Sada obsahuje: blok, těsnění bloku a válce, 2 ložiska, 2 gufera, 2 příruby pro karburátory...

Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní kryt zapalování, v chromovém provedení, je vhodný pro motory Minarelli AM6. Kryt je včetně těsnění.

Přívod vzduchu pro víko variátoru, GY6 125/150ccm - Přívod vzduchu pro víko variátoru pro Čínské skútry s objemem od 125ccm a motorem GY6, ve standardní kvalitě a za super cenu.

Náhradní kovový kryt / dekl zapalování, v chromovém provedení s černým plastovým logem, je vhodný pro mopedy Puch Maxi a X30. Kryt je včetně těsnícího kroužku. OEM číslo:...

Záslepka otvoru pro nakopávačku pro Top Performances Racing TPR Factory kryt.

Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.

Speciální závodní karter / blok motoru od Malossi, kde italští inženýři zúročili všechny svoje zkušenosti ze závodů a díky nim vyvinuly tento blok. Optimalizovaná cesta směsi do...

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Kompletní sada válce s větším obsahem včetně hlavy s velkými ventily, která sama o sobě zvýší výkon o 15-20%. Určeno pro všechny skútry s motorem Quasar 250ccm. Podle roku výroby skútru je potřeba u některých modelů ještě dokoupit originální vačku a další drobné příslušenství. Případně ještě vylepší Malossi vačkou M.5911962

Válec Malossi MHR Big Bore 77ccm, 13 mm, Piaggio LC - Skvělá novinka v podobě válce od Malossi MHR Big Bore 77ccm. Malossi se už pustil i do válců nad 70ccm. Válec je založen na úspěšném válci MHR TEAM, u kterého se zvětšilo vrtání na 50mm. Při maximálním naladění můžete očekávát výkon až kolem 25k. Pro využití tohoto válce budete potřebovat klikovou hřídel s 85mm ojnicí (u Piaggia), a u Minarelli motorů klikovou hřídel s 80mm ojnicí. K tomuto válci se doporučuje použít kliku Malossi MHR M539212 nebo Malossi MHR Team M539703. Válec je na kliku s 12mm čepem ale je potřeba použít 13mm ložisko.

Válec Malossi Sport bez hlavy 70ccm, Piaggio AC - Základní sportovní válec z litiny od Malossi pro každodenní použítí. Výkon není tak závratný, ale za to cena potěší. K válci doporučujeme také nějaký základní sportovní výfuk jako je třeba Yasuni Z nebo Laser Xpro. V sadě najdete válec bez hlavy, píst, kroužky, pístní čep, ségrovky, sada těsnění, náhradní lístky do klapek. Válec je připravený na použití s originálí hlavou.

Absolutní výkonové kladivo od italské tuningové společnosti Malossi pro všechny skútry s motory Quasar 250 ccm. Tento hliníkový válec 282cc je obzvláště dobrý v kombinaci s Malossi V4 hlavou. V dodávce kompletní sada se všemi těsněními. Poznámky k instalaci: 1. Obecně vhodný pro skútry se starou původní hlavou válce. Používala se nejčastěji do roku 2014 (ale i déle). Pro montáž se použijí originální vahadla, vačková hřídel atd. S vačkovou hřídelí M.5911962 je možné další zvýšení výkonu. 2. U skútrů s novou původní hlavou válce, cca od 2014, nelze použit originální vahadla vačkové hřídele atd. Doporučujeme objednat sadu pro přestavbu KIT.PI.39402 pro motory s objemem 250 ccm na 300 ccm (navíc vyžaduje vačkový hřídel PI-8759585). (Týká se pouze Piaggio X-Evo 250 07-16 a Vespa GTS 250 05-16 ZAPM45100.)