Kabeláž ke konverzi na Ducati zapalování, Simson S51
Kód: IP39678Detailní popis produktu
Náhradní kabeláž ke konverzi na Ducati zapalování pro stroje Simson S51.Doplňkové parametry
Kategorie: | Zapalování Tuning |
---|---|
EAN: | 4057233998143 |
Modely: | KR51/2 Schwalbe [M531, M541], S51 / S51 Enduro [M531, M541, M542], S53 / S53 Enduro [M543], S70 / S70 Enduro [M741], S83 / S83 Enduro, SD50 Albatros [M543], SR 50 [M531, M533, M541, M542, M543], SR 80 [M741, M742, M743] |
Značky: | Simson |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Špičkové zapalování Italkit Selettra analog, je vhodné na stroje Aprilia RS 125 ccm 2T s motorem Rotax 122. Zapalování má odlehčení rotor, díky tomu zlepšuje odezvu na plyn....

Zapalování Italkit Selettra analog Minarelli AM6

Zapalování MVT Digital Direct, Piaggio - Nejvýkonnějším zapalováním od francouzského výrobce MVT je určitě Digital Direct. Zapalování s oranžovým statorem dokáže točit až 22...

Náhradní rotor zapalování Polini pro analogové zapalování Polini 171.0551. Rotor je určený pro stroje Piaggio Ape 50 (E-Start).

CDI jednotka MALOSSI Injtronic pro skútry Piaggio, Vespa iGet 50ie 2017- (50ccm). Jednoduše CDI vyměňíte za originální jednotku. Pro správnou funkci je nutná kalibrace, ta lze...

Přídavné závaží 20g Schmitt, je vhodné pro zapalování MVT. Toto závaží je nutné použít se základní deskou STT44776.

Náhradní matka se závitem M10x1mm má výšku 7mm a je vhodná pro kit zapalování na Simson S51 s číslem dílu IP39680.

Zapalování Italkit Selettra analog Piaggio

Zapalování MVT Digital Direct, Derbi Senda - Nejvýkonnějším zapalováním od francouzského výrobce MVT je určitě Digital Direct. Zapalování s oranžovým statorem dokáže točit až 22...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Largeframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Vodní pumpa Polini 12V je vhodná pro přestavby na vodní chlazení a závodní stroje. V závodním stroji jsou mechanické vodní pumpy často nahrazována elektrickými, protože neberou výkon z motoru. Mechanické vodní pumpy ve vysokootáčkových motorech se navíc velmi rychle porouchají a výsledkem je poškození motoru.