CDI Malossi Injtronic, Piaggio Liberty, Zip / Vespa Primavera iGet 50ccm 4T Euro5
Kód: M5519266Detailní popis produktu
Špičkové CDI Malossi Injtronic, je vhodné pro skútry Piaggio Liberty, Zip / Vespa Primavera iGet 50ccm 4T Euro5 od roku výroby 2021. Toto CDI od Malossi lehce zvyšuje výkon motoru a posunuje omezovač otáček až na 10 000 ot./min. Vhodné pro Malossi válec. OEM kod: 5519266B
Doplňkové parametry
Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Součástky: | Řidicí jednotka |
Výrobce: | Malossi |

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

CDI Premium Performance vhodný pro Derbi D50B0 Euro4 2018-. Tovární limit otáček byl zvýšen z 8000 ot./min na 10 000 ot./min. Při použití tohoto CDI se důrazně doporučuje...

Náhradní nastavitelná CDI jednotka je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, Schwalbe KR51/2, SR50 a SR80 s 6V, nebo 12V zapalováním. Zapojení: 15 - černá (zapalovací...

Gumová objímka pro CDI, rozměry 37x22mm - Náhradní objímka na CDI. Rozměry: 37x22mm

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Gilera / Piaggio - Runner FX, FXR, Dragster 125, 180, Hexagon LX, LXT. OEM čísla: 01.293352 / 293352 / 1R000004.

Odškrcená CDI jednotka Racing DC type s optimalizovanou křivkou zapalování je vhodná pro motory GY6 125-150ccm. Tato jednotka je nutná pro každý tuning. Pokud skútr...

Náhradní CDI jednotka je vhodná pro motory Minarelli horizontal a China 2T motory. OEM čísla: 3KJ-85540-01 / 3KJ-85540-10.

Náhradní CDI jednotka s cívkou a kabelem je vhodná pro motory Piaggio 50ccm 4T 2V. OEM čísla: 9693835, 639978, 638877, 858181, 639986.

Odškrcená jednotka CDI s imobilizérem je vhodná pro stroje Peugeot 50 / 100ccm s jednotkou ACI100.01. Jedná se o otevřenou a výkon zvyšující jednotku CDI, která poskytuje...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Odblokované CDI Naraku pro motory čínských dvoutaktních modelů. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Cdi má dvě...

CDI Naraku odblokované, Peugeot vertikal s imobilizérem (ACI100.01) - Odblokované CDI Naraku pro motory Peugeot vertikal s imobilizérem. Problémy s restrikcí budou nyní...

CDI Naraku Racing, Kymco LHB3 - Odblokované CDI Naraku pro Kymco Agility 50 RS 2T / Like 50 / Super 8 50 2T. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy, které originální CDI musí dostávat a díky tomu můžete doladit směs ještě k lepšímu výkonu. S použitím O2 controlleru neukazuje originální CDI žádné chyby.

Elektronická řídicí jednotka s variabilním zapalováním pro skútry Piaggio NRG Power 50 Euro4 od roku výroby 2018. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální jednotku. Mikroprocesor zapalovací jednotky Digitronic je vybaven paměťovým systémem pro křivku předstihu. Křivka časování zapalování je řízena 16 body zlomu a sytič je automaticky založen na teplotě motoru. Omezovač je při 15 000 ot / min a vybíjecí napětí v rozmezí 35 000 - 50 000 voltů. Poznámka: Zástrčka jednotky CDI musí být totožná se zástrčkou původní jednotky CDI a musí být namontována bez jakýchkoli modifikací.