Přední brzdový kotouč EBC, Yamaha MW 125, Piaggio Medley 125
Kód: MD9146DDetailní popis produktu
Brzdové kotouče EBC Brakes pro motocykly, patří díky své kvalitě a zpracování mezi nejkvalitnější brzdové kotouče na trhu. Tento přední brzdový kotouč EBC je vhodný pro stroje Yamaha MW 125 a Piaggio Medley 125.
Vnější průměr | : 220 mm |
Vnitřní průměr | : 110.2 mm |
Rozteč děr | : 128 mm |
Počet děr pro uchycení | : 3 |
Průměr díry | : 10.5 mm |
Tloušťka | : 3.5 mm |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Brzdové kotouče |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Součástky: | Brzdový kotouč |
Výrobce: | EBC |

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Super kvalitní brzdový kotouč od Polini, se speciálním profilem pro lepší odvod tepla. Kotouč je výborný pro všechny podmínky, zejména když je potřeba pořádného brzdného účinku....

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Náhradní zadní brzdový kotouč 200mm, vhodný pro Gas Gas Pampera 125, Rieju MRT, MRX, SMX, RRX, Tango 50/125, Roxon Duel 50. Rozměry: vnitřní průměr: 62mm, počet děr: 3, průměr...

Super kvalitní brzdový kotouč se speciálním profilem pro lepší odvod tepla, když je potřeba pořádného brzdného účinku. průměr: 190mm otvory rozteč: 80mm tloušťka: 4,0mm...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní multi brzdový kotouč, o průměru 190mm, je vhodný pro velké množství skútrů Aprilia, Benelli, CPI, Malaguti, MBK a Peugeot. Vnitřní průměr: 58mm, tloušťka: 4,0mm, počet...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Kotouč je vhodný pro skútry Honda PCX 125 a 150 od roku 2022 a Hondu SH 125 od roku 2020. Průměr kotouče: 220mm / Průměr umístění děr: 105mm / Tloušťka kotouče: 3,5mm / Počet děr: 5 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 10,5mm.

Náhradní brzdové destičky EBC. Destičky EBC Standard Scooter jsou organické a nabízejí dlouhou životnost a dobré brzdné vlastnosti. Brzdy EBC jsou vždy v prémiové kvalitě. Vhodné pro skútry Yamaha N-Max 125 a 150 od roku 2015.

Brzdový kotouč Stage6 Wave - zadní, Runner, ocel - První zadní kotouče s plovoucím uložením a Wave designem. Montovány jsou pomocí speciálního šroubu s pružnou podložkou a tak se vytvoří plovoucí uložení. Kotouč ve standardní velikosti. Vyhotovení buď z vysoce jakostní nerezové oceli nebo z černé ocele pro závodní použití s ještě lepším brzdným účinkem.