Boční stojan Buzzetti černá, Vespa 50, 125 Primavera, ET3, TS
Kód: BZA39339Detailní popis produktu
Pokud hledáte kvalitní náhradní díl nebo nářadí na Váš skútr nebo motorku, tak italský specialista Buzzetti je tu pro Vás. Velmi speciální přípravky jsou tu připraveny Vám ulehčit práci při běžném servisu nebo při generálních opravách. Vše ve 100% kvalitně Made in Italy.Doplňkové parametry
Kategorie: | Hlavní a boční stojany |
---|---|
EAN: | 4057237599612 |
Modely: | Primavera 125 ET3 VMB1T, Primavera 125 VMA2T, Vespa 180 Rally VSD1T, Vespa 200 Rally VSE1T, Vespa 50 L V5A1T, Vespa 50 N Elestart V5A3T, Vespa 50 N Elestart V5B2T, Vespa 50 N Elestart V5B4T, Vespa 50 N Special V5A2T, Vespa 50 N Special V5B1T, Vespa 50 N Special V5B3T, Vespa 50 N V5A1T, Vespa 50 R V5A1T, Vespa 50 S V5SA1T, Vespa 50 Special Revival V5R1T, Vespa 50 Sprinter SR V5SS2T, Vespa 50 Super Sprint SS V5SS1T, Vespa 90 V9A1T |
Značky: | Vespa klasická |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Boční stojan OEM, vhodný pro Malaguti XSM, MBK X-Limit, Yamaha DT 50 SM. Délka: 420 mm, šířka: 7 mm, otvor M10 / 12mm. OEM číslo: 159 077 99.

Náhradní plech k montáži bočního stojánku je vhodný pro stroje Beeline, CPI.

Náhradní černý boční stojan je vhodný na stroje Aprilia SR50 s motorem Piaggio LC.

Náhradní plech k montáži bočního stojánku je vhodný pro stroje Rieju MRX, RR, SMX, Spike. OEM čísla: 000.980.5006, 000.980.5102.

Když Vás už nebaví při každé zastávce dávat skútra na hlavní stojánek, nebo chcete skútra odlehčit o pěkných pár kilo, tím že sundáte hlavní stojánek, tak má pro Vás firma...

Náhradní boční stojan na držák stupaček, v černé barvě, je vhodný pro stroje Simson S50, S51 a S70 Enduro. Boční stojan je včetně montážní sady.

Náhradní dvojitá pružina bočního stojánku je vhodná pro stroje Rieju RRX, SPIKE-X, MRX, SMX. Průměr: 18 mm, délka: 155 mm, tloušťka: 3,5 mm.

Hliníkový hlavní stojan, včetně čepu, je vhodný pro Simson S50, S51, S53, S70 a S83.

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Gumy hlavního stojanu 22mm, vhodné pro Vespa PK, PK XL, PX. OEM číslo: 176166.

Náhradní dvojitá pružina bočního stojánku je vhodná pro stroje Derbi Senda 50 SM, R od roku 2011. Průměr: 18 mm, délka: 143 mm, tloušťka: 2,4 mm.

Hlavní stojan z oceli, v černé barvě, je vhodný pro mopedy Hercules Prima 4S, 5S, SX. Vzdálenost mezi montážními otvory je 220 mm.

Oko pro pružinku stojanu, vhodné pro Fantic TL 50ccm, 125ccm modely od roku výroby 2017 do 2021. OEM číslo pro porovnání: 02017005.

Náhradní pružina bočního stojanu je vhodná pro stroje Beta RR 50 Enduro, Motard, Supermotard od roku 2003. Rozměry: průměr: 17mm, délka: 125mm, tloušťka drátu: 3mm.

Náhradní černý boční stojan je vhodný na stroje Peugeot Jetforce s 13 palcovými pneumatikami.

Černý boční stojan od Buzzetti vhodný pro Vespa Elettrica 2018
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Výborný variátor Polini Maxi Hi-Speed je jedním z nejatraktivnějších variátorů pro velké skútry. Důraz je zde kladen na kvalitu a na lepší využití rozsahu motoru, díky tomu variátor Polini Maxi Hi Speed přináší větší zrychlení a lehce vyšší maximální rychlost Vašeho stroje. Tento variátor je vhodný na stroje Yamaha Cygnus X, MBK Flame X. Balení obsahuje kompletní variátor s vodítky, sadu variátorových válečků 19x17-9,0g a kontrastní pružinu.

Inovativní variátor J.Costa, který je léty osvědčený, zaujme u skútrů nárůstem točivého momentu. Skutečný výkon motoru se nezmění. Tento tuningový variátor zajišťuje, že stávající výkon je optimálně přenášen na vozovku s malými ztrátami. Variátor je vhodný na MBK Cityliner, Yamaha X-Max 125ccm. Závaží pro tento variátor J.Costa: průměr: 16mm, délka: 25mm, hmotnost: 7g, počet: 12 kusů.

Yasuni Axial variátor vhodný pro modely Yamaha a MBK 125 / 150 ccm EURO 4, jako např. Majesty 125/150, X-Max 125 a Skyliner 125/150. Variátor vyvinula a patentovala společnost Yasuni. S tímto variátorem se výkon motoru přenáší přímo na kolo, čímž se dosahuje nejlepšího možného výkonu. Zřetelné rozdíly jsou také v konstrukci a použitých materiálech: například CNC frézované hliníkové pouzdro řady 6000 s keramickým povlakem. Exkluzivní a patentované středové pouzdro výrazně snižuje tření. Válečky jsou vyrobeny ze špičkového plastu s molybdenem. Vlastnosti produktu:větší zrychlení v nižším rozsahu převodových stupňůdelší celkový převodový poměr (overdrive), který umožňuje dosáhnout vyšší maximální rychlostioptimalizovaný výkon motoru, který vede ke snížení spotřeby palivatrvanlivost posuvných prstů výrazně snižuje náklady na údržbuspeciálně přizpůsobené pro každý model