Hlava válce Malossi V4 Head, Piaggio 125-300cc 4T LC
Kód: M3813273Související produkty

Válec Malossi bez hlavy 218ccm, Piaggio 4T LC - Válce s větším objemem od Malossi jsou vždy zárukou prvotřídní kvality a perfektního výkonu. Rozsáhlý program pro maxiskútry...

Kompletní sada válce s větším obsahem včetně hlavy s velkými ventily, která sama o sobě zvýší výkon o 15-20%. Určeno pro všechny skútry s motorem Quasar 250ccm. Podle roku...

Špičková sada válce, vačky, hlavy a CDI Malossi Power Cam, o obsahu 218 ccm, udělá z Vašeho stroje naprostou bombu. Sada Malossi je vhodná pro stroje Aprilia SR Max, Nexus,...
Detailní popis produktu
Malossi slibuje s touto čtyřventilovou hlavou válců zvýšení výkonu o 15–25% díky zvětšeným ventilům a optimalizovanému tvaru kanálů ve válci. Hlavu lze použít pro vodou chlazené čtyřtaktní motory 125, 180, 200, 250 a 300 ccm od společnosti Piaggio (Leader a Quasar).Pokud jde o použité materiály a kvalitu zpracování, splňuje Malossi jako obvykle ty nejvyšší standardy. Hlava válce je odlita ze slitiny hliníku, kalená a otryskaná. Vysoce přesná výroba s tolerancemi v tisícinách milimetru. Sací ventily byly zvětšeny na 25 mm a výfukové ventily na 22,2 mm. Hlava válce je dodávána předem smontovaná a připravená k instalaci.
Instrukce k instalaci:
1. Pro motory o objemu 125 ccm - 200 ccm vhodné pouze ve spojení s Malossi válci.
2. U motorů o objemu 250 ccm - 300 ccm s původním válcem musí být korunka originálního pístu mírně upravena. (Pokyny v manuálu)
3. Obecně vhodné pro skútry se starou původní hlavou válce (vahadlo s kluznou patkou). Používá se většinou do roku 2014 (ale i déle). K montáži se používají původní vahadla, vačkový hřídel atd. Možné další zvýšení výkonu s vačkovým hřídelem M.5911962.
4. U vozidel s novou originální hlavou válců, která používá válečková vahadla (většinou od roku 2014), nelze použít vahadla, vačkový hřídel atd. původní hlavy válce. Je také nutné objednat sadu pro dodatečné vybavení ventilového rozvodu dekompresorem KIT.PI.39397 pro 125 až 200 cm3 (vyžaduje další vačkový hřídel M.5911962) nebo KIT.PI.39402 pro motory 250, 300 cm3 (navíc vyžaduje vačkový hřídel PI-8759585). (Platí pouze pro Gilera Runner 125 ST, Piaggio Beverly 125 10-, Beverly 300 10-, Piaggio X-Evo, X 10, Vespa GTS 125-300, GTV 300.)
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sady válců tuning |
---|---|
EAN: | 4260088519993 |

Válec Malossi MHR Team Modular 79ccm pro Derbi EBE, EBS je nejvýkonější válec od Malossi pro skútry s motorem EBE / EBS. Válec s hlavou přichází s naprostou špičkovou...

Pístní sada Malossi MHR 70ccm 47.6mm s 12mm pístním čepem.

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Válec Malossi 66ccm, Minarelli 4T LC - Kvalitní hliníkový válec od firmy Malossi pro 4T skútry se vyznačuje vysokou kvalitou zpracování a dlouhou životností. Zvláště v kombinaci...

Válec Malossi MHR 50ccm, 10 mm, Minarelli vertikal AC - Závodní válec do kategorie 50cc. To nejlepší nářadí od Malossi do této kategorie. Nejlepší ve spojení se závodním...

Špičková sada válce Malossi MHR Team Testa rossa 70ccm o průměru 47,6 mm. Tato sada válce zajišťuje maximální výkon. Vhodné pouze pro příslušnou skříň motoru C-ONE od Malossi...

Válec Malossi 172ccm, Piaggio 2T LC - Tento válec je naprostá třešnička na dortu pro všechny milovníky, už tak výkonově úchylných 2T maxiskútrů. Komu nestačí výkon seriového...

Náhradní hlava válce 50ccm je vhodná pro motory Piaggio LC (pětiúhelník) vyrobené od roku 1997.

Válec Malossi MHR Team Modular 50ccm pro motory Derbi D50B0 a D50B01 je nejvýkonější válec od Malossi do obsahu 50ccm. Válec s hlavou přichází s naprostou špičkovou...

Vačka Malossi Power Cam pro Vespu LX, S, Primavera 4T 4V 50ccm. Na této tuningové vačce s optimalizovaným časováním jsou využity znalosti závodního týmu. Upravené časování dává...

O-Kroužek Malossi MHR TEAM 50cc, Piaggio LC, 40-47,6 mm - O-Kroužek Malossi MHR TEAM 50cc, Piaggio LC, 40-47,6mm

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Válec Malossi Sport 70cc, Peugeot C-Tech - Základní sportovní válec z litiny od Malossi pro každodenní použítí. Výkon není tak závratný, ale za to cena potěší. K válci...

Těsnění je určené pro válec Malossi: M3112228

Válec Malossi MHR 79ccm s vrtáním 50mm je vhodný pro motory Minarelli AM. To nejlepší nářadí od Malossi v této kategorii. S títmo válcem doporučujeme zakoupit větší karburátor a...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Sada válce 282cc + hlavy Malossi V4 Head, Piaggio 300cc - V této kompletní sadě Vám Malossi nabízí maximum svého know-how pro velké čtyřtaktní skútry. V sadě najdete kompletní sadu válce se zvýšeným výkonem a kompletní tuningovou hlavu včetně zvětšených ventilů u které výrobce udává zvýšení výkonu až o 15-20% podle typu skútra. Díky prodeji v sadě může být i cena příznivější. Sada obsahuje válec M3113958 a hlavu M3813273.

Sada válce 218cc + hlavy V4 Head + vačka Malossi , Piaggio 125-200cc - V této kompletní sadě Vám Malossi nabízí maximum svého know-how pro velké čtyřtaktní skútry. V sadě najdete kompletní sadu válce se zvýšeným obsahem, kompletní tuningovou hlavu včetně zvětšených ventilů u které výrobce udává zvýšení výkonu až o 15-20% podle typu skútra a navíc ještě ostrou vačku Malossi Power cam. Díky prodeji v sadě může být i cena příznivější. Sada obsahuje válec M.3113955, hlavu M.3813273 a vačku M.5911962.

Kompletní sada válce s větším obsahem včetně hlavy s velkými ventily, která sama o sobě zvýší výkon o 15-20%. Určeno pro všechny skútry s motorem Quasar 250ccm. Podle roku výroby skútru je potřeba u některých modelů ještě dokoupit originální vačku a další drobné příslušenství. Případně ještě vylepší Malossi vačkou M.5911962

Válec Malossi MHR Team II Tuned 70ccm, 13 mm, Piaggio LC - Speciální edice nejvýkonějšího válce od Malossi TEAM II pro motor Piaggio. Na tomto válci jsou dodatečně ručně upraveny sací kanály a vyleštěný výfukový kanál. V balení je také speciální píst s 13mm pístním čepem, který se použije se speciálním jehličkovým ložiskem a zaručuje tak ještě větší stabilitu. Výkon na zadním kolem po maximálním naladění může být i přes 21k. K tomuto válci se doporučuje použít kliku Malossi MHR M539212 nebo Malossi MHR Team M539703.