Klapky DMP, Puch Maxi, Peugeot 103, Tomos A35
Kód: 52937Detailní popis produktu
Doplňkové parametry
Kategorie: | Klapky a příruby |
---|---|
Modely: | 104 AC 50 2T, 103 AC 50 2T, 103 Vogue 50 2T moped 96-98 [VGAC1A], 103 Vogue 50 2T moped 06-17 [VGAC1AE], 103 LC 50 2T |
Značky: | Peugeot |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Sada karbonových lístků o tloušťce 0,35 mm Voca Racing vhodná pro skútry s horizontálním motorem Minarelli a také CPI, Keeway, 1E40QMB nebo Aprilia, Suzuki.Lístky ovlivňují...

Náhradní příruba sání s průměrem 19mm, je vhodná pro mopedy Puch Maxi S / N E50 (1-kvalt - automat) s otáčením ve směru hodinových ručiček. Rozteč děr: 38 mm, celková výška: 45...

Klapka Malossi VL5 pro Honda MTX 80ccm, Yamaha DT, Simson MTX se vyznačuje zlepšením plnění válců, klapky má karbonové.

Příruba sání SCOOT RS, Vespa PX125, PX150 LML

Náhradní gumová příruba / propojka Schmitt, je vhodná pro karburátory DellOrto PHBG a BING. Určeno na stroje Simson S50, S51, S70, S83, KR51/1, KR51/2, SR50, SR80 a SR4-2. Délka...

Příruba sání pro motory Derbi EBE, EBS a D50B. Příruba má průchod 30 mm a umožňuje montáž 24 mm až 30 mm PWK karburátorů, nebo Dellorto PHBN / VHST karburátorů o průměrech 26,...

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Značka Top Performances vyvíjí a prodává originální náhradní díly pro motory Minarelli. Ať už je to sada válce, membránový blok nebo příruba sání - zde je prostě kvalita....

Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.

Náhradní příruba sání Polini Evolution P.R.E. 34/40mm. Příruba je vhodná pro skútry Piaggio Zip SP a Zip 2 SP a pro velké klapky VForce na válcích MTX 130ccm.

Špičkové V-Force 4 klapky od společnosti Moto Tassinari jsou již více než 15 let považovány za „klenot“ v oblasti 2T motorů. Jedinečná konstrukce zdvojnásobuje vstupní plochu ve...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Špičkový a tuningový karburátor Polini PWK 32mm s plochým šoupátkem je správnou volbou pro jakékoliv ladění Vašeho stroje. Ve srovnání s běžnými verzemi karburátoru, ten s plochým šoupátkem má vyladěný sací trakt. Tato nasávcí část zajišťuje lepší proudění vzduchu a tím i lepší odezvu motoru. Hlavní tryska: 122, Volnoběžná tryska: 42, Jehla: N68E, Komínek: 30 děr, Sytič: na páčku, Příruba k motoru: 40mm, Příruba na filtr: 54mm.

Špičkový a tuningový karburátor Polini PWK 34mm s plochým šoupátkem je správnou volbou pro jakékoliv ladění Vašeho stroje. Ve srovnání s běžnými verzemi karburátoru, ten s plochým šoupátkem má vyladěný sací trakt. Tato nasávcí část zajišťuje lepší proudění vzduchu a tím i lepší odezvu motoru. Hlavní tryska: 122, Volnoběžná tryska: 42, Sytič: na páčku, Příruba k motoru: 40mm, Příruba na filtr: 54mm.

Karburátor Naraku Flat Slide Racing V2 - Pro náročnější úpravce nabízí firma Naraku závodní karburátory Flat-Slide, které se hodí všem, kterým už velikost 19 mm nestačí, nebo chtějí mít něco extra. Hlavní výhodou těchto karburátorů je takzvaná PowerJet tryska, která při rychlých přechodech od poloviny plynu do úplně otevřeného plynu umožní válci nasát ještě více paliva navíc. Další výhoda je např. velká plováková komora, která zajišťuje, že Vám při závodech v maximálním náklonu v zatáčce nedojde v karburátoru palivo. Tento karburátor není tak jednoduché seřídit a bez sady trysek se určitě neobejdete. Tělo karburátoru je oproti karburátorům DellOrto opravdu velké a tak je třeba dávat pozor na to jestli se do určitých typů skútrů vejde. Další věc, na kterou je třeba upozornit je, že karburátor má pouze vývod pro podtlak a nikoli pro olej. To znamená, že oddělené mazání již není možné použít. Tyto karburátory se hodí především ve velikostech 21 a 24 mm pro mid-race a race válce, ve velikosti 28 mm pro race válce nejsilnějšího kalibru typu MHR Team, Manston, Evolution nebo Stage6 R/T a ve velikosti 30 mm pro všechny válce s obsahem větším než 70cc.

Špičkový a tuningový karburátor Polini PWK 28mm s plochým šoupátkem je správnou volbou pro jakékoliv ladění Vašeho stroje. Ve srovnání s běžnými verzemi karburátoru, ten s plochým šoupátkem má vyladěný sací trakt. Tato nasávcí část zajišťuje lepší proudění vzduchu a tím i lepší odezvu motoru. Hlavní tryska: 118, Volnoběžná tryska: 45, Jehla: 28, Komínek: 8 děr, Sytič: na páčku, Příruba k motoru: 34,8mm, Příruba na filtr: 48,8mm.