Karburátor Naraku 13mm 13/13 Piaggio, Vespa moped
Kód: NK201.38Detailní popis produktu
Náhradní karburátor Naraku 13mm (13/13), je vhodný na mopedy Piaggio a Vespa. Jedná se o kvalitní repliku karburátoru Dellorto SHA 13/13. Hlavní tryska: 48 (M5), připojení k motoru: 16mm, připojení k filtru: 51mm.Doplňkové parametry
Kategorie: | Karburátor náhrada originálu |
---|---|
EAN: | 4057237639288 |
Modely: | AL, ALX, Boss, Boxer, Bravo, Ciao [ZAPC241200], Ciao PX [ZAPC241200], Citta, EC 1, Grillo, NLX, Si, Si Mix [ZAPC05000], Velofax [VTAC02000], Vespino |
Značky: | Gilera, Piaggio, Vespa mopedy |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Karburátor Dellorto PHVA 16QS vhodný jako náhradní díl výměnou za vadný originální karburátor. PHVA 16QS je určený pro CPI, Explorer, Generic, Keeway. Je-li motorka v...

Karburátor Dellorto PHVA 16QS vhodný jako náhradní díl výměnou za vadný originální karburátor. PHVA 16QS je určený pro CPI Supercross, Supermoto, Beeline SMX, SX. Je-li motorka...

Karburátor Dellorto PHBN 12HS vhodný jako náhradní díl výměnou za vadný originální karburátor. PHBN 12HS je určený pro Motorhispania Furia Cross, SM (00-05). Je-li motorka v...

Pokud je váš karburátor neopravitelný, bude vyžadovat výměnu za nový kus. Pro každý model Piaggio nebo Vespa skútru máme v nabídce originální karburátory. Karburátory KEIHIN...

Náhradní karburátor 15mm je vhodný pro stroje MBK AV, Mobylette SHA 15/15, Peugeot 15/15. Karburátor je včetně vzduchového filtru. Hlavní tryska: 70 (M5), připojení k motoru: 19...

Karburátor Naraku, Kymco SF10, s automatickým sytičem - Náhradní karburátor na Kymco SF10 s automatickým sytičem. Levná náhrada za originál s homologací. Hlavní tryska - 78,...

Náhradní karburátor 12mm je vhodný pro stroje Peugeot 103 a 104. Karburátor je včetně vzduchového filtru. Připojení k motoru: 19 mm, průměr filtru: 42 mm.

DMP karburátor o průměru 20 mm s upínacím límcem vhodný pro Zündapp Moped. Karburátor je vybaven páčkovým sytičem. Rozměry připojení: Upínací příruba: 26 mm Vzduchový filtr: 35...

Karburátor Dellorto SI 20/20 D, vhodný pro LML Star Deluxe 125 2T a Vespa 125 GT, TS, P 125 X, PX 125 E, Sprint, GTR, GL. Karburátor se snadno vymění za původní a máte hotovo....

Náhradní karburátor 16mm (16N3-4) je vhodný pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, Sperber atd. Hlavní tryska: 65, volnoběžná tryska: 35, sytičová tryska: 50.

Karburátor Dellorto PHVB 20.5 ED vhodný jako náhradní díl výměnou za vadný originální karburátor. PHVB 20.5 ED je určený pro 2t maxi skútry. Je-li motorka v originálním stavu,...

Náhradní karburátor s difuzorem 10mm (85/10), je vhodný na mopedy Sachs 504, 505, Hercules, Prima 2-3-4-5 GT 504, 505. Jedná se o náhradu karburátoru Bing. Hlavní tryska: 50.

Karburátor, náhrada pro 4T 50ccm, plechový kryt, 139QMB/A - Kompletní náhradní karburátor včetně elektrického sytiče. Náhradní díl v kvalitě originálu.

Náhradní karburátor 16mm (16N1-11) je vhodný pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, Sperber atd. Hlavní tryska: 72, volnoběžná tryska: 35, sytičová tryska: 50.

Náhradní karburátor 12mm je vhodný pro mopedy Zundapp, Puch Maxi, X30 s karburátorem Bing SRE. Hlavní tryska: 55 (Bing M4), připojení k motoru: 20 mm, připojení k filtru: 20 mm.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Karburátor Dellorto PHVA 12QD vhodný jako náhradní díl výměnou za vadný originální karburátor. PHVA 12QD je určený pro Piaggio, Gilera, Vespa. Je-li motorka v originálním stavu, stačí karburátor vyměnit za originál a není potřeba nic ladit. Výměna a máte hotovo. Pasuje na originál přírubu a vzduchový filtr. E-sytič (součástí balení), připojení oleje, příruba k motoru: 24mm, příruba k filtru: 36mm, hlavní tryska: M6 # 72, volnoběžná tryska: M4 # 36, plovák: 13700,1, šoupátko: 30mm, jehla karburátoru: A29, držák trysky: 211 FQ.

Karburátor Dellorto PHVA 12QD vhodný jako náhradní díl výměnou za vadný originální karburátor. PHVA 12QD je určený pro Piaggio, Gilera, Vespa. Je-li motorka v originálním stavu, stačí karburátor vyměnit za originál a není potřeba nic ladit. Výměna a máte hotovo. Pasuje na originál přírubu a vzduchový filtr. E-sytič (nutno přendat ze starého karburátoru), připojení oleje, podtlakové připojení, příruba k motoru: 24mm, příruba k filtru: 35mm, hlavní tryska: M6 # 58, volnoběžná tryska: M4 # 34, plovák: 13700,1, šoupátko: 40mm, jehla karburátoru: A2, držák trysky: 211 FQ.