CDI jednotka Naraku racing (neomezená), TGB 101, 203, 303, Pegasus, Akros, Delivery, F409, TGB Sky, Corona, R50X
Kód: NK390.48Detailní popis produktu
CDI jednotka Naraku racing (neomezená), vhodná pro TGB 101, 203, 303, Pegasus, Akros, Delivery, F409, TGB Sky, Corona, R50X. OEM číslo: 441019.Doplňkové parametry
Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
---|---|
Modely: | Corona Sport 50ccm, R50X 50ccm, Sky 50 Express, Sky I 50ccm, Sky II 50ccm, Delivery Express 50 2T AC 04-10 E2, 203 50 2T AC 98-02 E1, F409 50 2T AC 02-07 E2, 303R 50 2T AC 98-03 E1, 101R 50 2T AC 98-02 E1, 101S 50 2T AC 98-02 E1, Laser 50 2T AC, Akros 50 2T AC 97-99 E1, R50X 50 2T AC 05-11 E2 |
Značky: | Pegasus, TGB |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |
CDI Naraku Racing, Kymco LFC4 - Odblokované CDI Naraku pro Kymco LFC4. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Náhrada...
Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro motory Minarelli se zapalováním Ducati instalované ve strojích Beta, KTM a Malaguti. CDI jednotka je vhodná pro stroje bez imobilizéru.
Náhradní CDI jednotka je vhodná pro motory Minarelli horizontal od konce roku 2003. Vhodné pro stroje s modro-bílými barvami kabelu na konektoru CDI. OEM číslo: 5BM-H5540-00.
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
Odblokované CDI Naraku, je vhodné pro skútry Yamaha Giggle, Neos, Vino a MBK Ovetto 50ccm 4T Euro 4 od roku 2018. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude...
Ovládání olejového čerpadla s integrovaným CDI pro všechny skútry Peugeot Euro 2 s karburátory Dellorto a olejovými čerpadly Kokusan. Zástrčka s 8 piny. T74907500 T80285500...
Náhradní CDI s kontrolou olejové pumpy má omezovač na 45km/h a je vhodné pro skútry Peugeot Speedfight 3, Speedfight 4, Django, Kisbee a Vivacity s 50ccm 2-taktním motorem a...
CDI řídící jednotka od Polini dokáže uvolnit maximum výkonu ze skútrů, které mají motory 50ccm Piaggio 4T iGet od roku výroby 2021 (Euro 5). Tato řídící jednotka má 4 různá...
CDI standardní, CPI, Keeway, Kentoya, Euro2 - Náhrada originálu CDI pro 2T čínské skútry. CDI je zablokováno na 45km/h, kvůli homologaci. Vhodné, když potřebujete mít svůj skútr...
Zapalovací jednotka Naraku bez omezení rychlosti pro skútry SYM a LuXXon se čtyřtaktním motorem Euro4 s karburátorem od roku výroby 2018. Omezení rychlosti původního CDI je...
CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm - Náhrada originálu CDI pro 125ccm Čínské skútry s motorem GY6. Vybírejte pečlivě a prohlédněte si obrázky, z vlastní zkušenosti víme, že...
Odblokované CDI Naraku, je vhodné pro skútry Yamaha Aerox 4T Euro 4 od roku 2018. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do plnýchch otáček. V...
CDI Naraku Racing, 50 - 125 ccm - Sportovní CDI od Naraku je dobrým kompromisem mezi cenou a výkonem. Nezaplatíte za něj tolik jako za racing CDI ale oproti seriovému CDI je...
CDI Naraku odblokované (DC-verze), Kymco 2T - Odblokované tuning CDI pro motory Kymco 2T, umoňuje dosažení maximání rychlosti seriového motoru. Nemusíte upravovat kabeláž, stačí...
Gumová objímka pro CDI, rozměry 42x23mm - Náhradní objímka na CDI. Rozměry: 42x23mm
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.