Karburátor 12mm Piaggio, Vespa mopedy
Kód: 29409Detailní popis produktu
Náhradní karburátor 12mm je vhodný pro mopedy Piaggio, Vespa. Hlavní tryska: 58 (M3), připojení k motoru: 16 mm, průměr filtru: 50 mm.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Karburátor náhrada originálu |
---|---|
EAN: | 4250809510613 |
Modely: | AL, ALX, Boss, Boxer, Bravo, Ciao [ZAPC241200], Ciao PX [ZAPC241200], Citta, EC 1, Grillo, NLX, Si, Si Mix [ZAPC05000], Velofax [VTAC02000], Vespino |
Značky: | Gilera, Piaggio, Vespa mopedy |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Dellorto -TK- SVB18 pro moderní čtyřtaktní skútry o objemu 50 cm3 s emisní normou Euro 5.

Dellorto SHA 14.12N vhodný jako náhradní díly za vadný karburátor. SHA 14.12N. Je-li motor ve standardním stavu, není nutné žádné ladění. manuální sytič, připojení pro olej...

Náhradní karburátor 16mm (16N3-4) je vhodný pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, Sperber atd. Hlavní tryska: 65, volnoběžná tryska: 35, sytičová tryska: 50.

Náhrada automatického sytiče pro starý motor Piaggio vyráběný do roku 1999. Originální katalogové číslo: 478562. Průměr těla: 18mm, průměr válečku: 8mm, délka válečku: 13mm.

Náhradní karburátor 12mm je vhodný pro stroje Peugeot 103 a 104. Karburátor je včetně vzduchového filtru. Připojení k motoru: 19 mm, průměr filtru: 42 mm.

Karburátor Dellorto SHB 16/16 F, vhodný pro Vespa PK, PK XL. Karburátor se snadno vymění za původní a máte hotovo. Je-li motor ve standardním stavu, není nutné žádné ladění....

Karburátor Dellorto PHBN 16NS vhodný jako náhradní díl výměnou za vadný originální karburátor. PHBN 16NS se používá z výroby u uvedených typů motorek. Je-li motorka v...

Náhradní karburátor Naraku 13mm (13/13), je vhodný na mopedy Piaggio a Vespa. Jedná se o kvalitní repliku karburátoru Dellorto SHA 13/13. Hlavní tryska: 48 (M5), připojení k...

Karburátor Dellorto SI 24/24 E, vhodný pro LML Star Deluxe 125 2T a Vespa 125 PX E, 200 P, 200 Rally a PX 200 E. Karburátor se snadno vymění za původní a máte hotovo. Je-li...

Jedná se o originální karburátor v top kvalitě, který je montován do značek Piaggio, Vespa, Aprilia a Derbi už z výroby. Kraburátor je vhodný pro skútry Vespa ET4, LX 125...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Karburátor Dellorto PHVA 17.5 vhodný jako náhradní díl výměnou za vadný originální karburátor. PHVA 17.5 je určený pro Piaggio, Derbi D50B0. Je-li motorka v originálním stavu,...

Karburátor Dellorto SI 24/24 D, vhodný pro LML Star Deluxe 125 2T a Vespa 125 GT, TS, P 125 X, Sprint, GTR, GL, P 200 E, PX 200 E, Rally 200. Karburátor se snadno vymění za...

Náhradní karburátor 18mm je vhodný pro stroje Honda MT, MB, MTX. Hlavní tryska: 120 (M5), rozteč děr připojení k motoru: 48 mm, průměr filtru: 37 mm.

Náhradní karburátor s průchodem 14 mm. Vhodné pro Mobylette SHA 15/15, Mobylette SHA 14/14.Rozsah dodávky kompletní včetně vzduchového filtru.Průchod: 14 mmHlavní tryska M5:...

Karburátor Dellorto -TK- SVB18 18G (Z6M) pro moderní čtyřtaktní skútry 50 ccm s emisní normou Euro 4.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Karburátor Dellorto PHVA 12QD vhodný jako náhradní díl výměnou za vadný originální karburátor. PHVA 12QD je určený pro Piaggio, Gilera, Vespa. Je-li motorka v originálním stavu, stačí karburátor vyměnit za originál a není potřeba nic ladit. Výměna a máte hotovo. Pasuje na originál přírubu a vzduchový filtr. E-sytič (součástí balení), připojení oleje, příruba k motoru: 24mm, příruba k filtru: 36mm, hlavní tryska: M6 # 72, volnoběžná tryska: M4 # 36, plovák: 13700,1, šoupátko: 30mm, jehla karburátoru: A29, držák trysky: 211 FQ.

Karburátor Dellorto PHVA 12QD vhodný jako náhradní díl výměnou za vadný originální karburátor. PHVA 12QD je určený pro Piaggio, Gilera, Vespa. Je-li motorka v originálním stavu, stačí karburátor vyměnit za originál a není potřeba nic ladit. Výměna a máte hotovo. Pasuje na originál přírubu a vzduchový filtr. E-sytič (nutno přendat ze starého karburátoru), připojení oleje, podtlakové připojení, příruba k motoru: 24mm, příruba k filtru: 35mm, hlavní tryska: M6 # 58, volnoběžná tryska: M4 # 34, plovák: 13700,1, šoupátko: 40mm, jehla karburátoru: A2, držák trysky: 211 FQ.