Brzdový kotouč NG, Suzuki Burgman AN 250-400cc (r.v. 03-06) zadní
Kód: NG1055Detailní popis produktu
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje i na Suzuki Burgman AN 250 r.v. 03-06 (zadní) / Burgman AN 400 r.v. 03-06 (zadní). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 210mm / Průměr umístění děr: 60,2mm / Tloušťka kotouče: 5,0mm / Počet děr: 3 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 10,5mm / Typ: StandardDoplňkové parametry
Kategorie: | Brzdové kotouče |
---|---|
EAN: | 8435502407910 |
Modely: | Burgman 250i AN250 03-06 E2, Burgman 400i AN400 03-06 E2 |
Značky: | Suzuki |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Náhradní brzdový kotouč o průměru 190mm je vhodný pro stroje CPI, Honda, MBK, Yamaha. Vnitřní průměr: 58mm, tloušťka: 3,5mm, počet děr: 3, průměr děr: 10,5mm.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Náhradní zadní brzdový kotouč 200mm, vhodný pro Motorhispania YR11 SM, Rieju Spike X 06-11, Tango 10- s hliníkovými ráfky. Rozměry: vnitřní průměr: 58mm, průměr umístění děr:...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Super kvalitní brzdový kotouč se speciálním profilem pro lepší odvod tepla, když je potřeba pořádného brzdného účinku. Kotouč je vhodný pro Honda, MBK, Yamaha. Počet děr: 3.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Náhradní zadní brzdový kotouč 218mm, vhodný pro Aprilia SX, RX, Derbi Senda DRD a Gilera RCR. Rozměry: vnitřní průměr: 62mm, průměr umístění děr: 80mm, počet děr: 3, průměr...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy, které originální CDI musí dostávat a díky tomu můžete doladit směs ještě k lepšímu výkonu. S použitím O2 controlleru neukazuje originální CDI žádné chyby.

Elektronická řídicí jednotka s variabilním zapalováním pro skútry Piaggio NRG Power 50 Euro4 od roku výroby 2018. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální jednotku. Mikroprocesor zapalovací jednotky Digitronic je vybaven paměťovým systémem pro křivku předstihu. Křivka časování zapalování je řízena 16 body zlomu a sytič je automaticky založen na teplotě motoru. Omezovač je při 15 000 ot / min a vybíjecí napětí v rozmezí 35 000 - 50 000 voltů. Poznámka: Zástrčka jednotky CDI musí být totožná se zástrčkou původní jednotky CDI a musí být namontována bez jakýchkoli modifikací.