Karburátor 21N1-12 21mm tuning, Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2
Kód: IP49463Detailní popis produktu
Vyladěný karburátor 21mm v BVF-16N1 vzhledu. Vedle běžných připojení je dole na plovákovce velký šroubovací víčko. Tím je možné vyměnit hlavní trysku bez velkého rozebrání. Přesně sedící škrtící klapka plovák z trvanlivé mosazi s nápisem "16N1-11" uzavřený systém pro 100% filtrovaný nasávaný vzduch hlavní tryska #110Doplňkové parametry
Kategorie: | Karburátor Tuning |
---|---|
EAN: | 8718336082448 |
Modely: | KR51/2 Schwalbe [M531, M541], S51 / S51 Enduro [M531, M541, M542], S53 / S53 Enduro [M543], S70 / S70 Enduro [M741], S83 / S83 Enduro, SD50 Albatros [M543], SR 50 [M531, M533, M541, M542, M543], SR 80 [M741, M742, M743], S50 75-79 [M53/2] |
Značky: | Simson |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Licencovaná replika anglického karburátoru Amal od španělského výrobce karburátorů Arreche s 19mm difuzorem. Karburátor je vhodný pro Simson s tuningovým válcem 70ccm. Jedná se...

Tuningový karburátor s pevnou přírubou SHA 16-16 od Dellorto vhodný pro ladění mopedů se zdvihovým objemem 50 ccm až 70 ccm. Vložka vzduchového filtru je namontována přímo na...

Sada karburátoru pro dvoudobý skútr s horizontálním motorem Minarelli a Minarelli replikou 1E40QMB nebo IE40QMB. Ideální pro vylepšení 50 ccm nebo 70 ccm skútru se sportovním...

30mm karburátor Polini Racing s plochým šoupátkem je vhodný zejména pro 2-taktní špičkové tuningové motory se zdvihovým objemem 70 - 100 ccm a 4-taktní motory o objemu 125 - 300...

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kvalitní a tuningový karburátor Polini / Dellorto PHVA SX 14mm je správnou volbou pro základní ladění Vašeho stroje. Hlavní tryska M6: 78, Volnoběžná tryska: 34, Sytičová...

Tuningový karburátor Dellorto 25mm PHBL 25BS, je určený pro skútry Vespa, ale lze použít na většinu skútrů 50 ccm (potřeba nějakých úprav). Karburátor PHBL je sázkou na jistotu...

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

Tuningový karburátor PHBL 25 mm je ideální pro skútry Vespa.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní karburátor 16mm je vhodný pro stroje Honda MB, MT a Yamaha RD, DT50, MX. Hlavní tryska: 110 (M5), připojení k motoru: 42 mm, připojení k filtru: 28 mm, ruční sytič...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Univerzální 21mm sportovní karburátor je vybaven olejovými a podtlakovými přípojkami a lze jej použít i se samostatným mazáním. Karburátor je vhodný pro tuningové válce o obsahu 70 ccm. Hlavní tryska: M5 90 (Dellorto), připojení k motoru: 25 mm, připojení k filtru: 32/60 mm, manuální sytič.

Univerzální 21mm závodní karburátor bez připojení pro olej. Určen pro nejvyšší ladění motorů. Karburátor má pákový sytič a připojení pro podtlak. Připojení plynového lanka pod úhlem 90°. Příruba k motoru: 25mm, příruba k filtru: 32/60mm, hlavní tryska: M5 - 90 (Dellorto).

Karburátor Naraku Flat Slide Racing V2 - Pro náročnější úpravce nabízí firma Naraku závodní karburátory Flat-Slide, které se hodí všem, kterým už velikost 19 mm nestačí, nebo chtějí mít něco extra. Hlavní výhodou těchto karburátorů je takzvaná PowerJet tryska, která při rychlých přechodech od poloviny plynu do úplně otevřeného plynu umožní válci nasát ještě více paliva navíc. Další výhoda je např. velká plováková komora, která zajišťuje, že Vám při závodech v maximálním náklonu v zatáčce nedojde v karburátoru palivo. Tento karburátor není tak jednoduché seřídit a bez sady trysek se určitě neobejdete. Tělo karburátoru je oproti karburátorům DellOrto opravdu velké a tak je třeba dávat pozor na to jestli se do určitých typů skútrů vejde. Další věc, na kterou je třeba upozornit je, že karburátor má pouze vývod pro podtlak a nikoli pro olej. To znamená, že oddělené mazání již není možné použít. Tyto karburátory se hodí především ve velikostech 21 a 24 mm pro mid-race a race válce, ve velikosti 28 mm pro race válce nejsilnějšího kalibru typu MHR Team, Manston, Evolution nebo Stage6 R/T a ve velikosti 30 mm pro všechny válce s obsahem větším než 70cc.