CDI Malossi Force Master 2.1, Yamaha N-Max 125 ie 4T LC Euro 5 (2021-)
Kód: M5519527Detailní popis produktu
Jednotka CDI s optimalizovanými palivovými mapami pro skútry Yamaha N-Max 125 (od roku 2021) Euro 5. Díky této jednotce můžete upravit vstřikování a použít tak například větší válec Malossi 183ccm 3117968. Jednotka má předdefinované 2 palivové mapy podle úprav, které jsou na skútru udělány. Dále lze ještě ručně upravovat množství směsi ve třech režimech otáček v rozmezí +/- 14%. Omezovač otáček je posunutý až o 1 000 ot./min.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Součástky: | Řidicí jednotka |

Kompletní jednotka zapalování podle specifikací OEM, sestávající z integrovaného CDI a zapalovací cívky pro použití se zapalovacími systémy Ducati nebo Kokusan u následujících...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Sada jednotky CDI s dálkovým ovládáním na tlačítko pro přepínání mezi 25km/h a 50km/h. CDI jednotka je včetně hadice sání a je vhodná pro skútry Vespa Primavera, Sprint a...

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

CDI Naraku Racing, Yamaha 50cc 2T od r.v. 04 - Racingové CDI od Naraku pro Yamahu Aerox a MBK Nitro 50ccm od roku výroby 2004. CDI má optimalizovanou mapu a nemá omezení a díky...

CDI Naraku Racing, Kymco LHB3 - Odblokované CDI Naraku pro Kymco Agility 50 RS 2T / Like 50 / Super 8 50 2T. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude...

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro motory Minarelli se zapalováním Ducati instalované ve strojích Beta, KTM a Malaguti. CDI jednotka je vhodná pro stroje bez imobilizéru.

Náhradní CDI jednotka je vhodná pro skútry PGO 125, SYM Shark, MX, Jet 4, Fiddle a Symphony. OEM čísla: 3040-M70-000 / U30410-M92-000.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

CDI Naraku laditelné, Qingqi - Vylepšené laditelné racing CDI pro skůtry Rex, Qingqi a Peugeot V-Clic. CDI má vylepšené zapalovací mapy a je tím ideálním začátkem pro tuning...

Odškrcená jednotka CDI s imobilizérem je vhodná pro stroje Aprilia, Benelli, Derbi, Gilera, Italjet, Peugeot s motory Piaggio 125 až 200 ccm 4T. Jedná se o otevřenou a výkon...

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Aprilia Mojito, Piaggio Hexagon, Liberty, Sfera RST 125. OEM čísla: 294150 / 1R000005.

Odblokované CDI Naraku pro motory čínských dvoutaktních modelů. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Cdi má dvě...

Náhradní CDI jednotka je vhodná pro stroje MBK Booster 100 a Yamaha BWs 100 ccm (Minarelli motor).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Jednotka CDI s optimalizovanými palivovými mapami pro skútry Honda Forza 125 ccm do roku 2020. Díky této jednotce můžete upravit vstřikování a použít tak například větší válec Malossi 170ccm 3117096. Jednotka má předdefinované 2 palivové mapy podle úprav, které jsou na skútru udělány.

Jednotka CDI s optimalizovanými palivovými mapami pro skútry Yamaha X-Max 125 4T LC do roku 2016. Díky této jednotce můžete upravit vstřikování a použít tak například větší válec Malossi 182ccm 3114852. Jednotka má předdefinované 4 palivové mapy podle úprav, které jsou na skútru udělány. Dále lze ještě ručně upravovat množství směsi ve třech režimech otáček v rozmezí +/- 14%. Omezovač otáček je posunutý až o 1 200 ot./min.

Jednotka CDI s optimalizovanými palivovými mapami pro stroje Aprilia RS / RX / SX / Tuono 125ccm od roku výroby 2021. Díky této jednotce můžete upravit vstřikování a použít tak například větší válec Malossi 166ccm 3115326. Jednotka má předdefinované 4 palivové mapy podle úprav, které jsou na skútru udělány. Dále lze ještě ručně upravovat množství směsi ve třech režimech otáček v rozmezí +/- 14%. Omezovač otáček je posunutý až o 500 ot./min.

TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy, které originální CDI musí dostávat a díky tomu můžete doladit směs ještě k lepšímu výkonu. S použitím O2 controlleru neukazuje originální CDI žádné chyby.