Gumová podložka přední vidlice 5x10x2mm, Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80
Kód: 41807Detailní popis produktu
Gumová podložka přední vidlice 5x10x2mm, vhodná pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80.Doplňkové parametry
Kategorie: | Vidlice |
---|---|
EAN: | 4057237628022 |
Modely: | S51 / S51 Enduro [M531, M541, M542], S53 / S53 Enduro [M543], S70 / S70 Enduro [M741], S83 / S83 Enduro, SD50 Albatros [M543], SR 50 [M531, M533, M541, M542, M543], SR 80 [M741, M742, M743], S50 75-79 [M53/2] |
Značky: | Simson |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Trubka vidlice pro Simson S50, S51, S53, S70, S83. Délka 530 mm a vnější průměr 29,65 mm.

Stříbrně lakovaná teleskopická vidlice s úchytem pro brzdový třmen

Náhradní sada gufer vidlice, o rozměru 26x35,5/37,7x6/13,5mm, je vhodná pro skútry s vidlicí Showa. OEM číslo: 272441.

Horní průchodka lanka přední vidlice, vhodná pro Simson S50, S51, S70.

Náhradní zátka přední vidlice, je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50 a SR80.

Náhradní levá spodní část vidlice, je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S70, SR50 a SR80 s bubnovou brzdou.

Náhradní levá vidlice, o průměru 29,65mm a délce 715mm (ke středu osy), je vhodná na stroje Simson S50, S51 a S70. Množství oleje do vidlice je cca 34ml.

Náhradní sada gufer vidlice, o rozměru 30x40x8/9mm, je vhodná pro stroje Aprilia, Piaggio a Suzuki.

Vidlice EBR černá D=30mm, Peugeot 103

Tyto kvalitní pružiny vidlice BITUBO, zlepšují jízdu ve všech ohledech. Okamžitě poskytují znatelně vylepšené jízdní vlastnosti. Společnost BITUBO dodává ke každé...

Náhradní kuželová vložka vidlice je vhodná pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80.

Náhradní prachovka vidlice, o průměru 32mm, je vhodná na stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50 a SR80.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní sada gufer vidlice, o rozměru 40x52,2x10/10,5mm, je vhodná pro stroje Aprilia RS, RX, SX, Derbi Senda, GPR, Beta RR a Rieju MRT. OEM číslo: 599501.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Verze Evolution především pro závodní použití s maximálním důrazem na optimalizaci proudění směsi do motoru. Průměr do příruby: 28,5mm Příruba na filtr: 60mm Hlavní tryska: 112 Volnoběžná tryska: 40 Jehla: 14/22

Špičkový a tuningový karburátor Polini PWK 34mm s plochým šoupátkem je správnou volbou pro jakékoliv ladění Vašeho stroje. Ve srovnání s běžnými verzemi karburátoru, ten s plochým šoupátkem má vyladěný sací trakt. Tato nasávcí část zajišťuje lepší proudění vzduchu a tím i lepší odezvu motoru. Hlavní tryska: 122, Volnoběžná tryska: 42, Sytič: na páčku, Příruba k motoru: 40mm, Příruba na filtr: 54mm.

Karburátorový KIT pro Vespu PK 50-125 obsahuje vše pro snadnou instalaci.