Boční stojan Buzzetti černá, Vespa 50, 125 Primavera, ET3, TS
Kód: BZA39339Detailní popis produktu
Pokud hledáte kvalitní náhradní díl nebo nářadí na Váš skútr nebo motorku, tak italský specialista Buzzetti je tu pro Vás. Velmi speciální přípravky jsou tu připraveny Vám ulehčit práci při běžném servisu nebo při generálních opravách. Vše ve 100% kvalitně Made in Italy.Doplňkové parametry
Kategorie: | Hlavní a boční stojany |
---|---|
EAN: | 4057237599612 |
Modely: | Primavera 125 ET3 VMB1T, Primavera 125 VMA2T, Vespa 180 Rally VSD1T, Vespa 200 Rally VSE1T, Vespa 50 L V5A1T, Vespa 50 N Elestart V5A3T, Vespa 50 N Elestart V5B2T, Vespa 50 N Elestart V5B4T, Vespa 50 N Special V5A2T, Vespa 50 N Special V5B1T, Vespa 50 N Special V5B3T, Vespa 50 N V5A1T, Vespa 50 R V5A1T, Vespa 50 S V5SA1T, Vespa 50 Special Revival V5R1T, Vespa 50 Sprinter SR V5SS2T, Vespa 50 Super Sprint SS V5SS1T, Vespa 90 V9A1T |
Značky: | Vespa klasická |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Kompletní hlavní stojan v černé barvě je vhodný pro skútry Peugeot Elyseo, Looxor, Speedfight 1, 2, TKR, Trekker a Vivacity s 2T motory 50 ccm nebo 100 ccm. Součástí balení jsou...

Pokud hledáte kvalitní náhradní díl nebo nářadí na Váš skútr nebo motorku, tak italský specialista Buzzetti je tu pro Vás. Velmi speciální přípravky jsou tu připraveny Vám...

Hliníkový hlavní stojan, včetně čepu, je vhodný pro Simson S50, S51, S53, S70 a S83.

Tažná pružina bočního stojanu, je vhodná pro Simson S50, S51, S53, S70 a S83. Celková délka pružiny je přibližně 94 mm.

Pokud hledáte kvalitní náhradní díl nebo nářadí na Váš skútr nebo motorku, tak italský specialista Buzzetti je tu pro Vás. Velmi speciální přípravky jsou tu připraveny Vám...

Pružina hlavního stojanu, vhodná pro hlavní stojan 35423, který se používá na Puch Maxi N a mnoho dalších mopedů. Celková délka: 120 mm, vzdálenost mezi montážními body: 116 mm.

Když Vás už nebaví při každé zastávce dávat skútra na hlavní stojánek, nebo chcete skútra odlehčit o pěkných pár kilo, tím že sundáte hlavní stojánek, tak má pro Vás firma...

Náhradní černý boční stojan je vhodný na stroje Rieju SMX 50 (rok 2005), SMX 50 PRO (rok 2005), SMX 50 PRO STREET (rok 2006), SMX 50 PRO FREESTYLE (rok 2007) a Spike 50 X (rok...

Boční stojánek Buzzetti černá, Piaggio 1 Elettrico 2021, Piaggio 1 Active Elettrico 2022

Náhradní černý boční stojan je vhodný na skútry Yamaha Neos a MBK Ovetto s 12 palcovými pneumatikami.

Náhradní černý boční stojan je vhodný na stroje Rieju MRX 50 (rok 2000-2008), MRX 50 Freestyle (rok 2006), MRX 50 Pro (rok 2002-2005), RRX 50 (rok 2006-2009) a SMX 50 (rok...

Boční stojan OEM, vhodný pro Malaguti XSM, MBK X-Limit, Yamaha DT 50 SM. Délka: 420 mm, šířka: 7 mm, otvor M10 / 12mm. OEM číslo: 159 077 99.

Náhradní plech k montáži bočního stojánku je vhodný pro stroje Derbi Senda od roku 2000 a Aprilia RX, SX od roku 2006. OEM čísla: AP00H00800422, 00H00800422.

Náhradní černý boční stojan je vhodný na stroje Aprilia SR50 s motorem Piaggio LC.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Výborný variátor Polini Maxi Hi-Speed je jedním z nejatraktivnějších variátorů pro velké skútry. Důraz je zde kladen na kvalitu a na lepší využití rozsahu motoru, díky tomu variátor Polini Maxi Hi Speed přináší větší zrychlení a lehce vyšší maximální rychlost Vašeho stroje. Tento variátor je vhodný na stroje Yamaha Cygnus X, MBK Flame X. Balení obsahuje kompletní variátor s vodítky, sadu variátorových válečků 19x17-9,0g a kontrastní pružinu.

Inovativní variátor J.Costa, který je léty osvědčený, zaujme u skútrů nárůstem točivého momentu. Skutečný výkon motoru se nezmění. Tento tuningový variátor zajišťuje, že stávající výkon je optimálně přenášen na vozovku s malými ztrátami. Variátor je vhodný na MBK Cityliner, Yamaha X-Max 125ccm. Závaží pro tento variátor J.Costa: průměr: 16mm, délka: 25mm, hmotnost: 7g, počet: 12 kusů.

Yasuni Axial variátor vhodný pro modely Yamaha a MBK 125 / 150 ccm EURO 4, jako např. Majesty 125/150, X-Max 125 a Skyliner 125/150. Variátor vyvinula a patentovala společnost Yasuni. S tímto variátorem se výkon motoru přenáší přímo na kolo, čímž se dosahuje nejlepšího možného výkonu. Zřetelné rozdíly jsou také v konstrukci a použitých materiálech: například CNC frézované hliníkové pouzdro řady 6000 s keramickým povlakem. Exkluzivní a patentované středové pouzdro výrazně snižuje tření. Válečky jsou vyrobeny ze špičkového plastu s molybdenem. Vlastnosti produktu:větší zrychlení v nižším rozsahu převodových stupňůdelší celkový převodový poměr (overdrive), který umožňuje dosáhnout vyšší maximální rychlostioptimalizovaný výkon motoru, který vede ke snížení spotřeby palivatrvanlivost posuvných prstů výrazně snižuje náklady na údržbuspeciálně přizpůsobené pro každý model