CDI 45km/h s kontrolou olejové pumpy Peugeot Speedfight 3, Vivacity, Django, Kisbee
Kód: IP34527Detailní popis produktu
Náhradní CDI s kontrolou olejové pumpy má omezovač na 45km/h a je vhodné pro skútry Peugeot Speedfight 3, Speedfight 4, Django, Kisbee a Vivacity s 50ccm 2-taktním motorem a zapalováním LANGFANG-KOKUSAN. CDI má 8 pinový konektor.Doplňkové parametry
Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
---|---|
EAN: | 4250809545233 |
Modely: | Django 50 2T 14-17 E2, Kisbee 50 2T (karburátor) [K1AEAA] 10-17 E2, Speedfight 3 50 2T AC 09-15 E2, Speedfight 3 50 2T LC 09-15 E2, Vivacity 1 50 2T 10" kola -02 E1, Vivacity 1 50 2T 12" kola -02 E1, Vivacity 2 50 2T 10" kola 03-07 E2, Vivacity 2 50 2T 12" kola 03-07 E2 |
Značky: | Peugeot |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

CDI Naraku odblokované, Qingqi/ Peugeot 4T - Odblokované CDI Naraku pro motory Peugeot 4T, Quinqqi. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do...

Neomezené CDI pro skútry Kymco Like 50 4T, Agility City 50 4T, Movie XL 125 a Heroism 125cc - 150cc. Pozor, nepasuje na modely s kontrolou světel.

Náhradní CDI jednotka je vhodná pro stroje MBK Booster 100 a Yamaha BWs 100 ccm (Minarelli motor).

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Gilera / Piaggio - Runner FX, FXR, Dragster 125, 180, Hexagon LX, LXT. OEM čísla: 01.293352 / 293352 / 1R000004.

Kompletní jednotka zapalování podle specifikací OEM, sestávající z integrovaného CDI a zapalovací cívky pro použití se zapalovacími systémy Ducati nebo Kokusan u následujících...

Většina malých motorek je ve výrobním závodě vybavena zapalovací jednotkou CDI s omezenými otáčkami nebo rychlostí. Díky tomu je motorka pomalejší a i přes jiné úpravy pro...

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Tomos A35.

Náhradní CDI jednotka je vhodná pro motory Minarelli horizontal od konce roku 2003. Vhodné pro stroje s modro-bílými barvami kabelu na konektoru CDI. OEM číslo: 5BM-H5540-00.

CDI Premium Performance vhodný pro Derbi D50B0 Euro4 2018-. Tovární limit otáček byl zvýšen z 8000 ot./min na 10 000 ot./min. Při použití tohoto CDI se důrazně doporučuje...

CDI Naraku Racing, Yamaha 50cc 2T od r.v. 04 - Racingové CDI od Naraku pro Yamahu Aerox a MBK Nitro 50ccm od roku výroby 2004. CDI má optimalizovanou mapu a nemá omezení a díky...

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Gilera, Piaggio bez katalyzátoru. OEM čísla: Piaggio: 292194, Ducati: 323910.11.

CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm - Náhrada originálu CDI pro 125ccm Čínské skútry s motorem GY6. Vybírejte pečlivě a prohlédněte si obrázky, z vlastní zkušenosti víme, že...

Gumová objímka pro CDI, rozměry 37x22mm - Náhradní objímka na CDI. Rozměry: 37x22mm

Odblokovaná CDI jednotka Naraku racing, je vhodná pro motory GY6 125, 150ccm s DC zapalováním.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Ovládání olejového čerpadla s integrovaným CDI pro všechny skútry Peugeot Euro 2 s karburátory Dellorto a olejovými čerpadly Kokusan. Zástrčka s 8 piny. T74907500 T80285500 1176720300 735897 775367 767203 17024 783074 17026 Porovnejte prosím konektor z našeho obrázku s vaším originálním dílem!

CDI Naraku odblokované, Peugeot vertikal s imobilizérem (ACI100.01) - Odblokované CDI Naraku pro motory Peugeot vertikal s imobilizérem. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Toto CDI odstaví imobilizér mimo provoz. Náhrada za CDI s označením ACI100.01 a ACI100.02