Brzdová pumpa přední, Vespa Cosa 1, Cosa 2 125, 150, 200
Kód: 36329Detailní popis produktu
Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením. Prvotřídní kvalita Made in Italy.Doplňkové parametry
Kategorie: | Brzdové díly |
---|---|
EAN: | 4057237574442 |
Modely: | Cosa 1 125 VNR1T, Cosa 1 150 VLR1T, Cosa 1 200 VSR1T (-91), Cosa 2 125 VNR2T, Cosa 2 150 VLR2T, Cosa 2 200 VDR1M, Cosa 2 200 VSR1T (92-) |
Značky: | Vespa klasická |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |
Předpokládaný datum naskladnění: | 10.07.2025 |

Zadní brzdový třmen včetně brzdových destiček

Tato CNC frézovaná hliníková rozpěrka od společnosti Venandi je vhodná pro zadního brzdového bubnu všech motocyklů Simson, jako jsou např. B. KR51/1 Schwalbe, KR51/2 Schwalbe,...

Brzdová pumpa s průhledným skleněným okénkem na zadní části. Vhodná pro mnoho mopedů s zadní kotoučovou brzdou. Vzdálenost upevňovacích otvorů: 40-50mm.

Univerzální štelování brzdového lanka pro skútry a mopedy s bubnovou brzdou. Dodává se oravnžově eloxovaný nastavitel brzdového lanka s M6 závitem.

Sada kotoučových brzd GRIMECA v klasickém vzhledu.

Náhradní krytka / záslepka krytu zadní brzdy s nábojem Leleou, je v červené barvě. Záslepka je vhodná pro mopedy Puch Maxi, X30, LG1 a LG2. Průměr: cca 14 mm / 12 mm, hloubka:...

Sada těsnění pro brzdové třmeny Grimeca s 31,5mm brzdovými písty.

Náhradní brzdová pumpa přední brzdy Naraku, je vhodná pro stroje Rieju RR 50 (rok 2006-), SMX 50 (rok 2001-2007), MRT 50 (rok 2008-2020), RRX a Tango. Pumpa je vhodná pro 22mm...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Přední brzdový třmen včetně brzdových destiček

Náhradní unašeč paken zadní brzdy s otvorem pro brzdové čidlo, je vhodný pro Simson KR51/1 Schwalbe, KR51/2 Schwalbe, S50, S51, S70, SR4-1 Spatz, SR4-2 Star, SR4-3 Sperber a...
![Štít / kryt zadní brzdy včetně paken, paprskové kolo, Puch Maxi S / N 1-rychlostní automat [E50] otáčení ve směru hodinových ručiček](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.scooter-tuning.cz/user/shop/detail/324651_stit-kryt-zadni-brzdy-vcetne-paken--paprskove-kolo--puch-maxi-s-n-1-rychlostni-automat--e50--otaceni-ve-smeru-hodinovych-rucicek.jpg?67190083
)
Kompletní štít zadní brzdy, je včetně paken a je vhodný pro paprskové kolo na mopedech Puch Maxi S / N (1-rychlostní automat E50) s otáčením ve směru hodinových ručiček.

Náhradní pravá brzdová pumpa na přední brzdu, je vhodná na skútry Vespa GTS 125-300ccm. Tato brzdová pumpa má větší pístek s průměrem 14 mm, díky tomu má větší brzdný účinek a...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Řemen Malossi X-Kevlar, Benelli Velvet 125 - Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu je fakt, že když se zahřeje tak nemění svojí delku a zachovává si tak svůj konstantně dobrý grip. Díky kevlarovým vláknům, pro delší výdrž, však může u některých typů skútrů při rozjezdech klouzat a proto doporučujeme použití silnější kontrastní pružiny. (Délka*Výška*Šířka) 832*9,3*22

Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu je fakt, že když se zahřeje tak nemění svojí delku a zachovává si tak svůj konstantně dobrý grip. Rozměr: 840x22.5x10mm 30° Určeho pro Honda CN 250 4T LC a Piaggio Hexagon 250 4T LC Maxi skútry.

Řemen Malossi X-Kevlar, Suzuki Burgman K7 125 - Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu je fakt, že když se zahřeje tak nemění svojí delku a zachovává si tak svůj konstantně dobrý grip. Díky kevlarovým vláknům, pro delší výdrž, však může u některých typů skútrů při rozjezdech klouzat a proto doporučujeme použití silnější kontrastní pružiny. (Délka*Výška*Šířka) 860*10*22

Řemen Malossi X-Kevlar, Piaggio LEADER 125/150 - Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu je fakt, že když se zahřeje tak nemění svojí delku a zachovává si tak svůj konstantně dobrý grip. Díky kevlarovým vláknům, pro delší výdrž, však může u některých typů skútrů při rozjezdech klouzat a proto doporučujeme použití silnější kontrastní pružiny. (Délka*Výška*Šířka) 814*10,5*22,5