Brzdový kotouč NG, Rieju RR50 Sport / RS 1 50
Kód: NG368Detailní popis produktu
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje na Rieju RR 50 Sport Edition r.v. 05-08 (zadní) / RS 1 50 Castrol Series r.v. 99 (zadní). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 200mm / Průměr umístění děr: 80mm / Tloušťka kotouče: 3,5mm / Počet děr: 3 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 8,5mm / Typ: StandardDoplňkové parametry
Kategorie: | Brzdové kotouče |
---|---|
EAN: | 8435502403325 |
Modely: | RR 50 Sport 05 (AM6), RS1 50 Evolution 99-01 (AM6) |
Značky: | Rieju |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Jako jeden z mála výrobců poskytuje NG BrakeDisc všechny brzdové kotouče s homologací, což znamená, že mohou být použity na veřejných silnicích bez dalšího doplňování. Verze...

Náhradní brzdový kotouč o průměru 190mm je vhodný pro stroje CPI, Honda, MBK, Yamaha. Vnitřní průměr: 58mm, tloušťka: 3,5mm, počet děr: 3, průměr děr: 10,5mm.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Velmi vysoký suchý bod varu 325°C a mokrý bod varu 204°C. Pro všechny typy hydraulických brzd a spojkových systémů vyžadujících syntetické kapaliny bez obsahu silikonu. Speciálně navržena s odolností při vysokých teplotách vytvářených závodními brzdami (uhlíkovými a keramickými) umožňující pouze minimální přísun vzduchu pro chlazení brzd. specifikace: FMVSS 116 DOT 4 ; SAE J1703

Motul RBF 700 FL je vysoce výkonná brzdová kapalina vyvinutá pro zajištění vysoce stabilního a maximálního brzdného výkonu při extrémních podmínkách na závodní dráze.

MOTUL Air Filter Oil je olej speciálně vyvinutý pro údržbu pěnových vzduchových filtrů teréních motocyklů a čtyřkolek. Zlepšuje efektivitu vzduchového filtru pro lepší vytvoření směsi vzduchu a paliva. Efektivně zadržuje prach, bláto, písek pro větší životnost motoru. Zabraňuje vniknutí vody do filtru.

Celoroční chladící kapalina s nemrznoucími účinky do -37C pro dlouhodobé použití. Je určena pro chladící okruhy více ventilových hliníkových motorů motocyklů. Neobsahuje nitráty a aminy. VÝKONOVÉ VLASTNOSTI: Ochraňuje chladící systém před zamrznutím (-37°C ) a kovové časti před korozí.Nízká hustota vyhovuje systémům s malým obsahem chladícího média. Zajišťuje perfektní tepelnou výměnu a tím i chladící účinek v motoru. Zabraňuje přehřátí motoru s bodem varu : 133°C /271°F (+1.5 bar). Vynikající anti-korozní a anti-kavitační vlastnosti, stálé i při stárnutí. Nepoškozuje těsnění a jiné plastové časti. Nepěnící. Obsahuje hořké činitele k zabránění požití : chladící a nemrznoucí kapaliny mají sladkou chuť a i přesto jsou zdraví škodlivé. DOPORUČENÍ: K okamžitému použití, nepřidávat vodu. Výměnná lhůta: podle doporučení výrobce vozidla, typu vozidla a způsobu jeho využití. Doporučujeme dodržovat výměnné lhůty stanovené výrobcem vozidla. Tento produkt by neměl být použit k zabránění zamrznuti systému pitné vody. Uskladnění : skladovat v temném prostředí. VLASTNOSTI Neobsahuje nitráty a aminy. Barva Viditelná Fluorescentní žlutá Hustota při 20°C(68°F) ASTM D4052 1,060 PH ASTM D1287 8.3 Bod varu 133°C/271°F ( +1.5 bar) Bod ztuhnutí ASTM D97 -32.5°C /-26°F Alkality reserva ASTM D 1121 6.8 mg KOH/g ASTM, D3306/D4656, BS 6580, ANFOR NFR 15-601, SAE J 1034, JIS K2234, KSM 2142