CDI OEM, Vespa ET4 / Piaggio Sfera RST 125ccm
Kód: PI294150Detailní popis produktu
Originální CDI, je v té nejvyšší kvalitě Piaggio a je vhodné pro skútry Vespa ET4 a Piaggio Sfera RST 125ccm. OEM čísla: 294150 - 1R000005.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Součástky: | Řidicí jednotka |
Výrobce: | Piaggio |

CDI jednotka pro všechny skútry Derbi Senda Euro 4. Díky této CDI jednotce lze tovární omezení rychlosti odstranit a je plynule nastavitelné. Při použití tohoto CDI se...

Odblokované CDI Naraku, je vhodné pro stroje SYM Fiddle, Crox 50 Euro 5 4T. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do plnýchch otáček. Jendotka...

CDI Naraku neomezené, vhodné pro motory 50ccm GY6 Euro4 od roku výroby 2018. S tímto CDI je omezení otáček odstraněno a Váš stroj můžete využít naplno.

Kompletní CDI s cívkou bez omezení, je vhodné pro motory Minarelli AM6 a stroje Derbi Senda se zapalováním Ducati a Kokusan. OEM čísla: 8212474 / 11.20632 800 / 00H03330171 /...

CDI Naraku Racing, Kymco LFC4 - Odblokované CDI Naraku pro Kymco LFC4. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Náhrada...

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní CDI jednotka je vhodná pro motory Minarelli horizontal od konce roku 2003. Vhodné pro stroje s modro-bílými barvami kabelu na konektoru CDI. OEM číslo: 5BM-H5540-00.

Sada na odškrcení pro motory Piaggio iGet, které jsou zabudovány do skútrů Vespa Primavera, Vespa Sprint 50 nebo Piaggio Liberty a Zip Euro4 od roku 2017. Sada obsahuje:...

Přiškrcená CDI jednotka 25km/h je vhodná pro skútry Kymco 50 ccm 4T.

Značka Top Performances vyvíjí a prodává originální náhradní díly pro motory Minarelli. Ať už je to sada válce, membránový blok nebo příruba sání - zde je prostě kvalita....

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Většina malých motorek je ve výrobním závodě vybavena zapalovací jednotkou CDI s omezenými otáčkami nebo rychlostí. Díky tomu je motorka pomalejší a i přes jiné úpravy pro...

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro motory Minarelli se zapalováním Ducati instalované ve strojích Beta, KTM a Malaguti. CDI jednotka je vhodná pro stroje bez imobilizéru.

Náhradní CDI jednotka je vhodná pro motory Minarelli horizontal a China 2T motory. OEM čísla: 3KJ-85540-01 / 3KJ-85540-10.

Náhradní CDI s kontrolou olejové pumpy má omezovač na 45km/h a je vhodné pro skútry Peugeot Speedfight 3, Speedfight 4, Django, Kisbee a Vivacity s 50ccm 2-taktním motorem a...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Originální CDI jednotka je vhodná pro Gilera Runner 125 4T 4V Euro2 s vodou chlazeným motorem.

Redukce pro CDI Naraku, Kymco SF10AC - Díky této redukci, můžete instalovat tuningová CDI i na ostatní modely Kymco s motorem SF10AC

TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy, které originální CDI musí dostávat a díky tomu můžete doladit směs ještě k lepšímu výkonu. S použitím O2 controlleru neukazuje originální CDI žádné chyby.

Elektronická řídicí jednotka s variabilním zapalováním pro skútry Piaggio NRG Power 50 Euro4 od roku výroby 2018. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální jednotku. Mikroprocesor zapalovací jednotky Digitronic je vybaven paměťovým systémem pro křivku předstihu. Křivka časování zapalování je řízena 16 body zlomu a sytič je automaticky založen na teplotě motoru. Omezovač je při 15 000 ot / min a vybíjecí napětí v rozmezí 35 000 - 50 000 voltů. Poznámka: Zástrčka jednotky CDI musí být totožná se zástrčkou původní jednotky CDI a musí být namontována bez jakýchkoli modifikací.