Klapky Stage6 R/T Viton Minarelli
Kód: S6-3219066/VTSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Klapky Stage6 R/T Viton Minarelli - K úplným základům tuningu motoru samozřejmě patří výměna klapek. Tyto skvělé klapky, od firmy Stage6, Vám zaručí větší plochu klapek, lepší průtok paliva a tím pádem lepší plnění válce. Klapky mají karbonové lístky (Viton). Lístky mají tloušťku 0,35mm, dále jsou v sadě lístky ze skelného vlákna o tloušťce 0,40mm. V sadě najdete 3 Venturi vložky (24, 26, 28 mm) a 4mm podložku s těsněním.Doplňkové parametry
Kategorie: | Klapky a příruby |
---|---|
EAN: | 4051272225475 |

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní gumová příruba / propojka Schmitt, je vhodná pro karburátory DellOrto PHBG a BING. Určeno na stroje Simson S50, S51, S70, S83, KR51/1, KR51/2, SR50, SR80 a SR4-2. Délka...

Náhradní příruba s přípojkou na olej, je vhodná pro karburátor Mikuni 20-24mm, který se používal například na strojích Honda MT a MB. Vnitřní průměr: 24mm, rozteč čepů...

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Klapky od značky DMP s kovovými membránovými lístky.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní příruba sání ke karburátoru, má vnitřní průměr 17mm a je vhodná pro mopedy Puch Monza 4-kvalt, SL, XP, XL a Imola. OEM číslo: 359.1.15.033.1.

Náhradní příruba sání s průměrem 15mm, je vhodná pro mopedy Puch Maxi a X30 2-kvalt s motorem ZA50.

Náhradní příruba sání odpovídá originálnímu dílu a je vhodná pro stroje Generic, KSR-Moto, Keeway, Motobi, Ride, CPI s motory 1E40MA, nebo 1E40MB.

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Špičkové V-Force klapky od společnosti Moto Tassinari jsou již více než 15 let považovány za „klenot“ v oblasti 2T motorů. Jedinečná konstrukce zdvojnásobuje vstupní plochu ve...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Exkluzivní domeček na klapky od značky Schmitt, je vhodný pro válce 50-85ccm, které jsou určené na motory Simson M500 / M700. Domeček je vhodný pro všechny válce...

Náhradní příruba s přípojkou na olej, je vhodná pro karburátor Mikuni 20-24mm, který se používal například na strojích Yamaha DT a RD.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Klapky Stage6 R/T Viton Piaggio - K úplným základům tuningu motoru samozřejmě patří výměna klapek. Tyto skvělé klapky, od firmy Stage6, Vám zaručí větší plochu klapek, lepší průtok paliva a tím pádem lepší plnění válce. Klapky mají karbonové lístky (Viton). Lístky mají tloušťku 0,35mm, dále jsou v sadě lístky ze skelného vlákna o tloušťce 0,40mm. V sadě najdete 3 Venturi vložky (24, 26, 28 mm).

Klapky Stage6 R/T Viton Peugeot horizontal - K úplným základům tuningu motoru samozřejmě patří výměna klapek. Tyto skvělé klapky, od firmy Stage6, Vám zaručí větší plochu klapek, lepší průtok paliva a tím pádem lepší plnění válce. Klapky mají karbonové lístky (Viton). Lístky mají tloušťku 0,35mm, dále jsou v sadě lístky ze skelného vlákna.

Klapky Stage6 R/T Viton Minarelli AM6, Derbi EBE / EBS / D50B0 / D50B1 - K úplným základům tuningu motoru samozřejmě patří výměna klapek. Tyto skvělé klapky, od firmy Stage6, Vám zaručí větší plochu klapek, lepší průtok paliva a tím pádem lepší plnění válce. Klapky mají karbonové lístky (Viton). Lístky mají tloušťku 0,35mm, dále jsou v sadě lístky ze skelného vlákna o tloušťce 0,40mm.

Pro ty kdo nevědí o co se jedná, tak jak můžete vidět z fotek, jde o klapky s dvojitým domečkem. Samotná výměna klapek zlepší proudění směsi do motorové skříně a do válce, což zlepší plnění válce a tím pádem i odezvu na plyn. Samotná výměna může přinést od 1 do 3hp podle úprav na motoru. Malá revoluce pro 50ccm dvoutaktní motory.