Karburátor Arreche 19mm, Simson
Kód: 34963Související produkty

Náhradní gumová krytka kolínka karburátoru Arreche.

Náhradní šroub víčka karburátoru, je vhodný pro karburátory Arreche.

Náhradní šoupátko pro karburátory Arreche s 17,5 - 24mm difuzorem.

Náhradní jehla karburátoru S1 pro karburátory Arreche.

Náhradní těsnící kroužek, je vhodný pro karburátory Arreche. Průměr o-kroužku je 25mm.

Tryska Arreche/Amal - různé velikosti. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky...

Volnoběžná tryska pro karburátory Arreche ve velikostech 15 až 40.

Náhradní šroub plovákové komory.

Náhradní výpustný šroub plovákové komory na karburátorech Arreche.
Detailní popis produktu
Licencovaná replika anglického karburátoru Amal od španělského výrobce karburátorů Arreche s 19mm difuzorem. Karburátor je vhodný pro Simson s tuningovým válcem 70ccm. Jedná se o kvalitní karburátor za dobrou cenu. Hlavní tryska: 85, volnoběžná tryska: 20, rozteč děr připojení k motoru: 40 mm, připojení k filtru: 31 mm, s přípravou pro sytič na lanko.Doplňkové parametry
Kategorie: | Karburátor Tuning |
---|---|
EAN: | 4250809572079 |
Modely: | KR50 Schwalbe [KRO RH50], KR51 - KR51/1 Schwalbe [M53, M53/1], KR51/2 Schwalbe [M531, M541], S51 / S51 Enduro [M531, M541, M542], S53 / S53 Enduro [M543], S70 / S70 Enduro [M741], S83 / S83 Enduro, SD50 Albatros [M543], SR 50 [M531, M533, M541, M542, M543], SR 80 [M741, M742, M743], S50 75-79 [M53/2] |
Značky: | Simson |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

Karburátorový kit Malossi MHR Team VHST 28 mm, Piaggio - Karburátor od italské značky Malossi je tím nejlepším, co můžete svému závodnímu skútru pořídit. Karburátoru je zkrácen...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Karburátor YSN PHBH 28 BS s manuálním sytičem, je vhodný například pro skútry Vespa PX, PE a Gilera Runner 125 FX (1997, 1999-2003) a Gilera Runner 180 FXR (1997, 1999-2003)....

Tuningový karburátor Dellorto PHBG 19mm DS s připojením oleje (bez připojení pro podtlak) pro samostatné mazání a páčkou sytiče přímo na karburátoru. Tento karburátor lze...

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

Karburátor YSN PHBL 24 AS se sytičem na lanko, je vhodný například pro upravené skútry s obsahem nad 50 ccm. Příruba k motoru: 28mm, příruba k filtru: 38mm, sytičová tryska: M5...

Karburátor Dellorto PHVA 14DD vhodný jako náhradní díl výměnou za vadný originální karburátor. PHVA 14DD je určený pro Derbi řadičky do roku 1999. Je-li motorka v originálním...

Tuningový karburátor Dellorto 24mm PHBL 24AS (svorkové připojení), je určený pro modely Vespa 50S, PK. Karburátor PHBL je sázkou na jistotu pro jakýkoliv válec, vždy získává z...

Tuningový karburátor Dellorto 25mm PHBL 25BS, je určený pro skútry Vespa, ale lze použít na většinu skútrů 50 ccm (potřeba nějakých úprav). Karburátor PHBL je sázkou na jistotu...

Karburátor Naraku 17,5 mm má ruční sytič na páčku. Karburátor je vhodný pro motory Minarelli AM6, nebo Derbi EBE, EBS. DB50B0 a další. Hlavní tryska: 85 (6mm), volnoběřná...

Super karburátorový tuningový kit Polini 21mm se sáním pro skútry s motory Piaggio 2T 50ccm (Aprilia, Derbi, Gilera, Italjet, Piaggio, Vespa). Hlavní tryska: 100, Volnoběžná...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Licencovaná replika anglického karburátoru Amal od španělského výrobce karburátorů Arreche s 21mm difuzorem. Karburátor je vhodný pro tuningové válce 70 ccm. Jedná se o kvalitní karburátor za dobrou cenu. Hlavní tryska: 95, volnoběžná tryska: 20, připojení k motoru: 23/24 mm, připojení k filtru: 31,5/56,5 mm, sytič na lanko.

Výborný karburátor Mikuni TM24 s plochým šoupátkem. Jedná se o tuningový karburátor s velmi úzkými a kompaktními rozměry. Karburátor má difuzor 24mm a je jedním z nejúčinnějších karburátorů u 2T motorů. Karburátor Mikuni zajišťuje optimální výkon a lze jej perfektně vyladit. S tímto karburátorem motor okamžitě reaguje na pootočení plynu, dokonce i při objemu přesahujícím 200 ccm. Připojení k filtru: 44mm, připojení k motoru: 31mm.

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Verze Evolution především pro závodní použití s maximálním důrazem na optimalizaci proudění směsi do motoru. Průměr do příruby: 28,5mm Příruba na filtr: 60mm Hlavní tryska: 106 Volnoběžná tryska: 38 Jehla: 14/22

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Průměr do příruby: 25,5mm Příruba na filtr: 46mm Hlavní tryska: 90 Volnoběžná tryska: 40 Jehla: 14/22