Klapky V-Force 3 Honda CR 125 1987-00
Kód: VFV301ADetailní popis produktu
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Příruba Malossi MHR Viton, 35 mm, Piaggio - Skvělá přiruba od Malossi. Je vyrobena z vitonu a díky tomu vydrží dýl a zlepší se podmínky pro průtok paliva z karburátoru do motoru...

Náhradní příruba s přípojkou na olej, je vhodná pro karburátor Mikuni 20-24mm, který se používal například na strojích Yamaha DT a RD.

Náhradní příruba s přípojkou na olej, je vhodná pro karburátor Mikuni 20-24mm, který se používal například na strojích Honda MT a MB. Vnitřní průměr: 24mm, rozteč čepů...

Podložka pod klapky Malossi, Minarelli 5 mm - Podložka pod klapky Malossi, Minarelli 5mm

Náhradní příruba sání s průměrem 15mm, je vhodná pro mopedy Peugeot 103.

Gumová přechodka 24/28mm Derbi Senda, GPR, Aprilia RS, RX, SX, Gilera SMT, RCR D50B0 EBE

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Sada karbonových lístků o tloušťce 0,35 mm Voca Racing vhodné pro skútry s dvoutaktními motory 50-180 ccm Piaggio.

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Příruba sání s vnitřním průměrem 17,5 mm a gumovou přírubou 24 mm pro vertikální motor Peugeot. Na vertikální motory Peugeot, Honda, SYM a Kymco lze tak použít karburátory...

Kit sání Big Valve Naraku V.2 s velkým 2 klapkovým závodním membránovým blokem

Originální příruba pro karburátory 17,5 mm, které se používali na motorech Piaggio 50 ccm 2T. Lze použít i jako tuningovou náhradu pro originální 10, 12 a 14 mm karburátory. OEM...

Náhradní příruba sání s průměrem 19mm, je vhodná pro mopedy Puch Maxi S / N E50 (1-kvalt - automat) s otáčením ve směru hodinových ručiček. Rozteč děr: 38 mm, celková výška: 45...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Vodní pumpa Polini 12V je vhodná pro přestavby na vodní chlazení a závodní stroje. V závodním stroji jsou mechanické vodní pumpy často nahrazována elektrickými, protože neberou výkon z motoru. Mechanické vodní pumpy ve vysokootáčkových motorech se navíc velmi rychle porouchají a výsledkem je poškození motoru.