CDI Malossi TC UNIT K15, Piaggio od r.v. 01, bez omezovače otáček
Kód: M5513195Detailní popis produktu
CDI Malossi TC UNIT K15, Piaggio od r.v. 01, bez omezovače otáček - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky plynule měnícímu se předstihu s rostoucími otáčkami.Odškrcená sada CDI je vhodná pro stroje Kymco Agility, Vitality s motory 50ccm 4T. Sada obsahuje otevřenou a výkon zvyšující jednotku CDI, čep variátoru bez omezení rychlosti a...
CDI Naraku odblokované, 2 zástrčky, 139qmb/a - Odblokované CDI Naraku pro motory 139qmb/a GY6 125/150. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až...
CDI Naraku odblokované, Peugeot/Sym - Odblokované CDI Naraku pro motory Peugeot/Sym. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných...
Většina malých motorek je ve výrobním závodě vybavena zapalovací jednotkou CDI s omezenými otáčkami nebo rychlostí. Díky tomu je motorka pomalejší a i přes jiné úpravy pro...
Ovládání olejového čerpadla s integrovaným CDI pro všechny skútry Peugeot Euro2 s karburátory Dellorto. Zástrčka s 8 piny.
CDI jednotka pro všechny skútry Derbi Senda Euro 4. Díky této CDI jednotce lze tovární omezení rychlosti odstranit a je plynule nastavitelné. Při použití tohoto CDI se...
CDI Naraku laditelné, Baotian - Vylepšené laditelné racing CDI pro skůtry Baotian. CDI má vylepšené zapalovací mapy a je tím ideálním začátkem pro tuning Vašich motorů.
CDI Naraku odblokované, Qingqi/ Peugeot 4T - Odblokované CDI Naraku pro motory Peugeot 4T, Quinqqi. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do...
Odblokovaná CDI jednotka Naraku racing, je vhodná pro motory GY6 125, 150ccm s DC zapalováním.
CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm - Náhrada originálu CDI pro 125ccm Čínské skútry s motorem GY6. Vybírejte pečlivě a prohlédněte si obrázky, z vlastní zkušenosti víme, že...
CDI Premium Performance vhodný pro Derbi D50B0 Euro4 2018-. Tovární limit otáček byl zvýšen z 8000 ot./min na 10 000 ot./min. Při použití tohoto CDI se důrazně doporučuje...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Odškrcené CDI Naraku, je vhodné pro motory Piaggio 50 ccm 2T Euro 4. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček.
Kvalitní odblokované CDI Doppler, je vhodné na skútry Peugeot Kisbee 50 ie 4T Euro 5 od roku 2021. CDI umožní využít plný potenciál motoru, doporučujeme použít s tuningovým...
CDI Naraku odblokované, Minarelli horizontal - Odblokované CDI Naraku pro Minarelli. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.