Hlava válce MTX 45mm Honda MTX, MT, MB, Simson MTX
Kód: IP42699Detailní popis produktu
Náhradní hlava válce MTX s vrtáním 45mm, je vhodná pro stroje Honda MTX, MT, MB a Simson MTX 85 až 130 ccm.Doplňkové parametry
Kategorie: | Hlava válce |
---|---|
EAN: | 4057233982791 |
Modely: | MB 50 AC 79-88 (5-kvalt), MT 50 AC 79-00 (5-kvalt), MTX 50 AC (6-kvalt), MTX 50 Automatic, S51 / S51 Enduro [M531, M541, M542], S53 / S53 Enduro [M543], S70 / S70 Enduro [M741], S83 / S83 Enduro, SD50 Albatros [M543], SR 50 [M531, M533, M541, M542, M543], SR 80 [M741, M742, M743] |
Značky: | Honda, Simson |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Originální náhradní díly Piaggio nebo Vespa jsou většinou ty nejkvalitnější díly, jaké můžete na svůj stroj pořídit.

Hlava válců 50ccm pro motory Derbi EBE, EBS.

Náhradní hlava válce 101 octane 50ccm je vhodná pro motory Minarelli vertical AC.

Tuningová hliníková hlava válce Schmitt 70 ccm (vrtání 45mm), je ve špičkové kvalitě. Tato hlava válce má větší a silnější chladicí žebra pro lepší chlazení. Hlava válce...

Náhradní hliníková hlava válce 68,4ccm s vrtáním 45mm. Hlava válce má dlouhé chladící žebra a je vhodná pro mopedy Puch Maxi a X30 Automatic.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Opravná sada pro hlavy válce Naraku NK600.75 a NK600.77. Opravná sada je vhodná pro stroje Yamaha X-Max, YZF-R 125, WR 125 a MT 125 s motory YI-3 OHC. Opravná sada je bez ventilů.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Tato speciální konstrukce umožňuje nahradit motory starší generace (M53-M54) novějšími řadami (M531-M742). Motor lze namontovat na hlavu jako dříve bez jakýchkoli změn na...

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Neupravená hliníková hlava válce Schmitt, je ve špičkové kvalitě. Jedná se o polotovar, spalovací komora je třeba upravit dle přání. Tato hlava válce má větší a silnější...

Kryt hlavy válce pro externí použití, mimo jiné kompatibilní s Derbi Senda, Aprilia RS, RX, RS s motorem Piaggio D50B0 v letech 2006 až 2018, Euro3. OEM číslo pro srovnání:...

Náhradní matka M7 je vhodná například pro hlavy válců na motorech Minarelli, Kymco, MBK, Yamaha, CPI, Keeway. V sadě jsou 4 kusy matic.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Řemen Malossi X-Kevlar, vhodný pro Vespa GTS, Piaggio Medley, Aprilia SR GT s motory iGet 125 / 150 ccm LC. Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu je fakt, že když se zahřeje tak nemění svojí delku a zachovává si tak svůj konstantně dobrý grip. Díky kevlarovým vláknům, pro delší výdrž, však může u některých typů skútrů při rozjezdech klouzat a proto doporučujeme použití silnější kontrastní pružiny.

Řemen Malossi X-Kevlar, Honda 125/150 4T - Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu je fakt, že když se zahřeje tak nemění svojí delku a zachovává si tak svůj konstantně dobrý grip. Díky kevlarovým vláknům, pro delší výdrž, však může u některých typů skútrů při rozjezdech klouzat a proto doporučujeme použití silnější kontrastní pružiny. (Délka*Výška*Šířka) 920*10*22,5

Řemen Malossi X-Kevlar, Honda Silverwing 600 4T LC - Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu je fakt, že když se zahřeje tak nemění svojí delku a zachovává si tak svůj konstantně dobrý grip. Díky kevlarovým vláknům, pro delší výdrž, však může u některých typů skútrů při rozjezdech klouzat a proto doporučujeme použití silnější kontrastní pružiny. Délka*Výška*Šířka - 1262 x 14,4 x 26,5 mm 30°.