CDI jednotka Polini, Piaggio, Vespa iGet 50ie 2021- Euro 5
Kód: 171.0012Detailní popis produktu
CDI řídící jednotka od Polini dokáže uvolnit maximum výkonu ze skútrů, které mají motory 50ccm Piaggio 4T iGet od roku výroby 2021 (Euro 5). Tato řídící jednotka má 4 různá mapování pro správné nastavení. Mapa 1 - originální válec + Polini Hi-Speed, nebo OEM variátor + originální výfuk. Mapa 2 - originální válec + Polini Hi-Speed, nebo OEM variátor + výfuk Polini. Mapa 3 - válec Polini 78,8ccm + Polini Hi-Speed variátor + originální výfuk. Mapa 4 - válec Polini 78,8ccm + Polini Hi-Speed variátor + Polini výfuk.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
---|---|
EAN: | 8054705121289 |
Modely: | Liberty 50 4T iGet 3V 21- E5 Corporate (EMEA-EU) [ZAPCD610], Liberty 50 4T iGet 3V 21-22 E5 (EMEA-EU) [RP8CD1100], Primavera 50 ie 4T 3V 20- E5 (EMEA) [ZAPCD0100], Primavera 50 ie 4T 3V 20-22 25Km/h E5 (EMEA) [ZAPCD020] |
Značky: | Piaggio, Vespa moderní |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |
Předpokládaný datum naskladnění: | 21.06.2025 |

Náhradní CDI jednotka s cívkou Naraku, vhodná pro Beta RR 50 05-11 (se zapalováním Hidria AET). OEM číslo: 16 754 132.

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje SYM (Sanyang) Mio 50 HU05W.

Zapalovací jednotka Naraku bez omezení rychlosti pro skútry SYM a LuXXon se čtyřtaktním motorem Euro4 s karburátorem od roku výroby 2018. Omezení rychlosti původního CDI je...

Zapalovací jednotka CDI tak, jak je namontována ve vozidle z výroby, náhrada origináluu. Vhodné pro Kymco, SYM a některé 4-taktní skútry Peugeot 50ccm.

CDI Naraku Racing, Kymco LFC4 - Odblokované CDI Naraku pro Kymco LFC4. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Náhrada...

CDI jednotka vhodná pro čtyřkolky Honda TRX EX Sportrax 400 vyrobené v letech 1999 až 2004. Jednoduchá výměna za starou CDI jednotku bez úprav.

Kompletní jednotka zapalování podle specifikací OEM, sestávající z integrovaného CDI a zapalovací cívky pro použití se zapalovacími systémy Ducati nebo Kokusan u následujících...

Top Performances Tuning CDI s adaptivní zapalovací křivkou je dodávána se zapalovací cívkou

CDI Naraku neomezené, vhodné pro motory 50ccm GY6 Euro4 od roku výroby 2018. S tímto CDI je omezení otáček odstraněno a Váš stroj můžete využít naplno.

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Tomos A35.

CDI Malossi TC UNIT K15, Piaggio od r.v. 01, bez omezovače otáček - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček...

Odškrcená jednotka CDI s imobilizérem je vhodná pro stroje Peugeot 50 / 100ccm s jednotkou ACI100.01. Jedná se o otevřenou a výkon zvyšující jednotku CDI, která poskytuje...

Náhradní CDI jednotka je vhodná pro stroje MBK Booster 100 a Yamaha BWs 100 ccm (Minarelli motor).

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

CDI Naraku Racing, Kymco LHB3 - Odblokované CDI Naraku pro Kymco Agility 50 RS 2T / Like 50 / Super 8 50 2T. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Sada Řidicí jednotky CDI od Polini obsahuje otevřenou trubku sání a sadu válečků do variátoru. Tato sada dokáže uvolnit maximum výkonu ze skútrů, které mají motory 50ccm Piaggio 4T iGet od roku výroby 2017 až do roku 2019 (Euro4). Tato řídící jednotka má 4 různá mapování pro správné nastavení. Mapa 1 - originální válec + Polini Hi-Speed, nebo OEM variátor + originální výfuk. Mapa 2 - originální válec + Polini Hi-Speed, nebo OEM variátor + výfuk Polini. Mapa 3 - válec Polini 78,8ccm + Polini Hi-Speed variátor + originální výfuk. Mapa 4 - válec Polini 78,8ccm + Polini Hi-Speed variátor + Polini výfuk.

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Gilera / Piaggio - Runner FX, FXR, Dragster 125, 180, Hexagon LX, LXT. OEM čísla: 01.293352 / 293352 / 1R000004.