Karburátor DellOrto SHA 14 12L
Kód: MA01515Detailní popis produktu
Tuningový karburátor s pevnou přírubou SHA 14 od Dellorto je vhodný pro ladění mopedů se zdvihovým objemem 50 ccm až 70 ccm. Vložka vzduchového filtru je namontována přímo na karburátoru, což minimalizuje montážní velikost. Ideální do stísněných prostor. Krátká sací dráha je výkonnostním bonusem pro vysokootáčkové motory.
Technické specifikace:
Připojení k motoru: 18 mm
Difuzor: 14 mm
Průměr vzduchového filtru: 59 mm
Hlavní tryska: 57
Sytič: Přímé ovládání pomocí páčky
Doplňkové parametry
Kategorie: | Karburátor Tuning |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Výrobce: | DellOrto |

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

Karburátor YSN PHBH 28 BS s manuálním sytičem, je vhodný například pro skútry Vespa PX, PE a Gilera Runner 125 FX (1997, 1999-2003) a Gilera Runner 180 FXR (1997, 1999-2003)....

Karburátor YSN PHBH 30 BS s manuálním sytičem, je vhodný například pro skútry Vespa s obsahem nad 100 ccm. Příruba k motoru: 36mm, příruba k filtru: 42mm, sytičová tryska: M5...

Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno...

Tuningový karburátor Dellorto 25mm PHBL 25BS, je určený pro skútry Vespa, ale lze použít na většinu skútrů 50 ccm (potřeba nějakých úprav). Karburátor PHBL je sázkou na jistotu...

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

Špičkový a tuningový karburátor Polini PWK 32mm s plochým šoupátkem je správnou volbou pro jakékoliv ladění Vašeho stroje. Ve srovnání s běžnými verzemi karburátoru, ten s...

Tuningový karburátor PHBL 25 mm je ideální pro skútry Vespa.

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

30mm karburátor Polini Racing s plochým šoupátkem je vhodný zejména pro 2-taktní špičkové tuningové motory se zdvihovým objemem 70 - 100 ccm a 4-taktní motory o objemu 125 - 300...

Karburátor Naraku 17,5 mm má ruční sytič na páčku. Karburátor je vhodný pro motory Minarelli AM6, nebo Derbi EBE, EBS. DB50B0 a další. Hlavní tryska: 85 (6mm), volnoběřná...

Super karburátorový tuningový kit Polini 21mm se sáním pro skútry s motory Piaggio 2T 50ccm (Aprilia, Derbi, Gilera, Italjet, Piaggio, Vespa). Hlavní tryska: 100, Volnoběžná...

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...
Odpovědět
Odpovědět

Kvalitní karburátor DellOrto SHA 16.16 C včetně vzduchového filtru. Karburátor má sytič na lanko. Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno právě velikostí difuzoru karburátoru.

Kvalitní karburátor DellOrto SHA 16.16 G včetně vzduchového filtru. Karburátor má sytič na páčku. Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno právě velikostí difuzoru karburátoru. Hlavní tryska 82 a plovák 3,5 gr. DellOrto číslo: 02152.

Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno právě velikostí difuzoru karburátoru. Pro úpravy jako je laděný výfuk, variátor a závodní válec, je tento karburátor přímo nutností, protože pokud budeme používat například 70 ccm válec s originál karburátorem, tak se může dokonce stát, že se zadře, zvláště pak u vzduchem chlazených motorů. Tento karburátor je připravený pro lanko na manuální sytič, ale dá se však použít i na skútry s automatickým sytičem např. CPI, pokud chcete přejít na manuální sytič. V tomto případě stačí k tomuto karburátoru ještě dokoupit táhlo s lankem sytiče, např. Polini P.33597. Karburátor je bez přímazu a podtlaku.