Karburátor DellOrto SHA 14 12L
Kód: MA01515Detailní popis produktu
Tuningový karburátor s pevnou přírubou SHA 14 od Dellorto je vhodný pro ladění mopedů se zdvihovým objemem 50 ccm až 70 ccm. Vložka vzduchového filtru je namontována přímo na karburátoru, což minimalizuje montážní velikost. Ideální do stísněných prostor. Krátká sací dráha je výkonnostním bonusem pro vysokootáčkové motory.
Technické specifikace:
Připojení k motoru: 18 mm
Difuzor: 14 mm
Průměr vzduchového filtru: 59 mm
Hlavní tryska: 57
Sytič: Přímé ovládání pomocí páčky
Doplňkové parametry
Kategorie: | Karburátor Tuning |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Výrobce: | DellOrto |

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Karburátor YSN PHBH 28 BS s manuálním sytičem, je vhodný například pro skútry Vespa PX, PE a Gilera Runner 125 FX (1997, 1999-2003) a Gilera Runner 180 FXR (1997, 1999-2003)....

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

Karburátorový kit Malossi MHR Team VHST 28 mm, Piaggio - Karburátor od italské značky Malossi je tím nejlepším, co můžete svému závodnímu skútru pořídit. Karburátoru je zkrácen...

Špičkový a tuningový karburátor Polini PWK 28mm s plochým šoupátkem je správnou volbou pro jakékoliv ladění Vašeho stroje. Ve srovnání s běžnými verzemi karburátoru, ten s...

Špičkový a tuningový karburátor Polini PWK 24mm s plochým šoupátkem je správnou volbou pro jakékoliv ladění Vašeho stroje. Ve srovnání s běžnými verzemi karburátoru, ten s...

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

Tuningový karburátor Dellorto PHBG 19mm DS s připojením oleje (bez připojení pro podtlak) pro samostatné mazání a páčkou sytiče přímo na karburátoru. Tento karburátor lze...

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Sada karburátoru pro dvoudobý skútr s horizontálním motorem Minarelli a Minarelli replikou 1E40QMB nebo IE40QMB. Ideální pro vylepšení 50 ccm nebo 70 ccm skútru se sportovním...

Tuningový karburátor Dellorto PHBG 19mm DS s připojením oleje (bez připojení pro podtlak) pro samostatné mazání. Tento karburátor lze provozovat s běžným olejovým čerpadlem.

Licencovaná replika anglického karburátoru Amal od španělského výrobce karburátorů Arreche s 19mm difuzorem. Karburátor je vhodný pro Simson s tuningovým válcem 70ccm. Jedná se...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

30mm karburátor Polini Racing s plochým šoupátkem je vhodný zejména pro 2-taktní špičkové tuningové motory se zdvihovým objemem 70 - 100 ccm a 4-taktní motory o objemu 125 - 300...
Odpovědět
Odpovědět

Kvalitní karburátor DellOrto SHA 16.16 C včetně vzduchového filtru. Karburátor má sytič na lanko. Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno právě velikostí difuzoru karburátoru.

Kvalitní karburátor DellOrto SHA 16.16 G včetně vzduchového filtru. Karburátor má sytič na páčku. Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno právě velikostí difuzoru karburátoru. Hlavní tryska 82 a plovák 3,5 gr. DellOrto číslo: 02152.

Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno právě velikostí difuzoru karburátoru. Pro úpravy jako je laděný výfuk, variátor a závodní válec, je tento karburátor přímo nutností, protože pokud budeme používat například 70 ccm válec s originál karburátorem, tak se může dokonce stát, že se zadře, zvláště pak u vzduchem chlazených motorů. Tento karburátor je připravený pro lanko na manuální sytič, ale dá se však použít i na skútry s automatickým sytičem např. CPI, pokud chcete přejít na manuální sytič. V tomto případě stačí k tomuto karburátoru ještě dokoupit táhlo s lankem sytiče, např. Polini P.33597. Karburátor je bez přímazu a podtlaku.